Gjest Skrevet 5. januar 2010 #26 Skrevet 5. januar 2010 Men har du vurdert å forsøke å skaffe egen inntekt? Er det noen grunn for at du er økonomisk avhengig av ham? Det kommer jo fram av dette at han ikke er moden for felles økonomi.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #27 Skrevet 5. januar 2010 Nekter deg penger? Hvorfor må han gi deg ukelønn??
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #28 Skrevet 5. januar 2010 Du trenger ikke hjelp fra oss. Du trenger hjelp fra slekta deres. Allier deg med både din og hans side, for det kan da umulig være mye støtte å hente for han fra begge sider.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #29 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har jobb, men alle pengene går inn på felles konto siden han styrer regningene. Og så sier han at jeg er så dårlig med penger, så derfor får jeg ikke låne kortet... Når det gjelder andre navn så er han som sagt urokkelig. Familien hans har sagt at vi må ordne opp selv, så ingen hjelp der heller:( De sier at navnet er fint. Det er jo fra de han har fått inspirasjon til det nazi greiene...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #30 Skrevet 6. januar 2010 Ingen henorske foreldre som kaller barna sine for noe sånt er glad i barna sine mener jeg da... Han høres skikkelig nazi ut, og det er jo ikke akurat positivt!!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #32 Skrevet 6. januar 2010 Si det til han:( Vurderer å gå ifra han, men har ikke råd...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #33 Skrevet 6. januar 2010 Hva er så galt med Heinrich? fint og tradisjonsrikt guttenavn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå