Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #26 Skrevet 31. desember 2009 Dette MÅ være tulleinnlegg?? Hvis ikke, så syns jeg virkelig synd i HI. Uff...kan ikke være lett å være sånn...som tror at det minste ting er barnemisshandling. Skjerp deg HI. Herregud dame.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #27 Skrevet 31. desember 2009 Herlighet, ikke lett å jobbe i barnehage idag. Ting blir jo feil uansett hvordan en gjør det. Ser ikke problemet her jeg. Du fekk tross alt beskjed om at barnet sov og sa at det var greit. Hva tror du kunne skjedd når barnat satt der og sov? ( Dessuten så er det ingen barnehagetanter i barnehagene i dag;) )
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #28 Skrevet 31. desember 2009 Jeg er helt enig med deg 14.15. Det kan umulig være lett å jobb i bhg. For uansett hva man gjør, så blir foreldrer aldri fornøyd. Å kalle det for grensen til barnemisshandling, bare fordi hun satt og sov i en bilstol med belte...? Du må være helt tett i hodet, HI. Og du er sikkert en av dem som aldri blir fornøyd uansett hva personalet gjør. Blir så dritirritert på slike damer som deg, som bare ser negativ og klager på filleting. Drittkjerring de luxe.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #29 Skrevet 31. desember 2009 jeg mener ikke dette er bra!!! send melding om bekymring til barnevernet... latskap å la henne sitte der... de kunne ha lagt henne over på noe annet... og ja barn er sta..men barnehagen bør kunne klare håndtere små sta unger, hvis ikke egner de seg ikke til å ta vare på så mange barn... dersom barnehagen er SLETTA bhg i oslo vil jeg bare informere at den alt er meldt en gang tidligere...for å ikke klare å håndere barns sterke vilje, de også mener det er mye lettere å bare gi etter... og 14.36... man må sette krav til barnehager og skoler!!! så det får personale bare tåle...og ta hensyn til...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #30 Skrevet 31. desember 2009 Hvordan tar barnet skade av dette? Og om det ikke tar skade, hvorfor er det da galt? Barn har rett til innvirkning, og å bruke tvang for en slik bagatell synes jeg er veldig unødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå