Gå til innhold

Dere som ikke skal ha flere barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er vemodig å tenke på at vi ikke skal ha flere, men venner meg mer og mer til tanken etter hvert, nå som yngste vokser til(4 år nå).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke vemodig, bare deilig! Jeg var så sur og lei siste svangerskap, selv om jeg heller ikke var i spesielt dårlig form. Skulle ønske jeg klarte å kose meg med å være gravid, men desverre gjorde jeg ikke det. Jeg synes også det var deilig å få tilbake kroppen min igjen:) (minus de puppene som har forsvunnet...) Nå er minstemann 5 mnd og jeg er så glad for å være over de første 3 mnd, de er slitsomme synes jeg...

Skrevet

Jeg har hatt noen kjipe svangerskap med ekstrem kvalme og oppkast, bekkenløsning, plagsomt lavt blodtrykk og magesår....hatt to slitsomme nyfødtperioder med bla kolikk og hatt en ganske dramatisk fødsel som endte i hastesnitt og resulterte i fødselsangst....men likevel er det vemodig og rart og tenke på at mest sannsynlig er vi ferdige. Jeg er 32 år og vi har fått to friske, herlige unger som nå er 5 år og snart 2,5 år. På en måte har vi begge lyst på tre barn, men samtidig føler vi at vi har mer enn nok med de to vi har. Jeg tror ikke jeg er egnet som trebarns-mor;-) Er mer enn nok stressa med de to vi har...;-) samtidig som jeg ikke helt ser hvordan det skulle gått å være gravid igjen. Sist gang jeg ble gravid var eldste rundt 2 år og pappaen måtte ta seg av ham mer eller mindre alene de første 4 mnd pga at jeg ikke klarte annet enn å sove og kaste opp. I tillegg slet jeg med bekkenet og kvalme og oppkast av og på hele resten av svangerskapet, så det var veldig slitsomt både for meg om mannen min, og med to stykker å ta seg av skjønner jeg ikke helt hvordan vi skulle fått det til å gå rundt med meg ut av drift på den måten (var like plaget med kvalme og oppkast med førstemann så regner ikke med å slippe unna det ved en evt nr tre...).

Vi får se...ingenting er 100% avgjort enda, men vi blir ikke yngre og er begge enige om at etter fylte 35 år er det uansett uaktuelt. Vil helst ikke ha for stor aldersforskjell på ungene heller...så tikk-takk...;-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...