annki83 Skrevet 5. januar 2010 #27 Skrevet 5. januar 2010 nei ikke hverdag. men vi bruker å ha middag hver dag når elste er her (annen hver uke) men trenger ikke være noe avanserte greier. før jul var vi litt matleie alle sammen så da hadde vi toast til middag flere ganger hehe. men vi prøve å spise sammen unasett hva det er på menyen. snuppa spiser varm lunch i barnehagen så hu er ikke så stor på middag hjemme. hun foretrekker frukt og litt knekkebrød eller brød.
Himmel og hav Skrevet 5. januar 2010 #28 Skrevet 5. januar 2010 Ja, vi har middag hver dag. Det er det måltidet hvor jeg "får i" ungene hoveddelen av grønnsaker og proteiner de trenger, så jeg skjønner ikke helt hvordan et par brødskiver kan erstatte det. Det hender på ekstra travle dager at det blir pølse i lompe eller et karbonadesmørbrød, men stort sett så er det grønnsaker, kjøtt eller fisk. Jeg er sikkert litt i overkant opptatt av sammensetningen av mat, siden jeg har en sønn som sjelden har lyst på mat, og som spiser veldig lite, og da vil jeg ikke at proteiner og vitaminer skal erstattes av nok et karbohydratrikt måltid.
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #29 Skrevet 5. januar 2010 Ja vi gjør det, men her i huset er ostesmørbrød også greit som middag enkelte dager. Trenger ikke være så inviklet;) En av de tingene jeg koser meg mest med når jeg er i permisjon er å lage skikkelig hjemmelaget middag de dagene det er tid til det.
lille je Skrevet 5. januar 2010 #30 Skrevet 5. januar 2010 Ja, det har vi. Fisk to ganger i uka, som oftest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå