Gå til innhold

Stakkars ungen min!!!!:'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha vært en fæl opplevelse for dere alle :o(

Godt dere også blir tatt vare på. Sender varme tanker til jenta deres og dere som må gå igjennom noe slikt!

Og ikke ta deg nær av de fæle tilbakemeldingene du får. Det er alltid noen som må sparke de som allerede ligger nede, bare for å forsikre seg om at du får enda dårligere samvittighet.

Jeg skjønner ikke dems tankegang og syntes det er trist at noen alltid må være slik.

Tenk heller på de positive svarene du får :o)

Håper det ordner seg for det beste for dere!

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... Ikke greit.

Jeg er sykepleier og har jobbet med barn - også med "knapp".

Det skal selvsagt være en enkel sak å skifte knappen, og dere har helt sikkert gjort som dere fikk beskjed om. Men dersom den har "satt seg fast" i vevet kan slikt skje. Vet ikke hvor lenge hun har hatt knappen, men dersom den er ny haster det jo å få en ny på plass, men dersom hun har hatt den en stund vil jo hullet være "grodd" - som om en har hull i øret.

Skjønner godt dette var ubehagelig og at dere vil på sykehuset neste gang. Men gjør prosedyren selv - selv om dere har fagfolk til stede. Er beste for alle at dere blir trygg på dette.

Lykke til videre - og håper det går bra med lille gullet deres:)

Skrevet

Huff, det høres ut som en skikkelig fæl opplevelse for både ungen din og dere.

Kos masse med jenten din nå og fokuser på at det faktisk gikk bra! Det er nok kjempe tøft å være liten og syk, og sikkert like tøft å være foreldre til den syke.

Sender jenta di en trøsteklem og en til dere foreldre også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...