Guttemamma til to Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hvilke merker? er det billig eller dyrt og er dere fornøyde?
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 sparkjøpull. Jeg er fornøyd, den er passe rimelig (praktisk når man trenger en del sett), har ikke mista formen enda og ser ut til at guttungen trives i den.
Babyønske �� Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 I bodyer har han for det meste Joha, og har vel en fra Reflex og en fra Bånsull. I strømpebukser har han Safa og MP. Fornøyd med kvaliteten på Joha hvertfall, holder fasongen og ser like fint ut etter flere vask, ingen nupper. Men ull er ikke det som brukes mest her i huset, så det blir hverken utslitt eller utvasket.
RockMyWorld Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Alt mulig. Har mest nøstebarn som jeg er veldig fornøyd med, selv om det må håndvaskes, Har også mye janus som fungerer bra. Har noe joha, men er mindre fornøyd med dette, blir fort tynnslitt og tåler lite. Har tidligere hatt by Torinn og var VELDIG fornøyd med det og skal nå se om jeg finner mer av det på nettet! Har en venninne som bruker cubus sitt og er gla i det. Selv synes jeg det blir litt for fort tynnslitt. Har vel noe fra sparkjop også, dette blir ikke brukt mest, men jeg vet egentlig ikke hvorfor! :-)
RockMyWorld Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Må legge til at mini her er 2 1/2 og bruker kun ull, så det vaskes ofte og slites vel derfor raskere også
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Vi har litt av hvert. Sparkjøp, cubus, hm, reflex (Ikke jeg som har kjøpt altså, det er jo så dyrt).... fornøyd med alt vi Ungene klager ikke, og mor er alltid glad når hun får ull til barna i gaver!
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er veldig glad i by Torinn, men synes den nypper fort. Men liker den likevel fordi den holder veldig bra på passformen, fargen og har et pent design. Liker også Troll veldig godt av samme grunn som by Torinn og den nupper ikke. Synes Sparkjøp sitt er helt greit pga prisen, men er ikke spesielt begeistret for Janus. Synes de er så slamsete i passformen. Joha er helt greit, Steffens likeså. Skal snart prøve Reflex sitt for første gang da den synes å være helt ok.
Guttemamma til to Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2010 skal ønske meg til 4 årsdagen hans. Og var noen som trengte tips. noen steder det er salg på ull nå da? det er kanskje litt tidlig.
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 ByTorinn - digger det Devold sitt Solan og Ludvig (det med flere lag og prikker) - digger det Devold vanlig - bra Devold sin bamse serie -Bra, men blir litt nuppete Janus - ikke fornøyd. Rar passform (vidt og kort) H&M - Tynt og misformet Spar Kjøp Tom og Trine - Stikker litt
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 Vi bruker omtrent bare ull på vinteren, Ungene har ullundertøy i Pierre Robert, Joha, Tom og Trine, Reflex, Name it, Helly Hansen, Cubus, Boco, Janus og HM. Fornøyd med det meste, men Name it er veldig tynt. Syntes generellt at buksene slites veldig fort på knærne.
Bettybu Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 Har Tom&Trine, Hufa. Pierre Robert, Janus Og Devold..Hufa og T&T nupper ikke, PR, er litt sjaskete, Fikk Reflex med sauer på til jul, og det er foreløpig ikke vasket.. Poden ELSKER ulltøyet sitt, og sprader rundt i kun det...stort sett....
alvamamma Skrevet 4. januar 2010 #12 Skrevet 4. januar 2010 Er aller mest fornøyd med Devold og Nøstebarn. Dyrt, men føler jeg betaler for det jeg får..
Stjerne37 Skrevet 4. januar 2010 #13 Skrevet 4. januar 2010 Kjøper nesten all ulltøy på krokofanten,kjempe fornøyd.
erteposen + 4 Skrevet 4. januar 2010 #14 Skrevet 4. januar 2010 De har Janus, Joha, Tom og Trine, nøstebarn, troll, iris, norheim og devold. De største barna elsker devold.
Bunnies by night Skrevet 4. januar 2010 #15 Skrevet 4. januar 2010 Har forskjellige merker:) Janus går det mest i, fordi jeg liker det meget godt og da er det jo en bonus at det er billig. Joha har deeeeilige heldresser(og er estetisk fine), det samme har by-torinn og er vel i et mellomskikt når det kommer til pris. Nøstebarn er dyrt og bra, men orker ikke å ha hverdagsklær derfra siden de helst ikke skal maskinvaskes - er utrolig fornøyd med ullfleecedressen! Synes bånsull har mye fint, men er for dyrt til at det frister å prøve. Det eneste jeg styrer langt unna er Tom og Trine. Etter å ha hørt mye lovord om det, ble jeg utrolig skuffet da jeg fikk pakken i posten. Var stivt og ubehagelig - hadde aldri gått med det selv. Så de har endt opp som reserve i barnehagen. Janus er et billig og trygt valg:)
Guttemamma til to Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 4. januar 2010 er det mest praktisk med hel ulldress(til å ha under dressen) eller todelt til en som blir 4?
Kamomille Skrevet 4. januar 2010 #17 Skrevet 4. januar 2010 Har sparkjøp, Devold og cubus. Cubus sitt blir slitt og hullete med en gang. Sparjøp er vi kjempefornøyd med, men stillongsene blir litt fort slitt. Bodyene og trøyene holder imidlertid veldig bra. Nå er det 3. barnet som bruker samme trøyene og de er like fine ennå Devodl sitt (prikkete) er veldig slitesterkt og har god passform. Det nupper imidlertid littt.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 4. januar 2010 #18 Skrevet 4. januar 2010 Minsten har en del fra Joha blant. a lueer osv, Janus, troll?, ett sett fra h&m og noe fra Junior Barneklær. Eldste har mest fra Janus, junior barneklær.
camilla^ Skrevet 4. januar 2010 #19 Skrevet 4. januar 2010 Hun eldste har stormberg, men det blir ikke brukt så ofte pga atopisk eksem. Men den klør ikke for henne, så når det er iskaldt bruker hun det. Og det er igrunn mest når hun skal på riding, for da kan hun ikke ha dress på seg. Hun minste har Cubus og det merket som man får kjøpt i dagligvarebutikker (husker ikke hva det heter nå, vi fikk til jul) og jeg er fornøyd med begge deler. Har hatt janus sitt ullundertøy før og er absolutt ikke fornøyd, ikke så mange vasker i maskinen før det så stygt ut. Men noen år siden jeg har prøvd det nå, frister ikke å kjøpe heller. Men jeg fant janus sitt ulltøy, på obs til en ganske grei penge. Ser litt ut som en kosedress, og ungene elsker det. Jeg klarer såvidt å få lurt det i maskinen før de maser, så jeg må nok ut og kjøpe noen flere sett tror jeg. Det ser bra ut etter vask også, så jeg er fornøyd.
jeg fant firkløvern Skrevet 4. januar 2010 #20 Skrevet 4. januar 2010 Vi har litt forskjellig, og det som har skuffet mest er Devold. Det er nuppete og har revnet i sømmen flere steder. Ellers så har vi brukt reflex, Joha, janus, tom og trine og cubus sitt. Syns egentlig de alle er greie. Cubus og tom og Trine er ganske tynne, men det er greit når de skal ha de under klærne sine.
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. januar 2010 #21 Skrevet 4. januar 2010 Vi har masse forskjellig ulltøy, kjøper når jeg finner noe på salg som regel. Har Nøstebarn, Janus, Tom&Trine, Englebarn, Reflex, Cubus, Nameit, H&M, Joha og et par andre merker jeg ikke husker i farta. Har stort sett vært fornøyd med det meste, men synes H&M ullundertøyet virket veldig tynt og det gikk veldig fort hull. Er veldig glad i Janus ullundertøyet, synes det er mykest og virker varmest. Og det er fin passform, rett og smalt og ikke så "posete" som mye annet. Som sagt har det meste gått greit å bruke, men det er kanskje noe i det gamle ordtaket at man får det man betaler for. Nøstebarnklærne er også veldig gode, men har mest pysjer, bukser og jakker herfra.
solita 06 Skrevet 4. januar 2010 #22 Skrevet 4. januar 2010 Vi er fornøyd med det meste ullundertøyet vi har- Janus, Joha, Nameit, Iris, Cubus. Det er mest trøyer og noen stillongser. Veldig fornøyd med Safa stillongs! De nupper, men tåler 1000 vask og sitter strammere enn de fleste andre merker. Og Ulvang sokker, de sitter så godt på foten. De litt tykke. Ribbebukser fra Nøstebarn og hjemmestrikket jakke over. Ville valgt to delt til 4 åring, både undertøy og mellomste lag.
solita 06 Skrevet 4. januar 2010 #23 Skrevet 4. januar 2010 Glemte Tom&Trine, vi er fornøyde med det og vi. By-torinn hadde vi og en body fra, tykt og godt. Hvis du skal ønske noe er jo ullfleece fra Nøstebarn deilig, særlig nå i kulda.
*dobbeltopp* Skrevet 4. januar 2010 #24 Skrevet 4. januar 2010 På sparkjøp selger de tom og trine, janus og safa - rimelig og bra kvalitet. De har også nettbutikk, varene blir fort levert. Jeg har kjøpt endel ull/bomull-blandinger på cubus - bomull innerst, ull ytterst. Varmt og tykt, og det klør ikke. Cubus har ofte 30 og 50 % avslag på barneklær. Joha og name it klær ser bra ut, men jeg synes mye av det er veldig tynt og har lett for å bli hullete. nøstebarn er veldig bra kvalitet, men det er også veldig dyrt - med fler enn ett barn i heimen har jeg valgt bort det, siden det finnes like gode alternativer.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. januar 2010 #25 Skrevet 4. januar 2010 for det meste janus + tom og trine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå