Tøysetipp Skrevet 2. januar 2010 #26 Skrevet 2. januar 2010 Julen skal vaskes ut i dag. Men, jeg føler ikke at julen er helt over enda, så jeg skal beholde et par røde løpere og julestjernene. Men, skifte til hvite duker på det meste av bordene. Her er det tradisjon å vaske ut julen etter 13. dag jul, men jeg vil nyte morgendagen på ski med kakao/kaffe, appelsin og kvikklunsj. I dag blir det bare vasking og en tur på biblioteket med lillemor.
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #27 Skrevet 2. januar 2010 Her gikk juletreet igår og resten skal bort på mandag når de to eldste er på skole og i barnehage:)
Mille** Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #28 Skrevet 2. januar 2010 Høres deilig ut å allerede være ferdig! Kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke vente helt til mandag, tipper jeg starter allerede i dag. Syns juletreet bare tar opp mer og mer plass, hehe.....Blir alltid så luftig og ryddig etter at jula er ryddet ut. ;o)
mamman t go`gutta Skrevet 2. januar 2010 #30 Skrevet 2. januar 2010 Her gikk alt ut 4. dag jul. Vi har så lita stue, så følte at treet tok hele plassen. Deilig å få det ut. Til neste år skal jeg være med å hente tre, for gubben plukker alltid ut det største han finner. :-)
Mammapudding Skrevet 2. januar 2010 #31 Skrevet 2. januar 2010 Tenkte å begynne i dag, føler at jula er over, så like greit å få vekk pynten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå