Gå til innhold

Voldtekt og voldtektsforsøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, har aldri opplevd noen av delene heldigvis.. er 28 år. Ingen av mine venninner heller såvidt jeg vet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble misbrukt i en årrekke som liten (det er jo en form for voldtekt). Og opplevde da jeg var 18 år og på hyttetur å våkne av at en fyr hadde kledd av meg underbuksa, lagt seg oppå meg og var i ferd med å dytte penis inni meg, skubbet han vekk og gikk der i fra. Ikke anmeldt noen av sakene. Den første var nok foreldet da jeg var gammel nok til å forstå hva som hadde skjedd. den siste lot jeg gå som en drunken mistake gjort av en ellers grei kar.

har endel venninner som har opplevd ting.

En ble misbrukt som liten (aldri anmeldt)

En annen var 14 år, full for første gang, og utnyttet mens hun var besvistløs. (ikke anmeldt)

En tredje ble forøkt voldtatt på et rom på en fest, skreik, og vennene (deriblandt jeg) kom til unsetning (ikke anmeldt)

En fjerde ble holdt fanget av en psyk mann som satt der i timesvis og beskrev hvordan han skulle voldta henne med en kniv han satt og lekte med. Mens hun var fastbundet og naken. Hun klarte tilslutt å rømme via baderomsvinduet (saken ble anmeldt, og etter at hun hadde gjennomgått det som bare kan beskrives som et helvete, henlagt på grunn av manglende bevis) fyren er forøvrig ped.leder i en barnehage- nice...

Den femte jeg vet om ble voldtatt mens hun lå på sykehus (og var mildt sagt redusert) av en annen pasient. (Den saken ble anmeldt, og han fikk fengsel)

Skrevet

ja, av en ex. var 18. anmeldte aldri

Skrevet

Jeg har blitt forsøkt voldtatt, men han hadde nok ikke turt om jeg ikke hadde vært døddrukken. Våkna heldigvis i tide

Skrevet

ja. forsøkt voldtatt på sydenferie.

kom en fyr bort til meg å viste meg en tøy lapp det sto "policia" på. jeg skjønte ingenting av det han sa. så sa vel noe som "åja.. du er politi ja.. fint for deg" bare på engelsk.. så gikk jeg videre. da tok han tak i armen min, kastet meg på rygg i en mur trapp.. klarte å snu meg rundt, røyse meg opp og gripe tak i vesken min som jeg mistet i fallet. så var han der igjen. tok tak i meg rundt magen, og forsøkte å ta av meg kjolen. kjempet imot alt jeg klarte. sparket, slo, klorte, beit. kom meg løs ettervært, å benyttet anledningen til å sparke litt til..burde kanskje heller ha løpt avgårdet, men var ikke så mye som et menneske å se og visste ikke hvor jeg skulle løpe. full som jeg var og med høye heler ville han nokk ha tatt meg igjen ganske fort.

han ble jo bare sintere av sparkinga mi, jeg rykket bakover og han kom mot meg igjen.. da først av kom jeg på at jeg hadde en stemme, å satte i å hyle så høyt jeg klarte.. etter en stund hørte jeg en mann rope "heeeeeeey" han kom kjørende på en scooter imot oss.. så da løp han..

synes synd på den jenta som evt traff denne mannen etterpå.. han hadde jo tilogmed tatt av noe fra en skjorte for å ha en "åpningsreplikk".

er bare gla han ikke hadde en kniv eller noe sånnt.

Skrevet

Nei har heldigvis aldri opplevd noe sånt.

Men jeg har alltid vært veldig forsiktig i forhold til å bli så full at jeg ikke klarte å ta vare på meg selv, sovne på nachspiel, bli med fremmede hjem osv.

Det er overhodet ikke offerets skyld, uansett hvor full man er!!! Synes fryktelig synd på de som har måttet oppleve en voldtekt eller misbruk.

Men siden alle vet at det finnes endel mannfolk med dårlig selvkontroll der ute, har jeg følt at det er bedre å være føre var, og heller bli sett på som kjedelig fordi jeg for eksempel ikke blir med på nach eller drikker mer enn at jeg fortsatt har kontroll.

Skrevet

mye mer vanlig en man skulle ønske, og alt for få blir annmeldt..

jeg vet ikke om det kan kalles voldtekt/ voldteksforsøk, men mer et overgrep kanksje.

Jeg var 5-6 år, noen jenter i nabogaten, de gikk på storskolen, hadde vel nettopp hatt seksualundervisning, og brukte meg og nabogutten til å finne ut hvordan dette funket. de tok oss bak noen tepper, ba oss om å kle av oss, ba oss legge oss ned på bakken, meg underst han oppå meg og vel, forklarte oss alt i detalj, dette var det vi skulle gjøre.

Heldigvis for meg stoppet det så og si der, jeg va mer ukomfertabel med situasjonen, så jeg så fra jente til jente, og regerte på at en av dem fniste- det var et eneste som sa meg at noe av galt, ikke at jeg forsto hva, bare at vi måtte bort herfra. Samlet sammen klærne våre, så jeg dregde han og meg selv. Mens han og jentene tryglet oss om å komme tilbake..

Ikke så ille så mange av historiene som jeg har lest og hørt. Men er sterkt merket av det, den dag i dag kan jeg nesten slutte å pust, spenne alle muskler, mens jeg har sex, av panikk- i mange år viste jeg ikke hvorfor, før småglimt kom tilbake.

vet ikke om det kan kalles voldtektsforsøk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...