Monajenten Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Nå som det nærmer seg nyttår - og ikke minst et nytt tiår, gjør man seg opp tanker for hva som kommer til å skje i livet. Hvor tror DU at du befinner deg i livet om nøyaktig ett år? Har du fått flere barn, eller kanskje blitt gravid? Har du flyttet, fått ny kjæreste, blitt gift? Jeg syns alltid det er like spennende å tenke på sånne ting, men har vel kanskje tenkt ekstra mye på det nå. - Jeg er ferdig utdannet til sommeren, så jeg håper jeg har en relevant jobb innenfor yrket mitt om et år. Har en drøm om å starte opp for meg selv, men det spørs om det går SÅ fort. - Jeg har en liiiten følelse av at vi har flyttet fra leiligheten og inn i en enebolig, men ingenting er sikkert. Min samboer flytter gjerne langt vekk for å få en enebolig, mens jeg vil gjerne bo i området, men her er det så dyrt - Kaaaanskje jeg er gravid innen 2010 er over, men det er vel den minst sannsynlige tingen;-) Hva med deg? :-)
Ugl@ Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Blir nok ingen radikale forandringer kommende året for vår del, skal fortsatt studere et par år til. Vi har et hus som vi driver å pusser opp rom for rom, så få se an økonomien hvordan den ligger an når det gjelder hvor langt vi kommer i det kommende året. Når det gjelder tiåret framover så blir det jo både jobbing og muligens videreutdanning etterhvert, men neppe flere barn, selv om man aldri skal si aldri heller. vi giftes oss i fjor, så den biten er unnagjort. Håper vi får et fint og rolig 10år, med passelig med spenning og et godt familieliv.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 - Da har vi blitt 4 personer i familien vår =) - Vi har fått innredet 2.etg.. Ellers tror jeg det aller meste kommer til å være som før, noe som er veldig bra da jeg er veldig lykkelig med det livet jeg har og de jeg har rundt meg =)
* 5 om dagen * Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jeg, og vi er nok i eneboligen vi nå har,kanskje vi har fått pusset opp badet og kjøkkenet, men det avhengier av om mannen endrer arbeidssituasjonen, noe jeg håper så ingerlig. og ingen flere barn her, men mulig jeg får nyhet om at jeg blir mormor :-)) og er nok fortsatt godt gift, da vi har et godt og solid ekteskap.... og jeg håper jeg har fått meg jobb, bare en liten en...hehe...(50%) ellers tror jeg alt er som før.
Tante Blås Squaw Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Det blir barn nummer tre i starten av august, og resten av det året skal jeg nok mest amme og stelle og være i mammatåke ;o) Jeg håper gubben endelig blir helt bra i ryggen igjen, og kan jobbe så ofte som han vil.
nelliik m/blå & rosa Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Slike spørsmål er alltid spennende, hvor er vi om ett år !? Jeg tenker at. Gjennom dette året hvertfall, skal vi klare å gjøre kjøkkenet helt ferdig oppusset (halveis nå! Vært slik i 6 mnd). Og så skal jeg studere minst to semester til. Slanke med 20 kg av "den gjensittende fødselsvekta", før jeg blir gravid igjen. Så til jul, nøyaktig om ett år, har jeg mest sannsynelig en ny baby i magen. Om alt går som vi vil Og så blir det nok permisjon fra 4. eller 5. semester da (nettopp ferdig med det første). Ellers, så skal lille blå begynne i bhg til høsten.. Og vi skal få se mye moro utvikling hos han før neste jul kommer Ser frem til et nytt år, med nye dager og nye muligheter! Og ønsker dere alle et riktig godt nytt år
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Tror egentlig at det meste er ved det samme. Har ingen planer om flere barn eller flytting. Er også fast ansatt i kommunen og blir nok der
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Da har vi fått barn nr 2:) Og jeg har fått meg fast jobb, gått ut i permisjon:) Snuppa mi har forhåpentligvis sluttet med bleie, og vi skal gjøre ferdig ute:)
Hikken Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 Det jeg VET kommer til å snu tilværelsen på hodet er at frøkna (som til sommeren blr 2 år) skal begynne i barnehage i august og jeg skal tilbake i jobb etter to år hjemme! SPennende! Er ikke så mye annet jeg vet kommer til å skje, men jeg håperpå ring på fingern og ny baby i magen ;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 29. desember 2009 #10 Skrevet 29. desember 2009 Jeg håper: -at jeg får meg en stilig jobb (permisjonen er over i mai, men bhgplass fra august) -at vi kan få et lite lån så vi kan kjøpe noe eget til slutt -at jeg fortsatt er gift med mannen min -at guttungen blir bleiefri!!!
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #11 Skrevet 29. desember 2009 29. desember 2010.. ..er jeg forhåpentligvis mamma til en jente på 8 mnd. .. er jeg forhåpentligvis bosatt i Oslo med min kjæreste .. er jeg forhåpentligvis kommet igang med videre studier :-)
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #12 Skrevet 29. desember 2009 Tenk så artig det blir å finne tilbake denne tråden om ett år! :-D
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #13 Skrevet 29. desember 2009 Har forresten en skolegutt fra august, og det blir jo kjempespennende! Ellers satser jeg på å være i trivselsvekt før sommeren. Har gått ned ca 20 kg siden august.
lille je Skrevet 29. desember 2009 #14 Skrevet 29. desember 2009 Om ett år har jeg en fireåring og ei på snart to. Jeg er gift med samme mann, og vi bor mest sannsynlig i samme hus, hvis vi ikke finner en knall enebolig innen et steinkast fra her vi bor. Jeg håper, håper, håper at jeg har fått meg fast jobb, helst som lærer:) Men det jeg ønsker mest er at barna mine er friske og sunne, at mannen min er frisk og fremdeles har en jobb han trives i.
Monajenten Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 29. desember 2009 Jeg tenkte jeg skulle lagre denne tråden og se om jeg husker å dra den opp igjen til neste år. Det kan bli spennende:-D
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 29. desember 2009 #16 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har endel planer ,men om alle blir hundre prosent gjennomført i 2010 gjenstår å se Men dette er planene: -Bli gravid, mulig jeg er det nå ( krysser fingre) -Skal ta min første kjøretime nå i januar, er bestilt og alt. Endelig komme igang og er jeg heldig blir det førerkort på meg i 2010. - Er på boligjakt og regner med at det vil ordne seg ganske så raskt nå over nyåret. - Få tatt noen eksamener til sommer og vinter slik at jeg kan oppfylle drømmen min om å vandre rundt som student på universitetet Så det kan bli spennede å se hva som blir fullført av lappen og eksamener ..tvi tvi til meg selv .
Verbena Skrevet 29. desember 2009 #17 Skrevet 29. desember 2009 Håper: - ferdig med oppkjøring - fast jobb Vet: - skolegutt - ny barehage på minste mann - flytting til noe eget! Felles barn venter vi et par år med, evig nok med mine to enda! Vi kommer forhåpentligvis til å klare oss helt fint og bli enda mere sammensveiset enn det vi allerede er alle 4. Også vet jeg at det blir noen 5ukers perioder som "alenemor" på meg! Samboeren min skal å bygge nye butikker minst 2 ganger iløpet av 2010!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 29. desember 2009 #18 Skrevet 29. desember 2009 I 2010 skal vi ha dåp, en eller annen gang... Permisjonen min er ferdig 23 april, men skal ikke begynne å jobbe igjen umiddelbart. Får se hva som skjer, når vi får bhg-plass (tidligst i juni, men neppe før i august) Har ingen jobb å gå tilbake til (kan jo fortsette som vikar der jeg var, meeeen...) Så det blir forhåpentligvis en bra jobb på meg, eller utdanning. Kanskje dette er året jeg finner ut hva jeg skal bli når jeg blir stor.. Er egentlig utdannet grafisk designer, og har jobbet sommerjobb på butikk og jobbet litt på forskjellige avdelinger på slakteri, og før jeg gikk ut i permisjon hadde jeg jobbet i hjemmetjenesten over ett år... Så har fått prøvd ut litt forskjellig... men ingen av de var den store drømmejobben. Vet egentlig ikke om den fins..! Forhåpentligvis blir samboeren min fast ansatt der han jobber, og kanskje vi får oss et hus etter hvert. på denne tiden neste år vet jeg jo hva jeg har bestemt meg for foreløbig ang jobb/studier, og det blir spennende...! Snuppa har blitt 3,5 år, og SKAL ha sluttet med både bleie og sutt (forhåpentligvis før hun blir 3, egentlig...) Og minstemann har blitt 1 år og 3 mnd, og har antageligvis begynt sånn smått å gå og snakke..! Gleder meg...! <3
~Milly~ Skrevet 29. desember 2009 #19 Skrevet 29. desember 2009 Vi er gift og bor i enebolig allerede, men håper at vi i løpet av 2010 -blir gravide (prøver iherdig, så kanskje rekker vi å få barnet i 2010 også). -Håper også det går i orden med tomta vi vil ha, og at vi er i gang med byggeplaner innen utgangen av 2010 =)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 29. desember 2009 #20 Skrevet 29. desember 2009 og jeg blir neppe gravid igjen da, men om begge plutselig har fast jobb og vi har fått oss hus, håper jeg vi kan begynne å snakke om når vi skal ha neste, OG at mannen er med på det...
Monajenten Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #21 Skrevet 29. desember 2009 Dytter denne opp, jeg:-)
PAVEEL Skrevet 29. desember 2009 #22 Skrevet 29. desember 2009 At jeg bor sammen med kjæresten min. Fått meg skolegutt. Har en annen gutt på 4 år!!! Og ei snuppe på 2 år, som jeg håper får bhg plass til høsten 2010!!! At jeg har fått meg en jobb jeg trives med.... Ikke noe ny graviditet, ferdig med barn:D:D
Verdens tøffeste mamma Skrevet 29. desember 2009 #23 Skrevet 29. desember 2009 Om et år fra nå Er jeg mamma til både gojenta mi og en liten gutt på ti mnd. Vi er kanskje i gang med å flytte inn i husket vi holder på å bygge. Vi er friske og raske og har det like godt som idag,, Jobbsituasjonene våre er nok uendret.
Full house Skrevet 29. desember 2009 #24 Skrevet 29. desember 2009 Hm... :-) Da er jeg 2 barnsmamma! Da har vi hentet hjem lille gull fra østen :-) Vi har nok kommet lengre i oppussing, regner med kjøkkenet er ferdig da. Jeg er ferdig med utdannelsen min til sommeren, og begynner å tjene normalt! Ellers håper jeg at resten ikke er så forandret.
Monajenten Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #25 Skrevet 29. desember 2009 Åhhh så spennende, Hansine!! Lykke til:-D Er førstemann adoptert også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå