Gå til innhold

Vite, eller ikke vite kjønn??=)

Anbefalte innlegg

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Jeg visste det med nummer 1 av samme grunn som hun over meg her.

Med nummer 2 ville ikke mannen vite det, og jeg var enig selv om jeg var veldig nysjerrig så klarte vi å holde oss..angrer ikke ett sekund på det!!!

Husker det som det var i går, at jeg spør mannen...hva ble det????

Det var veldig spennende for når du ikke vet kjønn så klarer du liksom ikke se for deg hvordan barnet ser ut, vi er ferdige med barn..men hvis jeg skulle hatt flere så hadde jeg valgt det samme igjen, å ikke vite noe:)

Men med nummer 1 så var jeg altfor nysjerrig at jeg klarte å la være:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt vite!

Som du sier, januarsalget er jo en ypperlig anledning til å kjøpe inn om det skulle bli gutt (jenteklær har du vel fra før).

Dessuten er det kjekt å sirkle seg inn et navn, og i det hele tatt forberede seg på om det blir gutt eller jente.

Skrevet

Enig med deg, Lyst på en til! fekk prins:D !

Synes "alle" nå til dags må vite hvilket kjønn det er og skjønner egentlig ikke hvorfor. Ingen er for nyskjerrig til å la vær å vite det, det er jeg et levende bevis på!! Jeg er dødsnyskjerrig!;)

Skrevet

Vi visste det begge gangene..Er altfor nysgjerrig til å ikke få vite det. Synes også det er så koselig å omtale babyen ved navn og ordne til soverom og handle inn ting.

Men hvis det skulle bli en nr. 3 så kanskje jeg skulle latt det bli en hemmlighet? Hm.. Er jo litt spennende å ikke vite.

Det dere kan gjøre er å be jordmoren og skrive det på en lapp og putte oppi en konvolutt. Hvis vi hadde gjort det så måtte jeg gitt den til noen andre slik at jeg ikke hadde fått sjanse til å smugtitte:)

Ombestemmer dere så er det bare å titte:)

Skrevet

Lyst på en til! fekk prins:D :

Nå vet jo jeg at jeg har et friskt barn i magen min allerede=)

Har vært på UL i uke 12, og tok duo-test da =)

Så nå er det liksom bare å vite kjønnet som "gjenstår" hehe!

Skrevet

Ja, det er nettopp det der med januarsaslget! Haha, neida, prøver å finne grunner for og imot å vite =)

*Før i tiden visste man det jo aldri. Var jo alltid spenning. De klarte det, så hvorfor kan ikke jeg.

JO! Det er fordi jeg KAN få vite det, om jeg vil. Og nyskjerrigheten min vil det, men spenningen vil vente =P

*Har ei jente, masse jenteklær, vært kjekt å vite om man skulle vasket alt dette på nytt så det er klart til den lille kommer.

*Blir det gutt, er januarsalget en ypperlig anledning til å handle masse!

*Har sånn hallveis funnet guttenavn, men jentenavn er vi helt blanke på.

Hmm... Tror jeg hadde flere punkter i hodet..

Skrevet

Ikke vite!

Vi valgte å ikke vite kjønn på noen av våre to barn, og det var kjempespennende for både oss og alle rundt oss :o)

Jeg er egentlig veldig nysgjerrig av meg, men jeg fant ut at det er ikke 100% sikkert at de ser riktig likevel, så da ville vi være nesten like langt.

Nei, jeg vil anbefale å beholde spenningen. Klær er det jo salg på hele året, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...