Gå til innhold

Min elskede hustru


:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke den patetiske gruppa jeg, bare :::) sin... *lete lete*

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha... å bedrive litt disputt er bare utviklende og givende :D

 

uansett er min best :D

Skrevet

hehehe.. det er faktisk 16 medlemer i gruppen din nå sug lut. du er helt tydelig savnet på FB

 

og i tillegg så har du fått bilde av jens, og et maleri av deg, og et sitat i ramme publisert.

 

dette burde være en stor dag!

Skrevet

17 medlemer sug lut! tenk på det du :D

Skrevet

Fnis, jeg har nå titta inn for å sjekke disse nymotens greiene, og er rørt langt inn i julesjela. Gale mennesker! Fine, gale mennesker!

Og Pateticas portrett er og blir et mesterverk.

Skrevet

Og sitatet er jo definitivt kommet til sin rett - for ikke å snakke om Jensemann!

Skrevet

Det portrettet er klipt ut av et større bilde vi alle kjenner, som igjen ble laget i en fei - derfor de forferdelige proporsjonene.

 

Men sug lut, en ting skal du ha fort; lett å få på kroken er du ikke.

Skrevet

Det kan nok hende du har rett. Men kanskje du en dag treffer på minn indre tøs.

 

Forøvrig må jeg få forklare og unnskylde mitt sene svar på pm med at jeg har laget indisk mat til en haug med mennesker, seks retter, intet mindre, og deretter spist den og hivd ut menneskene og rydda etter dem.

Skrevet

Døh, nå har helsedirektøren lagt inn ønske om at du skal hive deg med og. Såde!

Skrevet

Faen så kostbar du skulle være da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...