Millies Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #26 Skrevet 2. januar 2010 Da tar du bare antibiotika- trikset;) Det har jeg nøye planlagt OM den tid kommer;) Hehe... ble han litt tatt på senga kanskje.. Artig med sånn! Min sambo vet alltid når jeg tester. Syntes litt synd på han i dag, for vi var enige om å teste. Og som sagt; tenk for en bursdagsgave det ville ha blitt! Men da jeg var på badet og ordnet meg etter å ha tatt testen i dagtidlig fikk jeg sms av han fra soverommet der han lurte på om det ikke gikk denne gangen heller...MEN jeg gir ikke opp denne pp enda! Jeg SKAL være med deg over på 1. tri;)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. januar 2010 #27 Skrevet 2. januar 2010 ja,kan ta antibiotika-trikset med noen,men ikke alle.vi får se:-) ja,utrolig nok med inntenss "trening",ble han tatt litt på senga.hehe... NEI,du må være gravid nå,for du bare SKAL bli med på 1 tri.:-)!!!!!!!!
Millies Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #28 Skrevet 2. januar 2010 Får ta det litt på sparket:-) Er det noen som vet at dere har prøvd da? Jeg har ikke sagt t vi prøver til noen, men noen vet at jeg sluttet på p-pilen i fjor sommer. Jeg SKAL være med deg på 1. tri ja! Hadde man kunnet påvirke det litt mer... Det er rart med det, om man vet at det kan skje er man kanskje ikke 100% forberedt på det når det skjer:-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. januar 2010 #29 Skrevet 2. januar 2010 nei,det er ingen som vet noe:-)) det er det beste av alt.hehe. det skal bli seg noen rare ansiktsutrykk etterhvert tenker jeg:p ja,i starten trodde jeg at dette skulle være enkelt.men det gikk over etter noen pp,så det ble ikke testet hver pp nei. jeg kjente at det var noe annerledes denne pp,men ikke trodde jeg at jeg var gravid.hehe nå er det bare Millies som mangler på 1 tri og sept-klubben.jeg har vært der inne,men er mye mer her.hehe
Millies Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #30 Skrevet 2. januar 2010 Artig å bære på en liten hemmelighet! ;-) Jeg trodde heller ikke det skulle være så himla vanskelig å treffe blink, men det er herved motbevist! Men, men, jeg prøver å tenke at det skjer når det skjer og når det skjer er vi klare for det. Jeg har også smugtittet på sept-klubben;-) Satser på st jeg kan titte inn der igjen i slutten av den kommende uken:-) Synes det er koselig at du er her jeg, nanna;-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. januar 2010 #31 Skrevet 2. januar 2010 ja,det er kjempeartig å bære på en hemmelighet synes jeg:-) vi har ingen felles skjønner du,så det har vært litt mas fra de nærmeste om det ikke skal bli snart.men de har sluttet med det nå,for vi har jo sagt at vi har jo 3 stk,jeg 2 og gubben 1,og alle er tette i alder:-) så er det gubben da,som har mange tvillingpar både på far og morsiden.svigermor har ramset opp veldig maange.fra gubbens søster og langt bakover i tid.hjelp!!! det er egentlig ikke noe ønske med tvillinger da vi har 3 fra før,men blir det,så blir det.uansett.:-)) tar imot det vi får:-) vi satser på at du kommer inn på sept-klubben:-) jeg synes også det er koselig at du er her,men nå passer det best at du blir med meg videre:-)) hvis ikke,må jeg jo bare fortsette å komme inn her...
Millies Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #32 Skrevet 2. januar 2010 Da er det kanskje ikke så mange som forventer at det er en til på vei akkurat nå! Haha! Surpriiise!! Morsomt!! Tvillinger ja, det kan kanskje være en utfordring! Men, som du sier man må ta imot det man får:) Da er det sikkert en mening med det:) Jeg skal høre på deg, siden det er det som passer deg best ;-) Om jeg ikke kommer med nå så kommer jeg sikkert til å høre med deg hvordan det går og sånn;-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. januar 2010 #33 Skrevet 2. januar 2010 det blir snart en positiv test,det må det.har ventet lenge nok nå:-) skal klare å holde kontakten,det er ingen problem:-)) jeg er inne her å smugkikker uansett jeg.og må jo følge med deg forstår du:p meeen du sklir vel med meg nå om noen dager skal du se:-)
Millies Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #34 Skrevet 2. januar 2010 Det liker jeg svært godt! Takk for deeet;) Gjør nok det:) Sier ifra når jeg har testet igjen vettu, om ikke tanta dukker opp, men det gjør hun nok ikke! Får kanskje vurdere og finne senga snart også. Jeg har jobbhelg (lucky me!) så i morgen er det jobb igjen, riktignok på kvelden da men...
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. januar 2010 #35 Skrevet 2. januar 2010 nei,den tanta er ikke invitert på lenge:-D skal ikke på jobb før tirsdag,men er vel nødt til å finne senga snart uansett.kommer vel tilbake imorgen jeg tenker jeg.hehe.artig å skrive med noen om graviditeten og div:-D natta,klem:-))
Millies Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #36 Skrevet 2. januar 2010 Nope! Trenger ikke å komme før uti neste år! :-D Kanskje vi snakkes i morgen! Jeg skal på jobb kl 15 så da er jeg ikke på bim.. Veldig fint å ha noen å skrive med ja! Er likesom ikke noe man går å snakker med alle og enhver om:-) Ha en gassy natt;-) Klem!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 4. januar 2010 #37 Skrevet 4. januar 2010 god dag igjen:-) hvordan går det med symp? har du testet??? jeg våknet kl 06 20 i mårges og var glovarm og svettet etter en natt fylt med rare drømmer.nyttet ikkå få sove mer.hadde store planer for husarbeid idag,ettersom jeg ikke skal på jobb før imorgen,men det er ikke gjort stort enda.er så utslitt og trøtt.hehe har gjort litt da men det kjennes ut som jeg har vært i maraton. ja,det var dagens syt:p men det er jo også symp,og det kan jo hjelpe deg.hehe er spennende å få høre hvordan det går med deg:-) skal på butikken snart,må bare hvile litt først:p
Millies Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #38 Skrevet 4. januar 2010 Hei på deg! Her er "symptome" like som sist. Puppene er forsatt kjempevonde og litt harde. Men det merkelige er at det er på utsidene av puppene det er verst...? Ellers har jeg fortsatt stikninger i livmor. Men lurer på om tanta er på tur for jeg spottet litt brunt en gang jeg var på do i dag. :-( Har ikke vært noe etterpå så det er jo kanskje fortsatt lov å håpe. Har ikke testet igjen siden testene ikke har kommet i posten enda, men jeg regner med at de kommer enten i morgen eller onsdag så da skal det testes om ikke tanta duker opp! Skal si deg du har symptomer ja! Hadde det ikke vært for at du var gravid hadde det sikkert ikke vært noe særlig, men siden du er det er det vel litt av sjarmen;-) Etter jobb har jeg vært svømming med noen gutter jeg er støttekontakt for så nå er jeg sliten, sitter under pleddet, fyrer og drikker te! Brrrrrr! Det er kaldt!!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 4. januar 2010 #39 Skrevet 4. januar 2010 hei hei:-) ang puppene,de var onde på utsidene til meg også.det mest vanlige er jo hele.men ser det er flere som skriver at det er et symp før ikm og i starten.det er jo et godt symp:-)) spennende!!! spottoing har jeg aldri hatt noe særlig av,så det kan jeg ikke uttale meg om.men det er å normalt på et vis.kan være festeblødning også;-) ja sjarm er det vel,men blir det sånn mange netter,blir det vanskelig å holde seg våken på jobb tror jeg.måtte jo sove på sofaen idag og¨så.uten jobb.hehe har bare slappet av i kveld jeg.med hjemmelaget pizza og solo:-D.det er jo full fres fra imorgentidlig,så nå koser jeg meg.hehe kaldt ja? joda det er -10 her nå,og verre skulle det bli:-( jaja,det er bare å ha på seg mye klær om man skal ute,og kose seg under et pledd inne,med bim selvfølgelig:p
Millies Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #40 Skrevet 4. januar 2010 Er ikke festeblødning litt sent da? Hadde blødning med friskt blod ca 6 dpo. Bare en gang da jeg var på do. Vet jo ikke om det kunne være det, men.. Nå fikk jeg skikkelig vondt på venstre side der nede, kanskje det er egglederen, alt knyter seg kjennes det ut som, veldig ubehagelig! :S Nei, det er klart, det blir anderledes når du begynner på jobb igjen. Håper det ikke fortsetter da. Deilig å slappe av å ta seg en bikk på sofaen også;-) Her i Gudbrandsdalen er det nesten -20 nå også! Kjedelig når det er så kaldt, kan nesten ikke gå utom døra før man fryser rompa av seg! Bim på kvelden er en selvfølge!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 4. januar 2010 #41 Skrevet 4. januar 2010 hehe.trodde du hadde sovnet jeg nå:-) jo,men da høres det ut som du har hatt festeblødning da:-) dette er jo rett og slett nervepirrende det:-D du skal se du kommer på 1 tri da:-) ja sofaen er min beste venn nå.hehe.vil ikke si noe på jobben enda heller,så får bare holde ut:-) -20? huffda.det var - 17 her en dag jeg sto opp,men det er det jo meldt så kaldt igjen nå snart,så det kommer vel hit også.da er det bare å "kle" inn rompa med isolasjon.hehe ja,etter at jeg testet positivt har jeg blitt avhengig:p men det jevner seg ut nå,når jeg skal jobbe.har ikke så veldig lange dager da:-)) har begynt å leke med tanken med å kjøpe en babyting da:-) en liten body eller noe.det hadde vært gøy:-D
Millies Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #42 Skrevet 4. januar 2010 Sovnet nei! Har lakenskrekk om kvelden... Ja, det var jo litt rart med den bødningen da for det var jo bare en gang. Merkelig, har aldri hatt noe sånn før. Sofaen er alltid min beste venn! ;-p Skjønner at du ikke vil si noe på jobben ennå, er jo litt tidlig for det. Ja, det er jo meldt borti - 40 på indre østlandet!! Så det er bare å kle på seg ja!! Åh, babyting jah! Ikke snakk! Blir jo nesten dårlig bare man er inne på h&m eller andre butikker med babyklær!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 4. januar 2010 #43 Skrevet 4. januar 2010 hutte meg tuuu.40 minus:-((( hjelp!!! ja,man blir det.helt tullerusk når man ser de fine babyklærne:-) og så småe da.hehe drømme drømme:-D nei,får vel holde meg i tøylen enda en stund.har jo god tid enda:-)
Millies Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #44 Skrevet 4. januar 2010 Ja, det er skremmende kaldt!! Man kan drømme seg helt bort med de klærne ja!! Tenk å gå å kjøpe barnevogn og klær og styr og stell! *drømme* :-) Kanksje greit å vente en stund til ja. Du kan jo gå å småshoppe litt i mange måneder enda;-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 4. januar 2010 #45 Skrevet 4. januar 2010 ja,og det er jeg glad for:-) vente litt med det:-) nei,nå skal jeg dra med meg gubben til sengs:-D må prøve å sove litt før det er opp og hopp og vekke tre skolebarn:-) vi skrives vel snart igjen tenker jeg.:-)) natta klem:-)
Millies Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #46 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har fri i morgen, men gubben min har ikke vett på å legge seg så lenge tv'en står på så kanskje jeg skulle slått av tv'en og dra han med til sengs;) Lykke til i morgen tidlig! ;-) Vi snakkes! Natta! Klem!
Millies Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #47 Skrevet 5. januar 2010 Hei og hopp! Nå skjønner jeg ingentingen her jeg. Fikk testene i posten i dag, tok en test: negativ. Like etterpå kom tr. ...Trodde jeg.. Nå er det ingenting igjen. Hva skjer nå da?? Irriterende. Kan egentlig bare komme så er vi igang med en ny pp. Hvordan går det med deg? Greit å begynne på jobb igjen?
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. januar 2010 #48 Skrevet 5. januar 2010 hallois:-) hmm??? det var det rareste?!!! nei,det vet jeg ikke hva det er nei... rare greier.. den der har jeg ikke svar på,men ta en ny test på morgenurin imorgen kanskje? jjoda,det var jo greit nok d:-) artig å treffe kollegaene igjen da,selv om jeg møter noen av de privat da:-)) greit å ha venninner på samme arb.plass synes jeg:-) men har sovet på sofan ifra kl halv 5 til halv 7!!! snakker meg om å være trøtt.hehe veldig kaldt det ble da.-20 her nå,men det er vel kaldere til dere regner jeg med...?
Millies Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #49 Skrevet 5. januar 2010 Ja, merkelig. Kan jo ta en test, men tviler på at resultatet blir anderledes enn i dag. Testet på morgenurin i dag også. Ja, det er greit å ha venninner som kollegaer:) Det har jeg også Såpass ja! Helt utslitt altså! hehe... Er faktisk ikke så mye kaldere her, -21,5 for å være eksakt;)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. januar 2010 #50 Skrevet 5. januar 2010 ok.da må du nok vente et par dager med å teste da.om ikke den drittens tanta kommer:-( skjønner ikke det der jeg.... du har jo samme symp som meg jo.. snodig ja.. men så lenge ikke tanta kommer,er det håp.det kan jo være at det er lite hcg enda da.vi satser på det vi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå