Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #26 Skrevet 4. januar 2010 jeg blir så oppgitt av de forbanna surfittene her inne... noen har virkelig ikke evnen til å glede seg over andres lykke. Men jeg og har det på samme måte som HI... Elsker sønnen min så inderlig. Er ingenting som er bedre enn å se at han har det bra.. han og elsker å bade og jeg blir helt overveldet av lykkefølelse når jeg ser at han har det bra!! Kos deg masse med han lille tassen din og nyt hvert sekund
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #27 Skrevet 4. januar 2010 Kan noen bli provosert over at en mor er glad i barnet sitt? HI ser de små, viktige tingene i sin sønns hverdag. Små for oss - store for ham. Han er heldig som har en mor som ser ham og evner å ta del i de hverdagslige gledene. Jeg føler det samme for mine døtre, jeg blir rørt av enkle ting, og jeg er utrolig takknemlig for at de er mine. Ikke alle føler like sterkt, eller de føler at det blir unaturlig å beskrive følelser eller bruke store ord. Det er helt greit. Men det er også greit å ta seg tid til å oppleve små øyeblikk sammen med sine barn - de er verdifulle.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #29 Skrevet 4. januar 2010 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Så koselig å lese! Jeg synes dette var veldig koselig, MYE triveligere lesning enn all hetsen som har florert her inne i det siste. Gutten din er veldig heldig som har en sånn herlig mamma som deg, HI. Mange her inne har masse å lære av mødre som deg!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #30 Skrevet 4. januar 2010 Alle elsker vel ungene sine. De er det viktigste for meg. Men, dette ble altfor sukkersøtt.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. januar 2010 #31 Skrevet 4. januar 2010 suger babababaaa oh honeyhoney lalalala....!!! nei, uff natta igjen!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #32 Skrevet 4. januar 2010 Natta - vi får komme tilbake når folk ikke blir fornærmet av morskjærlighet - begynner å bli kjølig her inne...brrrrrrrrr...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #35 Skrevet 4. januar 2010 Innlegget er ikke en roman...dermed spiller det ingen rolle om det er sukkersøtt eller ikke. Ingen kritikere skal vurdere salgsverdien lissom... Hvordan ville innlegget sett ut hvis det ikke var sukkersøtt?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #37 Skrevet 4. januar 2010 Det støter vel en del at HI elsker pappan til barnet sitt samtidlig også, kanskje? Synes vi har mye å lære her, ja.
Shamandalie Skrevet 4. januar 2010 #39 Skrevet 4. januar 2010 Pussig greie at alle negative svar er anonyme,mens de positive ikke er det... Er enig med den som skrev at dette burde vært publisert på skravle istedet. Jeg kjente det også sånn for min datter da hun ble født, og gleder meg til å kjenne det samme når lillebror/søster kommer <3 Herlig!
sånn ca Skrevet 4. januar 2010 #40 Skrevet 4. januar 2010 Syns det er så godt å lese om posetive ting for engangs skyld:) Det merkelig oppi det hele er at folk faktisk klarer å hetse et slikt innlegg også...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #41 Skrevet 4. januar 2010 du er heldig som har det sånn allerde HI. Jeg leser av innlegget ditt at gutten din ikke er så gammel enda? Min lille gutt er snart 9 måneder og jeg begynner å kjenne det sånn som du beskriver. Han er min første, og morsfølelsen har gått gjennom mange faser, fra en følelse av å frakte rundt en verdifull (og knuselig) pakke, til ansvarsfølelse, til utilstrekkelighet og bekymring, til gryende kjærlighet, til fascinasjon osv... Nå kjenner jeg som sagt at det begynner å nærme seg det du beskriver. Det kjennes bra, og gjør meg lykkelig.. Bare husk på at ikke alle føler det som deg! Du er heldig, ikke flink ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #42 Skrevet 4. januar 2010 Bla bla bla... HI, dette er vel noe du kanskje heller burde ha skrevet i babyboka til sønnen, enn her inne. Skjønner fortsatt ikke pointet med innlegget. Skal det liksom være vakkert? Eh...not!!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #43 Skrevet 4. januar 2010 Hundrevis av innlegg det ikke finnes noe point i legges inn her vær dag, dette var i hvertfall av det posetive slaget... Men forumtroll er vel redd for å bli til stein når noen har det bra...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. januar 2010 #44 Skrevet 4. januar 2010 Ja, huff så fælt- HI elsker barnet sitt, og skriver om det atpåtil! Forferdelige greier, dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå