Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #26 Skrevet 4. januar 2010 Da kjæresten min skøyt seg selv i hodet foran meg og dattera våres,=( Elsker han høyt enda og er egentligt utrolig glad for at snuppa enda var så liten, synd hun ikke husker så mye av pappen sin, men er glad hun slipper og huske at hennes egen pappa skøyt seg selv foran oss. Han som alltid var glad og blid, virket ikke som om det var noe galt, men noe har ligget bak, skulle bare ha visst at det var noe galt så han heller kunne fått hjelp... snart 5 år siden nå, har enda ikke klart og gå videre..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #27 Skrevet 4. januar 2010 Som 16åring ble jeg og ei venninne (Drita som vi var) med to fremmede utenlandske menn hjem. Da vi gikk ut av taxien ombestemte vi oss, men de overtalte oss og sa de skulle spandere drinker på oss, ikke noe mer for vi sa vi hadde kjærester. De skjenket oss med sprit til ihvertfall jeg var helt fjern. Vet ikke om jeg nesten sovna, men det neste som skjedde var at jeg våkna naken i senga med en iraker over meg! Helvette som jeg hylte og skrek! Har aldri glemt det den dag idag, det kom frem i ettertid at de mennene ikke var særlig beruset så de var godt klar over hva de drev på med.
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #28 Skrevet 4. januar 2010 Triste historier her inne,tårene renner av deres historier og mine egene. Mistet min mann av hjerte svikt han satt in soffaen helt blå fra livet og opp. Mistet mamma i kreft,for litt siden den livlige mamman min alltid så full av liv,lå der å ventet på å dø ca 20 kg veide hun da hun døde. Kom over en trafikk ulykke der en mann lå utn hode,så bare sener som hang ut fytterakkern...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå