Gå til innhold

Flere med baby under 1 år som er gravide igjen?


M♥H♥A

Anbefalte innlegg

Jeg og!!! :)

LITT planlagt... om det går an å si det, har vært uforsiktige med vilje. Ville ha to tette, men kanskje ikke SÅ tette. Har ei jente som ble født 26. april 09, og termin med spiren 25. september. Fikk litt kalde føtter nå da jeg tok testen, og vært litt stressa med tanke på hvordan hverdagen skal bli, men så ringte jeg til mannen som er borte med jobben, og fortalte nyheten, og han ble så glad og er så positiv atte nå bare gleder jeg meg:) De kommer nok forhåpentligvis til å få masse glede av hverandre.

 

Formen er heldigvis fin, kjenner ingenting til graviditeten enda.... men det kommer vel både kvalme og trøtthet etterhvert, sånn var det hvertfall sist.

 

GRATULERER ALLE SAMMEN! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også ha to tette, det var så asbolutt ikke planlagt. Fikk en gutt i april og har termin 21 september. Fortsatt litt blandede følelser over graviditeten, men gleder oss mer og mer for hver dag som går :)

 

Formen er sann passe, er fryktelig trøtt og litt småkvalm. Er ferdig med permisjonen min 1 februar og er veldig spent på hvordan det går og jobbe denne gangen. Kastet opp de 20 første ukene forrige gang.

 

Jeg gleder meg til og komme tilbake i jobb, og håper formen holder. Føler jeg har gått hjemme lenge nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi har rukket å bli 15 mnd, men sniker meg med her likevel;) Litt spent på hvordan formen skal bli- HÅPER den holder seg bra- for jeg er fortsatt hjemme m jenta mi og kan derfor ikke sykmelde meg eller ta "fri" fra jobben! Måtte kvalmen holde seg laaaangt borte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 2gangs gravid, men vi er fortsatt ikke sikre på om vi skal beholde barnet. vi har en liten jente på snart 8mnd, hun kom 1juni, og vi er nå 7-8uker på vei!

Jeg er så urolig dårlig, trøtt og irritert, håper bare jeg ikke sliter med bekkenløsning like masse denne gang som sist! hvordan tror dere andre at dette svangerskapet kommer til og påvirke forholdet dere som mødre får med barn nr 1? og tiden etter nr 2 er komt? jeg føler jeg ikke kommer til og få nok tid til begge to:( sitter med mange tanker om disse tingene..

jeg har siden uke 5 hatt ekstremt med luft i magen (ser ut som jeg er 5mnd på vei!). Jeg var heldig sist, magen kom ikke før 5mnd, så jeg fortalte det ikke offisielt før rundt uke 26. Denne gang så bruker jeg allerede store klær for at folk ikke skal kunne se at jeg venter nr 2... er dette pga at jeg "nettopp" har vert gravid? at ting ikke har sklidd skikkelig på plass enda? er det andre her inne som var litt usikre på om de skulle beholde??

 

signerer med anonym pga at vi enda ikke vet om vi vil beholde. håpe det går bra! :)

 

 

gratulerer kjempe masse til alle dere som venter nr2 :) er veldig glad på deres vegne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...