Gå til innhold

Hvor tidlig kan man begynne med dagmamma eller barnehage?


Lillegullogjeg

Anbefalte innlegg

sier meg enig med corneliuss her...

 

i tillegg så va spørsmålet hvor tili man kan begynne med dagmamma eller barnehage, sto ingen ting om pappa som va hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har har ikke pappaen oxo inntekt? å vist du har inntekt så er det vel strengt tatt ikke behov for noe bonus!?? å det at du girer dg opp sånn er jo ett tegn på at du sjønner at du kanskje tar feil, i tillegg prater du rundt dg selv, dagmamma, barnehage, pappa? hva er greia? nå må du bestemme dg for hvilke historie du ska bruke... å dagmamma fra dag 1?? ikke nok med at det er det mest idiotiske og egoistiske jeg har hørt, så er det nå en gang sånn, at du ikke får jobbe 3 uker før og 6 uker etter har jeg fått forståelse for.. åsså beggynner du å rakke ned på di som sitter her inne å planlegger hvordan di ska gjøre ting som best mulig for barna sine?? hærregud.. da går du litt for langt, vist du ikke har forståelse for oss som liker å snakke sammen og dele erfaringer igjennom svangerskapet så sjønner jeg helt ærlig ikke hva du gjør her inne i det hele tatt...

 

sorry.. men det er da min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, dette må bare vere tull!

går ikkje an å forlate sitt kjære barn etter 6 uker.

 

du skal hvertfall ikkje amme?

min første sønn tok ALDRIG flake, jeg MÅTTE amme til han var 1 år...

tenk på det, det er ikkje sikkert alt går etter planen.

 

det viktigste barnet ditt trenger i starten på livet er kjærlighet fra mor og far, å dette får den ikkje i barnehage eller dagmamma.

 

men tror enda att dette er eit innleg for kranglesiden, bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det så regner jeg med at økonomien din kan ikke være så veldig trang. Om det er mulighet for en bonus på 200 000,- så går jeg ut ifra at du faktisk har en ganske brukenes lønn fra før............

Tenker tankene dine vil bli forandret når det nærmer seg termin. Håper det for barnets skyld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det holder nå.. jenta har mistet babyen sin og må nå prøve å bearbeide dette. Hun har sikker skyldfølelse nok uten at vi skal kommentere dette til vi blir grønn... Deler ikke hennes holdninger i det hele tatt, men la oss nå være voksne dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...