Gå til innhold

hull i ørene..??


♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei jeg tror ikke en 3-åring skjønner hva det innebærer å ha hull i ørene. Skjønner ikke helt hvorfor barn som ikke engang kan tørke seg selv etter at de har vært på do, skal få hull i ørene. Min mening er at de kan få det når de er så store at de klarer å rense og ta vare på hullene selv.

Er du sikker på at 3-åringen de virkelig VIL ha hull i ørene?

 

Min 4-åring får ikke hull i ørene før hun blir såpass stor at hun forstår hva det innebærer. Hun har heldigvis ikke spurt ennå, men det hadde blitt nei fra min side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for det....:o) tar nok en stund før mannen er med på det, så vi får bare fortsette å "mase" hihi...:o)

der hvor vi har tenkt til å ta hulla skyter de begge to på en gang, det er nok greit tror jeg...:o)

 

takker for alle svar...:o)

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Jeg syns det er søtt og pent osv. men jeg hadde ikke gjort det på et så lite barn. I vår kultur er det ikke helt sturent at så små barn har hull i ørene så dere vil nok også bli litt forhåndsdømt av andre voksne.

Skrevet

Ser ikke noe galt i at jenter på 3år får hull i ørene!

Vår sønn fikk ta hull i det ene øret da han var 4.5 år. Han spurte selv etter det da flere kompiser og fettere har dette. Har aldri vært noe problem! Hverken med rensing, betennelse eller allergi.

Lykk til med masingen! :-)

 

PS!!Pappaen her i huset var heller ikke så glad for ørepynten.. men når han så hvor stolt gutten vår var, var det glemt!! :-)

Skrevet

skal sies at hun er kjempe flink til å tørke seg selv etter hun har vært på do...;p hun har vært bleie fri i nesten ett år nå, så tørkinga går så bra c...;o)

 

håper pappan her skjønner hvor stas det er for snuppa etter hvert også....:o)

Skrevet

Fullstendig enig med mannen din. Det har ingen hensikt, annet enn forfengelighet,det medfører en viss risiko, det ser ikke pent ut og det kan være vondt for henne.

 

 

Skrevet

Snuppa mi fikk hull i ørene når hun ble 4 år ( hun blir snart 5 ) og vi har ikke hatt noe problemer med det, før nå. Hun fikk litt betennelse nå og vi har tatt den ut litt og renser morgen og kveld. Igår så det veldig bra ut så inn med doppen igjen i dag.

Med de nye doppene skal man ikke vri eller rense så mye rundt. Men vi har resnet litt innemellom bare for å få gjort det rent.

Når datteren min skulle få det, var hun selv veldig besvist på at ddette var noe hun selv ville. Vi fortalte henne om hvordan det foregikk, men hun var veldig "bevist" på at dette var noe hun ville forde. dagen vi tok dem, fikk hun seg alikevel en overaskelse men det gikk fort over.

har en annen venninne som tok det på datteren sin i et studio, hvor de kun brukte nål. Og det gikk veldig smidig og ungen syns det ikke var noe vondt i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...