Gå til innhold

Smittsomme tenåringsgraviditeter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt sykt at små jenter går hen og blir gravide. De aller fleste med vilje. Utrolig skremmende:( Burde vært en aldersgrense på å få barn, på 20 år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får helt angst når jeg går inn på de bloggene. Eldstemann min er -96 modell. Nå er han heldigvis gutt, håper de ikke er like snare å hoppe i høyet som endel jenter er, gulp... Men ikke for det, han har jo allerede hatt hvertfall 2 kjærester på samme alder. Får helt noia her jeg. Jeg er ikke intressert i å bli bestemor før jeg blir 40 altså, hehe... og det er enda 7 år til.

Skrevet

jeg fikk mitt første barn rett før jeg fylte 20. Husker jeg følte meg utrolig ung men disse jentene er jo like unge som lillesøsteren min. Man vokser ENDEL fra man er 15-20 år. Jeg hadde i hvertfall godt av å få utviklet meg selv og rast litt fra meg før jeg ble uplanlagt gravid.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg ruth, 14 år og alenemor!

Jeg syns du virker som en strålende mor:)

Ble selv gravid som 14 åring og mamma som 15 åring:)

Føler absolutt ikke at jeg har mistet noe av ungdomstiden min!!

Er så innmari glad jeg har tatt di valgene jeg har gjort..

Nå er dattern min 6år om 6dager. Di i b.hagen skryter til oss hele tiden hvor høflig og snill ho er. Hjelper til bestandig og ikke noe tull,så vi må jo ha gjort noe riktig forde om vi er unge foreldre.. Nå er jeg 21 og venter mitt 2 barn.. Vi er mange unge mødre som er kjempe gode mammaer,er ikke stakkars barn!! Er mange som får barn i voksen alder og som ikke klarer og ta vare på barna sine.. Går begge veier det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...