Gå til innhold

Noen fra Jevnaker eller i nærheten her?


Sumsar

Anbefalte innlegg

Ja henger som regel på babyverden ja.....er du der også?(går så surr i alle navnene ;)

 

Da tror jeg jeg skal slenge meg med hvis ikke noe skulle komme i veien=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er inne å leser,men skriver aldri noe... veit ikke hvorfor men det har bare blitt sånn, syns er det vanskligere der enn her tror jeg;) hehe.

Er inne på facebooksiden som sokkestompen laget og så jo at vi har noen felles venner. Verden er ikke stor;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg ville si ifra at jeg nok ikke kommer i morgen alikevel. Er på desperat jakt etter søvn. Har nå gått to uker med maks 3 timer søvn i døgnet, og jeg er gåen.

 

Men si ifra hvis dere avtaler nytt treff da, og kos dere masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Håper du klarer å få slappet litt av og sovet ordentlig snart. Det blir veldig slitsomt å gå uten søvn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Håper dere hadde en hyggelig kveld igår. Det dukket dessverre opp noe uforutsett på ettermiddagen, og jeg klarte ikke å komme meg avgårde. Synd, kanskje en annen gang....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde det veldig koselig i går. Det ble bare tre av oss, men vi hadde ingen problemer med å skravle i 5 timer:) Ingen nye treff planlagt foreløpig, men det hadde jo vært koselig og møtes igjen en gang som det kanskje er mulig for flere å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Haugtussa

Da har vi jo nesten termin samtidig:) Kan tenke meg du har nokså hektiske dager med to fra før. Vi kan prøve å sette opp ett nytt treff i februar en gang, hvis du har lyst til å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...