Gå til innhold

Min elskede hustru

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for nydelig kort :) det er det fineste julekortet jeg noen gang har fått i hele mitt liv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, du er en englete mann! Måtte det gå deg fortreffelig i det nye året! Du er enig at det var maximalistisk på sitt beste, da? Nei til minimalist-jul!

Skrevet

det var super flott! kunne ikke bli bedre :) og det var veldig meg kort :) helt tydelig at du tenkte på meg mens du laget det :)

fortreffelig i det nye året må jeg bare si ditto på :) jeg gleder meg til å dele enda et år sammen deg, du gir denne siden og meg så mye mer en du kan ane :)

i grunn burde det vært en gruppe på FB som het "nei til minimalistisk-jul" :) jeg er nesten villig til å lage den

Skrevet

Du er jo min lammekjøtt-mann, jeg er for gammal til å gidde facebook, men da har du også et stort ansvar for å ordne slikt, så det synes jeg definitivt du skal gjøre.

Skrevet

jeg får asosiasjoner til lommemannen :D

kler jeg det?

Skrevet

Jeg svarte på siste meldinga til Julekortsenderen jeg, men har jeg fått no svar? Neida. Jeg blir litt egget til å lage noen helt fantastiske nyttårskort (dere har vel hørt om det??) og sende rundt jeg og.

Jeg hintet om Facebook til henne jeg og, lammekjøttmann, men den gang ei.

Skrevet

hehe... om du lager et helt fantastisk nyttårskort og sender rundt (til meg også håper jeg). så blir du den aller første som faktisk sender meg et rent nyttårskort :D

når til og med pila er på FB, da burde jaggu luten tørre seg innpå der også. ihvertfall for vår skyld :D

Skrevet

Dronninga er der, liksom.

Skrevet

ja, og hu med de store puppene...

det er jo helt vilt. i grunn burde luten føle seg utenfor og ensom!

Skrevet

Ja men om du har lagt merke til bildene hennes kan du konstatere med at det kun er et nick og ikke fakta. Mitt nick derimot, er fakta.

Luten har jo, i følge anonym, ingen venner. Derfor syns jeg du kan lage enda en gruppe nå som du først er i gang. "Vi som vil ha luten inn på feisbukk". Hu med puppa blir nok med og da er vi tre, liksom. Tre venner er mer enn det Siklerotte hadde den korte stunden hun var innom.

Skrevet

hehe... dronningen blir også med på den - det er jeg sikker på. og sikkert flettemette også. - hvor ble det av hun egentlig?

Skrevet

Jeg aner ikke!? I jula i fjor het hun noe med "over bekken etter grøt" - falt hun i bekken kanskje?

Jeg skulle forresten komme deg i forkjøpet og lage en slik gruppe, men klarer ikke å lage!? Hvordan lager jeg en gruppe? Jeg har laget en før, for lenge siden, om noe jeg hater så dypt og inderlig, men husker ikke hvordan man lager?

Skrevet

Det er en gruppe som heter "I love Luten" med 17 medlemmer fra USA...

Skrevet

nå har jeg laget gruppe :D

Skrevet

gruppa heter foresten "vi som vil ha Sug Lut på facebook, på tross av hennes alder"

og er under kategorien "kultur - kjendis"

Skrevet

Eh, det er såååå halv seks, og nå er den kvart på. Du vil finne at du ble invitert til å joine min for evigheter siden.

Skrevet

Ha ha HAAA ler meg ihjæl, begge dro inn alderen faktisk :-D

Skrevet

man ser tydelig at din er sluvete :D men jeg ble medlem. nå har hun to grupper :D

Skrevet

hehe.. det var en nødvendighet :D

jeg digger at når jeg trypper på likerknappen på din så får jeg opp:

Object cannot be liked

Skrevet

jeg vil bare påpeke at min gruppe har 3 medlemer mens din bare har 2 *'æda bæda*

Skrevet

haha... ja, jeg vedder på at du ikke rakk å spise og mitt navn er mye morsomere en ditt :D jeg har foresten 4 medlemmer :D

Skrevet

Haha, jeg får gå og joine en gruppe til, jeg ville ikke være årsaken til slikt munnhuggeri som dere bedriver:p

Skrevet

Jeg legger ned min om du opphøyer meg til minister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...