Gå til innhold

Har dere begynt å rydde ut julen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske så lei juletreet, men tipper vi beholder det til over helgen, så kan jeg og jentene pakke det vekk på mandags formiddag sammen med resten av julepynten. :o)

Har ofte pleid å rydde ut julen 1. nyttårsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den ryker på søndag.

Pleier vanligvis å la jula vare til 13. dag jul, men de siste årene har den blitt pakket ned siste dagen i ferien.

Skrevet

Rydder den ut søndag tenker jeg..Begynner på jobb mandag og da er det tilbake til en hektisk hverdag så da orker jeg ikke å ha det hengende over meg :)

Skrevet

Den forsvinner nok søndag, ja. Jula er liksom over og da har jeg ikke noe glede av det. Dessuten er det godt å ha ryddet det bort før det er jobb igjen. Treet drysser fælt i år også.

Skrevet

Søndag er det over og ut!

Skrevet

Borte her i dag. Jeg måtte få ut litt aggresjon og det var greit at det gikk utover juletre og nisser, istedet for gubbjæ------n!

Skrevet

Treet forsvinner på søndag. Får se hvordan det blir med resten...

Skrevet

Her står alt til pepperkakehuset er knust 13. dag :o)

Skrevet

Rydder ut på søndag:)

Skrevet

Her forsvant juletreet i går.

Skrevet

Bf lånte barna med seg til foreldrene sine idag, så idag for både julepynt og juletre ut. Pleier å la det stå noen dager til, men synes det var veldig greit siden det blir nåler alle veier når treet skal ut.

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

ALT er ute:)) herligt!!

Skrevet

På mandag åker treet ut, og julepynten opp på loftet. Alltid like hyggelig å pakke det fram, og alltid like deilig å pakke det vekk;)

Skrevet

Søndag pakkes julen ned.

Skrevet

Nei, har det enda, men å la det stå til 20. dag jul, slik som er meningen blir for lenge - 13.januar kjennes langt unna akkurat nå. Står til over helga regner jeg med.

Skrevet

Nei... Venta med å pynte til ganske sent i år og er derfor ikke lei enda. Men siden jeg skal feire bursdsgen min til helgen skal jeg rydde vekk alt til da =) Er ikke så mye heller, for jeg har for en gangs skyld vært sparsom med pynten min =))))

Skrevet

Regner jeg begynner å ta litt i morgen, og treet på søndag.

Skrevet

Har pleid å vente til 13. dag (og da er så drittlei!), men denne gangen fjerna vi alt rakkelet i dag :)

Skrevet

Jeg skulle ta juletreet og litt annet idag, men så skjedde det så mye annet. Så får se om det blir fjernet i helgen, jeg skal jobbe så får nå se hvordan det blir.

Skrevet

Tenkte å ta ut alt i begynnelsen på neste uke, gleder meg allerede:)

Skrevet

Ser det er mange som allerede er i gang med å rydde ut julen. Jeg gruer meg til å rydde vekk jeg da. Så her står alt frem til 20. dags jul, altså 13 januar. Er så koselig i huset med all pynt. Og juletreet lyser så fint opp i en ellers mørk årstid ;)

Skrevet

Begynner vel så smått å rydde ut julen i løpet av uka som kommer, tenker jeg. Men ser at julespisebordet nok må ryddes i dag.... duken ser ikke ut etter julas middager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...