Gå til innhold

ÅR 2010!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror alt blir ved det samme, men mulig unntak av flytting. Drømmer om enebolig, men trives litt for godt her vi bor til å flytte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor forhåpentligvis her i huset, sammen med samme mannen :)

 

Bortsett fra det, så håper jeg på:

 

- fast jobb, helst der jeg har vikariat nå

- at mannen blir enig med meg om at 2 barn er for lite, 3 er passelig, og at jeg derfor er gravid før året er omme

- at mannen skal finne ut at å gifte seg ikke er så dumt :)

- kunne også tenkt meg å gå ned en god del i vekt, så jeg håper på at motivasjonen kommer i løpet av året, og at jeg neste jul kan velge mellom flere kjoler enn "telt"-kjolen min.

Skrevet

Lykke: Jeg håper også at min kjære skal finne ut at det kan være koselig å gifte seg, men jeg tipper det er mange ååår til:-P

 

Skal også ned 8 kg men orker ikke å ha det som noe "nyttårsforsett" for da går det til helvete;-)

 

(Denne tråden skal jo opp igjen om et år, jeg har laget huskelapp på mobilen min, så det blir spennende å se om vi er forlovet noen av oss, og blitt tynne og lekre, hehehe;-))

Skrevet

*host hark* Forlovet er jeg da.... Og har vært det siden 28.02.05... Så det begynner å bli på tide...:) Men tviler på at det skjer i løpet av 2010.. Treeeige mannfolk altså :)

 

Jeg skal forøvrig ned en del mer enn 8 kg, men foreløpig mangler motivasjonen, så jeg tar det ikke som noe nyttårsforsett jeg heller :)

Skrevet

Hrmf! Da så, da ligger du foran meg:-P

Men jeg og kjæresten ble sammen i oktober 2005 da, hehe, så hadde vært interessant om vi hadde forlovet oss før det:-O Han er sånn som ikke vil forlove seg før man skal sette dato og planlegge bryllupet, og det er i grunnen helt greit. Problemet er bare at han har goooooooooood tid:-P

Skrevet

vi har vært sammen siden august 1999, og jeg sa tidlig at jeg ville ha en ring på fingeren før vi fikk barn.. Det holdt akkurat, vi forlovet oss som sagt i februar, i desember samme året kom eldste :) Men det har blitt med den ene ringen da....:P

Skrevet

Hihi:-) Jeg har fått to ringer da, med diamanter og greier, men ingen av dem er en forlovelsesring:-S

Skrevet

Men forresten, etter 10 år er det jammen på tide for mannen din å få ut fingeren altså! Vi henger jo etter med bare 4 år på baken, så vi har visst tydeligvis god tid i følge din mann sin tidsregning:-P

Skrevet

Nei førstemann er egenprodusert, så da får vi prøvd begge deler :-) Gleder oss veldig!!

Skrevet

Så utrolig spennende! Har tenkt på det mange ganger selv, og da jeg var liten var jeg fast bestemt på at jeg skulle adoptere et barn:-)

Skrevet

jupp, jeg sier det til han titt og ofte :) Men vi får nå se, jeg har ingen planer om å bytte han ut selv om han er treeeig :)

Skrevet

*gifte i 2010 har vi snakket om lenge.... Håper det skjer;-D

*Største begynner vel i bhg i august (da er hun 3år)

*Bor i samme huset, men alt blir vel ferdig i 2010 (bygger ut)

*Jeg må bestemme meg for studier eller jobb

*Flere unger blir det ikke. Orker ikke gå gravid/føde en gang til!

*Ellers så håper jeg at ting er slik de er nå! At vi alle er frisk og rask og kan kose oss sammen slik vi gjør=)

 

Og selvfølgelig skal de ekstra gravidkiloene av;-)

OG røyken skal være et avsluttet kapittel!!

 

NÅ er det vel ikke mer.... hehe

Skrevet

tja...jeg vil tro vi har flyttet, mest sannsynlig Kuwait eller Houston.

Ellers saa er vi gift, har de barna vi skal ha osv saa det er ikke noe tema.

Haaper ogsaa at vi har faatt kjoept oss hytte paa vestlandet en plass og kanskje til og med solgt huset selv om jeg nok ikke tror det blir foer 2011.

 

Minsten vil vel ogsaa begynne i bhg etter sommeren, da er han 2 aar. Blir bare 3 dager i uka da.

 

Og saa har vi faatt oss katt.

Skrevet

 

Flere barn? Jeg vet ikke. Har en datter på snart 1 år, tenker ikke på flere barn enda.. Tar nok ikke lange tiden her før spira sitter hvis vi bestemmer oss for å prøve.. Snuppa min er blitt stor nå, hadde vært kjekt med en lillebror/søster :)

Da har vi nok flyttet ja, gift nei. Håper jeg fortsatt er sammen med samboeren min.. Vi har snart vært sammen i 4 år. Kansje vi bestemmer oss for å leie et hus.

Skal studere igjen til høsten, og har da sannsynligvis tatt fagprøven!

 

Jeg gleder meg til 2010! Nytt år, nye muligheter for å gjøre noe nytt.

 

Skrevet

Jeg håper at jeg blir gravid i 2010, kanskje har vi en liten baby til neste jul...

 

Jeg vet vi har flyttet til en nabokommune i enebolig, fordi den har vi allerede kjøpt.

Jeg håper at veslejenta vil trives i ny barnehage og at hun får nye venner.. Håper også at jeg og mannen min finner oss godt til rette i nytt hus og at vi får et bra forhold til naboene..

 

På jobben skal vi flytte i nytt sykehus, det blir veldig spennende å se hvordan alt blir...

 

 

Skrevet

vi blir 4 i familen vår i Juli/August.. så jeg håper jeg får opparbeidet meg nok til permisjonspenger

håper sambo får seg en god jobb etter sommeren

forhåpentligvis blir vesla bleiefri i løpet av sommeren

å jeg håper så inderlig vi har muligheten til å flytte, siden det blir trangt med en til her vi bor nå..

Skrevet

År 2010 har vi her i familien oppnevnt til å bli familiens økonomiske oppvekstår, hvor vi etter 100 følyttinger endelig sakl slå oss til ro i huset og dermed få økonomien på stell. Ingen uforutsette utgifter, ingen nye utgifter på flytinger og sparekonto til oss og snupp i tillegg til en aksjesparingsavtale.

 

Det betyr imidlertid at jeg ikke kan gå til frisøren, kjøpe nye klær etc på en stund, men det er det vertd:)

 

Så håper jeg at jeg med tiden kan bli en rugekasse igjen og få en 2010 barn mot jul knaksje??

 

Hvor vi bor omm et år vet jeg for føste gang på 10 år:)

Selv om jeg er sykepleier kommer jeg nok ikke til å jpbbe som det, så det blri et spennende år på jobbfronten hvis jeg ikke fortysetter å være hjemmeværende med snupps.

 

Hurra for 2010:)

Skrevet

Om et år tenker jeg nok livet er ganske likt som det er nå. Men permisjonen min er over i mai og da blir det å ut i jobb igjen. Har litt lyst på ny jobb så får se hva det blir til:-) Ikke lett å si opp en fast greit betalt jobb i disse tider, så får søke litt rundt å se.

 

Minstemann skal begynne i bhg i august, forhåpentligvis i samme som storebror, ny barnehage er nå under bygging så spent på hvordan det blir der:-) Ellers bor jeg i samme hus med samme mann:-) Satser på at vi får gjort ferdig loftet over garasjen og litt småpell utenfor.

 

Har ingen planer om å bli gravid i løpet av det kommende året, har nok med mine to tette et par år til! Elles håper jeg på at noen kilo forsvinner, og at vi får fyllt opp litt penger i banken, har vært litt for mye uforutsette utgifter den siste tiden så misliker sterkt at det ganske så tomt!

Skrevet

Jeg håper inderlig på baby i magen snart så jeg blir tobarnsmor i 2010.

Både mannen og jeg ønsker sterkt å gi søsken til lillegutten vår. :o)

 

Ellers er jeg godt gift, og vi kommer ikke til å flytte/ kjøpe større bolig.

 

Har fast jobb i kommunen, så der blir jeg nok værende i året som kommer.

 

Ellers håper og ber jeg for at året som kommer skal være godt og sykdomsfritt for familien. Jeg mistet min kjære pappa tidligere denne måneden etter et veldig tøft år fyllt av sykdom og smerte.

Skrevet

Alba: Husker det med faren din, så utrolig trist:-(

Tenker på deg og håper 2010 blir et bedre år for deg! Og så krysser jeg fingrene for at storken kommer på besøk:-)

 

*klem*

Skrevet

oooog siden denne skal opp igjen til neste år, får jeg vel også føye til at jeg skal gå ned minimum 6-7 kg og få opparbeidet meg en liten sum på sparekontoen igjen... :) blir spennende og se hva vi har oppnådd til neste år....! :)

  • 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg husket det!! Denne tråden ble skrevet for et år siden, er det noen av dere som har oppnådd noen av tingene på listen? :)

 

Dette skrev jeg:

- Jeg er ferdig utdannet til sommeren, så jeg håper jeg har en relevant jobb innenfor yrket mitt om et år. Har en drøm om å starte opp for meg selv, men det spørs om det går SÅ fort.

Har nok ikke fått drømmejobben enda, men jobber deltid i et fotostudio.

 

- Jeg har en liiiten følelse av at vi har flyttet fra leiligheten og inn i en enebolig, men ingenting er sikkert. Min samboer flytter gjerne langt vekk for å få en enebolig, mens jeg vil gjerne bo i området, men her er det så dyrt.

Bor fortsatt i samme leilighet.

 

- Kaaaanskje jeg er gravid innen 2010 er over, men det er vel den minst sannsynlige tingen;-)

Ikke gravid:-)

 

- Jeg håper også at min kjære skal finne ut at det kan være koselig å gifte seg, men jeg tipper det er mange ååår til:-P

Ble forlovet på julaften, hurra!

 

Skal også ned 8 kg men orker ikke å ha det som noe "nyttårsforsett" for da går det til helvete;-)

Har gått ned 6-7 av de kiloene:-)

 

Jeg lager en ny tråd også for neste år!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...