Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 ...tenk at du er virkelig. Jeg kan nesten ikke tro det. Du er så fantastisk nydelig! Idag plaska du skikkelig med beina dine når vi bada deg, både pappa og jeg ble klissvåt. Det er så tydelig at du elsker å bade, du virker så våken og engasjert, og ansiktet ditt lyser av glede. Jeg kan se at du har så lyst til å bevege deg rundt, snakke og le, men du må nok øve litt mer først. Du lager så nydelige lyder, mamma blir helt mo i knærne! Kjære lille gutten min,som nettopp har lært seg å smile...mamma elsker deg!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Åh, det er så herlig med disse mamma-følelsene.. Hjertet mitt svulmer av stolthet og kjærlighet hver eneste dag når jeg ser på jenta mi.. Tenk å være så heldig som jeg er!!! :-)
Monajenten Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Nydelig skrevet! Dette burde du lagt inn på skravle istedenfor, for her inne er folk så negative. Mange ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Det er helt fantastisk:) Har det akkurat på samme måten med jenta mi. Er så stormforelska:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 hmm... er det virkelig noen som føler så sterkt for ungen sin??
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 Skjønte ikke helt pointet med innlegget, men så er jo nesten hele anonymsiden fulle av pointless innlegger. P.s var ikke noe spes. "nydelig" skrevet. Har lest bedre.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 3. januar 2010 #9 Skrevet 3. januar 2010 god følelse ja?? jeg vet!! skjønner godt at du føler sånn for babyen din:) dere som skiver: "kan man virkelig føle så sterkt for barnet sitt" eller noe i den duren. gled deg til du får barn selv, noe jeg antar du ikke har.....
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #10 Skrevet 3. januar 2010 Takk, jeg har barn jeg. Er veldig glad i barnet mitt, men driver ikke å skrive slik sukkersøt dritt fordet.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #11 Skrevet 3. januar 2010 Skjønner virkelig ikke pointet med slike innlegger som dette. Alle er vel glade i barna sine, men å skrike det ut på denne måten???
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #13 Skrevet 3. januar 2010 Joda, har barn selv, men føler ikke SÅ sterkt for barnet
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. januar 2010 #14 Skrevet 4. januar 2010 drit i å gå inn og les da vettu! la henne få lov å si hva hun føler her inne hvis hun vil.. er sååå mange innlegg om hvordan gardinfarge folk har,hva som står på stuebordet nå og hvor mange ganger man skifter dobørste....osv.. her får man vel uttale seg om akkuret hva man vil!! men når noen snakker om følelsene sine for barner sitt så blir d kritisert med engang.... herrgud, gå inn på noe mer "fornuftig" da.. dette er jo et barnimagen, dinbaby forum.. koselig å høre at d finnes så mye god kjærlighet hos noen:) kose deg med badenymfen!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #15 Skrevet 4. januar 2010 Enten er morskjærlighet, eller behovet for å uttrykke den, provoserende for enkelte, eller så ble disse fryktelig skuffet fordi dette innlegget ikke handlet om krybbedød eller problemer i parforhold.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. januar 2010 #16 Skrevet 4. januar 2010 anonym 00.58! er du seriøs???????!?!?!?!?! jeg føler så sterkt for barnet mitt at jeg noen ganger blir litt tullete, når jeg går inn og sjekker han om kvelden, så er han så nydelig der han ligger(stille og rolig..hehe) at jeg nesten får tårer i øynene. noen ganger beundrer jeg hvordan han løfter smokken, kjenner litt på den og putter den i munnen, hvordan han taffer av gårde bortover gulvet og når han sier han elsker meg og gir meg en nuss!! åååå som jeg elsker han!!!! og alt ved han, gutten min:)
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. januar 2010 #17 Skrevet 4. januar 2010 drit i å gå inn og les da vettu! la henne få lov å si hva hun føler her inne hvis hun vil.. er sååå mange innlegg om hvordan gardinfarge folk har,hva som står på stuebordet nå og hvor mange ganger man skifter dobørste....osv.. her får man vel uttale seg om akkuret hva man vil!! men når noen snakker om følelsene sine for barner sitt så blir d kritisert med engang.... herrgud, gå inn på noe mer "fornuftig" da.. dette er jo et barnimagen, dinbaby forum.. koselig å høre at d finnes så mye god kjærlighet hos noen:) kose deg med badenymfen!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #18 Skrevet 4. januar 2010 "Når man er trøtt, blir man sur", pleier jeg å si til 2 1/2 -åringen min når han ikke vil sove formiddagsluren sin. Mange i denne tråden som burde tatt kveld for lenge siden, ser jeg... ;-) Jeg skjønner deg så godt, HI! Jeg har en gutt på 1 mnd i tillegg til 2-åringen. Det går ikke en dag uten at mannen min og jeg ser på hverandre og sukker forelsket over noe en av ungene våre gjør. Vi snakker ofte om hvor heldig vi har vært som har så skjønne unger. I kveld fikk 2-åringen ligge på stellebordet samtidig som babyen, og jeg har aldri sett noen utvise slik glede over en så enkel ting. "Lillebror og jeg ligger her sammen, vi to!" strålte han. For en utrolig godhjerta og snill unge, jeg får nesten tårer i øynene! Og babyen min ser uutgrunnelig på oss før han plutselig bryter ut i et smil. Det er så stort! Og han har fullt fokus når han ligger under babygymmen, jeg ser han konsentrerer seg voldsomt for å få tak i de fine figurene... Jeg elsker virkelig disse små, savner dem når de sover og føler takknemlighet hver eneste dag for at jeg fikk akkurat DISSE barna!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. januar 2010 #19 Skrevet 4. januar 2010 01.10 så herlig!!! for en god storebror! gleder meg til min blir storebror også, holder på å prøve å lage en liten skatt til!! skjønne virkelig ikke dere som skriver at dere ikke føler så sterkt for barna deres... sykt.. sorry men d er nå min mening!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #20 Skrevet 4. januar 2010 Sånne mødre som HI synes å ha en abnormal følelse for sin sønn. Mødre som det oppdrar ofte mammagutter som ikke klarer å klippe navlestrengen.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. januar 2010 #22 Skrevet 4. januar 2010 oioioi så mye du vet..... for meg er d helt normalt og føle så sterkt for barnet sitt, drit i heng ut folk på den måten.. "abnormal følelse for sin sønn"??? fodi hun elsker å se han plaske og smile?? jaja.. god natt da jenter, på tide og sove, skal bare inn å se etter skatten min, beundre han og bli litt beruset:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #23 Skrevet 4. januar 2010 Ja. Hva var så morsomt med det ordet?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #24 Skrevet 4. januar 2010 Kos deg med rusen av din sønn, hissige kvinnemenneske!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. januar 2010 #25 Skrevet 4. januar 2010 HAHAHA!! hissige kvinnemenneske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå