Gjest Skrevet 29. desember 2009 #26 Skrevet 29. desember 2009 Jeg finner ikke den patetiske gruppa jeg, bare :: sin... *lete lete*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #27 Skrevet 29. desember 2009 haha... å bedrive litt disputt er bare utviklende og givende uansett er min best
Gjest sug lut Skrevet 29. desember 2009 #28 Skrevet 29. desember 2009 Dere må jo definitivt ha drekki rompesprit
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #29 Skrevet 29. desember 2009 hehehe.. det er faktisk 16 medlemer i gruppen din nå sug lut. du er helt tydelig savnet på FB og i tillegg så har du fått bilde av jens, og et maleri av deg, og et sitat i ramme publisert. dette burde være en stor dag!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #30 Skrevet 29. desember 2009 17 medlemer sug lut! tenk på det du
Gjest sug lut Skrevet 29. desember 2009 #31 Skrevet 29. desember 2009 Fnis, jeg har nå titta inn for å sjekke disse nymotens greiene, og er rørt langt inn i julesjela. Gale mennesker! Fine, gale mennesker! Og Pateticas portrett er og blir et mesterverk.
Gjest sug lut Skrevet 29. desember 2009 #32 Skrevet 29. desember 2009 Og sitatet er jo definitivt kommet til sin rett - for ikke å snakke om Jensemann!
Patetica fåkksi Skrevet 29. desember 2009 #33 Skrevet 29. desember 2009 Det portrettet er klipt ut av et større bilde vi alle kjenner, som igjen ble laget i en fei - derfor de forferdelige proporsjonene. Men sug lut, en ting skal du ha fort; lett å få på kroken er du ikke.
Gjest sug lut Skrevet 29. desember 2009 #34 Skrevet 29. desember 2009 Det kan nok hende du har rett. Men kanskje du en dag treffer på minn indre tøs. Forøvrig må jeg få forklare og unnskylde mitt sene svar på pm med at jeg har laget indisk mat til en haug med mennesker, seks retter, intet mindre, og deretter spist den og hivd ut menneskene og rydda etter dem.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 30. desember 2009 #35 Skrevet 30. desember 2009 Døh, nå har helsedirektøren lagt inn ønske om at du skal hive deg med og. Såde!
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 30. desember 2009 #37 Skrevet 30. desember 2009 Faen så kostbar du skulle være da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå