*Anonymus Maximalus* Skrevet 2. januar 2010 #26 Skrevet 2. januar 2010 mulig jeg ikke skjønner greia her, eller så er jeg veldig surrete i hodet for øyeblikket... Men når dere snakker om 100% permisjon, mener dere da 100% lønn?? For utifra sånn dere skriver så virker det sånn.. Når man har 100% permisjon, får man vel 80% lønn den perioden Og med 80% permisjon får man 100% lønn... Jeg har forstått riktig da?? Så dere som regner og ordner her.. Mener dere da at det lønner seg med 80% permisjon med 100% lønn og så evt ta ulønnet permisjon etter det for å få lenger permisjon? For det er ikke det dere skriver, men det er slik jeg muligens har forstått at dere mener, eller er jeg helt på jordet nå?? Hilsen en trøtting som har fått altfor lite søvn...
Sonnas 2 vidunder Skrevet 2. januar 2010 #27 Skrevet 2. januar 2010 Regner man med tap av feriepenger påfølgende år nå? For det ender jo med at man står uten feriepenger året etter permisjon..?
Herkules Skrevet 2. januar 2010 #28 Skrevet 2. januar 2010 Ja jeg har ikke lest alle innleggene men Det er i alle fall 100% lønn jeg mener (det er ikke sånn at det blir 80% perm med 100% lønn og omvendt for det er ikkeslik at 46 uker er 80 % av 56 uker) Feriepengene er nøyaktig de samme om man velger det ene eller det andre fordi man får feriepenger av enten 12 eller 15 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå