Gå til innhold

Hvilken type ulltøy har barnet/barna deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joha, Tullemor&Gromgutten, Janus, Reflex - alle er jeg fornøyd med.

Gjest sug lut
Skrevet

Todelt. Ellers er det et sant helvete å gå på do.

Skrevet

Sønnen min bruker bare Janus nå..For han reagerere mot de andre ull og sier at de stikker og han likte de ikke.. Eneste han ikke klaget på er Janus så jeg er fornøyd med Janus.. Har ikke prøvd Joha, hørt den er veldig bra..

Skrevet

Vi har aller mest Janus, bruker ull fra innerst til ytterst hele vinterhalvåret og vel så det og er veldig glad i "joggebuksene" til janus. Akkurat passe tykke, passe varme, myke, og de koster ikke all verden. Er vel ganske midt på treet når det gjelder pris på ulltøy.

Synes det meste holder seg bra, men noen bodyer og trøyer har blitt litt fort slitt. Liker også at det er laget uten helseskadelige stoffer og at de er forholdsvis miljøvennlige i produksjonen.

Finner en del på salg, både coop obs og Barnas Hus har softe salg i januar og kampanjer ellers (men på Barnas Hus koster janus en del mer enn andre steder i utgangspunktet).

Vi har også noe fra byTorinn, men synes det nupper en del og blir litt fort hullete. Og så er det ganske dyrt. Men det er fine farger, flott fasong på tøyet og det er utrolig mykt og godt.

Har kjøpt de nye trøyene med bambus innside og ull ytterside og de er virkelig utrolig behagelig kvalitet, kommer nok til å kjøpe flere av dem selv om prisen er litt stiv. Har bukser og longs også, men for meg ble buksene litt pysjamasaktig.

Har også en del Cubus, safa og Spar-kjøp, og noe name-it og reflex. Sparkjøp sitt er billigst, egentlig veldig fornøyd med holdbarheten men kan være litt trangt og litt stivt. Cubus sitt er varierende, noen av produktene holder seg utrolig bra men er litt stive og noen av produktene er kjempemyke men ikke like holdbare. Helt ok pris, dyrere enn f.eks sparkjøp men litt billigere enn f.eks janus.

Safa har også helt ok pris, og er stort sett veldig fornøyd med produktene, både myke og holdbare. Liker spesielt godt de med ull/silke blanding. Har gode strømpebukser og fine sokker i ulike motiv.

Reflex er også midt på treet i pris, mykt og godt men litt nuppete.

Name-it er tynt og ikke det mest slitesterke, men supert å ha under. Har også helt kortermede bodyer, mer som singlet. Supert å ha under annen body på de kaldeste dagene! Ok pris. de litt tykkere ullklærne til name-it er derimot ganske stivt og trangt, har unngått det.

Har litt nøstebarn, bruker ull/silke singlet derfra til eldste, de er gode underst på kalde dager og under vanlige bomullsgenser i overgangen på vår/høst. Er storfornøyd med ullfleecen til tross for stiv pris, den er verdt hver krone!

De andre produktene er litt for dyre og litt for lite holdbare etter min mening, dessuten liker jeg å kunne hive det i maskinen :P

Har også ribbestrikket ullbukser fra Maximo i år, knallfornøyd med kvaliteten og til ok pris.

Til 4-åring ville jeg valgt todelt ullsett til å ha under dress/regntøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...