Lea Laus Skrevet 4. januar 2010 #26 Skrevet 4. januar 2010 Jeg og pepsi max har et hat/elsk forhold. Her går det unna abnorme mengder. Nå skal jeg prøve å slutte, så sitter med en imsdal i hånda "as we speek".
Gjest Sauen har julekuler på Skrevet 4. januar 2010 #27 Skrevet 4. januar 2010 Så godt som aldri. drikker når jeg får i besøk og kjøper gjerne inn noen flasker om vi skal ha besøk, men ellers drikker jeg vann og kanskje litt saft.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #28 Skrevet 4. januar 2010 Drikker 1 glass ingefærøl til soddet 17 mai, og et par glass julebrus i desember, synes ikke brus er så godt, drikker heller ikke saft! Drikker masse vann med smak da, synes d er utrolig godt!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #29 Skrevet 4. januar 2010 Hi her, er ikke noe glad i vann, men er blitt flinkere og flinkere da. Men jeg forbinder vann med drikk ved trening eller når jeg er syk. Så frister egentlig ellers... Men ofte når jeg er på butikken så roper brusflaskene på meg:) spesielt i dag når blodsukkeret trengte en boost. Men skal prøve med det tipset å drikke et glass vann når brusønske bruser opp:) Men om jeg klarer å holde brus til lørdag ville vært drømmen. Men grusomt å gå med ett så stort ønske for brus hele tiden. Slitsomt å sloss med seg selv for å unngå fristelsene. Jeg røyker ikke, drikker ikke alkohol, spiser sunt. Men så er det hersens colaen:) og heller saft enn vann. Det går i ekte saker her ja, sukker:) ikke så glad i kunstig søtning.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 4. januar 2010 #30 Skrevet 4. januar 2010 Nei, drikker veldig sjelden brus. Isåfall er det kun et par slurker av colaen til sambo Ser på brus som godteri.
Guri malla Skrevet 4. januar 2010 #31 Skrevet 4. januar 2010 Her er det dessverre brus hver eneste kveld men etter unga har lagt seg vel og merke, på dagtid blir det vann saft eller juice.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå