Millies Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #126 Skrevet 14. mars 2010 Hm... Det var utvendig ul. Gikk utifra at det var innvendig jeg men.. De så ingenting. Det kunne ha vært en cyste som hadde sprukket, men det var bare spekulasjoner. Så jeg vet ikke. Bra at de ikke fant noe, men det var jo litt merkelig likevel. I helga har vi vært på hytta og kost oss masse! :) Kanskje det blir som du sier, men da er barnet like velkomment selv om det blir født i desember! Jobber du fult eller? Har magen vokst?
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. mai 2010 #127 Skrevet 5. mai 2010 hei hei:-) tro det eller ei,men her er jeg:-) er litt spent på hvordan det går med deg jeg? lette lenge etter innlegget vårt.hehe prøver dere enda? jeg er ikke så mye her inne,fordi det er så mye jeg blir nervøs av som jeg leser. jeg har termin 9 sept,og det blir en gutt:-) det blir jo litt moro med 2 jenter fra før.:-) jeg har blitt GIGAstor allerede,det ligner vel mest på at det kommer en basketball der snart.hehe skal prøve å gå inn her litt oftere nå da,trenger ikke å lese alt det negative,men det er vanskelig å unngå også desverre. håper jeg hører fra deg snart:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå