Gå til innhold

Noen fra Jevnaker eller i nærheten her?


Sumsar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på dere.

Så koselig at det er noen i nærheten. Hvordan går det med dere? Har dere lyst til å prøve å møtes en gang før barna kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er det enklest for dere og møtes da, og hvilke dager passer best? Hvis vi skal møtes på Jevnaker er det vel i grunn "Bare kom inn" som er det mest aktuelle (det kryr ikke akkurat av steder her). Jeg er stort sett fleksibel i forhhold til dager på ettermiddagene ihvertfall, er også noe ledig på dagtid (fortrinssvis fredager). Kom med ønsker eller forslag, så kan vi prøve å få til et treff:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen;)

Jeg kan som regel hver dag og hvor som helst. Hønefoss har jo en del steder man kan gå på,men det blir kanskje langt for dipsy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også som regel hver dag. Men for tiden jobber jeg, så da må det bli på kveldstid. Går ut i permisjon 10/2, så da er jeg klar på dagtid også. Spiller ingen rolle om det er Jevnaker eller Hønefoss, må jo ut å kjøre uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sumsar!

Jeg venter mitt første barn 18. mars og gleder meg enormt.

Jeg bor i Hønefoss, og jeg synes det kunne vært hyggelig med et treff!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det er blitt såpass mange da:) Gratulerer med det lille underet alle sammen! Da kan vi jo ta et treff i Hønefoss kanskje, siden det ser ut som flest av oss bor der. Hva med å prøve å få til et treff i uke 3 eller 4? Jeg foreslår tirsdag 19. eller 26. januar, eller blir dette for tidlig? Hvis en av dere som bor i Hønefoss har en ide om hvor vi kan møtes er det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dipsy jobber ennå, så frem til 10.02 må vi møtes på kveldstid. Vi kan jo ta en kaffe første gangen, så kan vi avtale et nytt treff igjen senere. Synes dere det er greit og møtes i seks tiden, eller vil dette kollidere med middag hos dere?

Hvis ikke kan vi vel si 26. januar kl 18.00 i det gamle fengselet f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, da sier vi det:-)

Til Dipsy: Fengselet ligger ikke så langt unna Ringerike videregående skole. Hvis du svinger inn den veien som er rett før skolen (når du kommer fra Jevnaker siden av byen), dette er også samme vei som inn til rutebilstasjonen; så er det andre vei til høyre igjen. Da ligger det en stor hvit bygning der, og det er fengselet.

Vi kan jo evt. møtes på Esso stasjonen på Jevnaker, så kan vi kjøre sammen nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i grunn første vei inn til høyre, og ikke andre. Første veien er jo nå rutebilstasjonen, så den teller vel strengt talt ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ny her....lenge siden jeg meldte meg inn men glemt bort hele siden jeg. Så koselig at det er så mange fra distriktet her da.Har dere møttes mye før eller?

Er det lov og slenge seg med på treff kanskje?

 

Dere "kjenner" kanskje hverandre godt fra alle trådene her inne?

 

Jeg venter iallefall barn nr.2 den 5/3 og har en gutt i magen=)

Har ei jente på straks 3 fra før av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du som regel til på babyverden?

Dette er det første møtet, og du må gjerne "slenge" deg på. Jo fler jo bedre;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...