Gå til innhold

millies søker nanna 32 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja den der kjenner jeg igjen du:-) jeg har dårlig sam.het hver gang jeg må være hjemme fra jobb jeg.uansett hvorfor.rare greier det der.at vi damene må ha dårlig sam.het for absolutt alt!!!

men det er bare å svelge det ned og tenke på noe annet.det er ingen annen råd,for vi er bare et menneske vi damene også:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og noen ganger MÅ vi tenke på oss selv, og ikke bare alle andre... Faktisk.. Man må bare trene på å si nei og unne seg selv å være litt "egoistisk" iblant.

Skrevet

hei du:-) i helgen har de vordende b.foreldrene fått vite det.:-) de ble elleville!!! og svigermor gråt av glede.

de tok strikkingen med glede ja.hehe.. barna er også kjempeglade,og går bare å gleder seg.syns at det er vel lenge til sept:-D

spørs om det blir like stor stas når det blir mye nattegråt og de må hjelpe mere til da;-)

kvalmen er verst hos meg nå.hadde vært godt å hatt en dag uten.det starter fra jeg våkner og et par timer,så kommer den tilbake til kvelden.baaaaaaaah:p

hvordan går det der da???? må jo være ferdig med EL nå??? da er det bare å regne dager til ikm.leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge til:-((

Skrevet

Ååååå! Blir nesten litt rørt av å tenke på det... Hm... Så koselig nyhet for dem! :-)

Spørs om det blir noe annet da ja. Men alt har sin sjarm! :-)

Har du tenkt på akupunktur om jeg snakket om? Det hjalp som sagt min svigerinne. Hun var til flere behandlinger og fikk god oppfølging.

Jeg har fortsatt ikke fått positiv el test, og er veldig frustrert over det. Til H"#¤%&/med hele greia tenker jeg av og til, men det går jo ikke an å gi opp ennå.... tror jeg.... Huff! Æsj! Ja, ble litt sytete dette her men, beklager!

Jeg har vondt i nedre del av magen, ved livmor. Men det er verst på høyre side. Det kjennes ut som en tung ballong som henger der som disser når jeg går, men det er jo ikke noe der, bare inni kjennes det ut som. Smertene går noen ganger bakover mot ryggen, også på høyre side. Merkelig. Har ikke tenkt noe særlig over det før i går, men det har vært sånn noen dager...

Dette ble som sagt litt sytete, beklager for det. :-)

Skrevet

hei du:-)) er hjemme med jentene idag.ei har fri,og den andre var uheldig på skolen igår,så hun er hjemme for å slappe av.

har ikke prøvd akupunktur nei,men kvalmen har blitt bedre nå da:-)

er ikke kvalm hele tiden,men i perioder.det hjelper veldig:-)

rart det der med at EL.testen ikke ble positiv...?! men jeg tror nå du uansett har hatt EL jeg da:-)

dette med "ballongen" kjenner jeg nå,bare på venstre siden.vet ikke hva det er ,men det er som en ballong,så går det smerter til bakpå ryggen. det kommer å går her i hvertfall.

det er mye rart med kvinnekroppen,og det meste kjenner vi på når vi vil bli eller er gravid.trenger ikke å være noe,men det kan jo også være en spire der:-))

det har vært noe det!!!!!! hvordan går det da? er ikke lenge til ikm nå:-))

Skrevet

Hei på deg! :)

Så bra at kvalmen har gitt seg litt da. Håper det gir seg helt når du har kommet til 12. uke:)

Åy! Tanken har ikke slått meg at det kanskje kunne være et symptom på graviditet. Jeg har bare tenkt at jeg får komme meg til legen, tenkte kanskje det kunne være en cyste eller noe.

Ellers er puppene ømme som alltid mellom el og ikm. Men det er på en annen måte nå enn det har vært tidligere. Det er bare brystvorten og der som er vond, ikke hele puppen. Hehe... Jaja, tenkte jeg kanskje kunne ta en test på søndag selv om jeg ikke tror det har klaffet. På en annen side så har jeg j blitt spådd graviditet av tre stykker i jan/feb... hm...

Ha en fin dag!! :)

Skrevet

hehe.jeg hadde bestandig ømme pupper mellom EL og ikm.men på desember var det bare brystvortene.nå har jeg hatt ømme pupper og brystvorter leeeenge,men må holde brystvortene i dusjen nå for det er vondt å få vannstrålene på de:-D

SPENNENDE!!!!:-D

Skrevet

Hm.. Dette er jo skremmende likt dine vondter ifb med graviditet... Spennende. Jeg som ikke har tenkt så masse på det denne pp, har vært opptatt med å gruble på denne el som jeg ikke har funnet. Kanskje det har hjulpet!? Hehe

Det hadde vært helt knall!!! Da skulle jeg feira! hehe.. Disse puppene er forresten bare i veien spør du meg, hehe.. men de kommer vel til nytte en gang;)

Skrevet

ja,dette er virkelig spennende!!! det er mange som blir gravide når de ikke har tid/eller er opptatt med noe annet.hehe

puppene ja!!! de er nesten så de er der bare for at mennene skal ha noe å se og kose seg med.hehe.. men de kommer vel til gode skal du se.

feire må dere gjøre ja:-)) gleder meg til ikm din jeg også.hehe

Skrevet

Ja, det er jo det. :)

Ja, for min del er de bare i veien. Kunne egentlig gått an å tatt de av å hengt de opp et sted, og når man har bruk for dem igjen så er det bare å festse de på igjen. Akkurat som borrelås;) Hehe... Hadde vel kanskje vært litt merkelig det også...

Jeg oppdaterer her hvis ikke tr kommer:)

Skrevet

Jeg oppdaterer jo selvfølgelig NÅR tanta kommer også... :-)

Og jeg må nå belage meg på enda en pp siden tanta kom fire dager før forventa. Æsj!

Og om ikke det var nok, vet jeg ikke om jeg har jobb stort lenger heller. Har mest lyst til å grave meg ned å bli der en stund! Men hva hjelper vel det...

Jaja syte syte fra min del... :)

God helg!

Skrevet

Tror forresten jeg skal prøve å holde meg borte her fra en stund, om jeg klarer. MEN vi snakkes! :) Blir ikke borte for alltid:)

Skrevet

OJ!!! det var to megafæle nyheter.tanta er jo en ting.der er det jo bare¨å prøve.men jobb må man jo ha.

håper at du beholder jobben da.skal krysse fingrene for at det skal gå bra:-))

skjønner at du ikke er her hver dag.det er ikke jeg heller.det blir for mye.men vi skrives jo noen ganger og oppdaterer:-))

her er dagene som natt og dag.igår var jeg i full vigør og vasket og ordnet hus i mange timer.idag sto jeg opp kl 10 30,spiste,tok en dusj og var da så utslitt at jeg sov 3 timer på sofaen:-D hehe

lykke til med jobben da:-))

Skrevet

Hei igjen! :)

Ja, jeg vet ikke hvor lenge jeg har jobb for avdelingen jeg jobber på skal kanskje avvikles. Dritt!! Men, men, det ordner seg for snille jenter sies det så da gjør det kanskje det for meg også. Alt går.

Den tanta er som alltid trosfast! Det var nå jeg skulle komme etter deg på 1.tri, sant? Hehe...

Har ikke så vondt som til vanlig denne tr. Merkelig. Ellers pleier jeg å knyte meg i smerter de første dagene. Men alt forandrer seg. Har startet på bidronninggele igjen nå, og håper å finne el så jeg kommer over på wild yam og at det gjør susen. Da blir det novemberbarn da. Det er lov å drømme! :)

Hvordan går det med deg nå? Har du vært hos legen? Jeg husker ikke når du sa det var. Neste uke? Spennende!

Vi snakkes!

Skrevet

Ja, jeg vet ikke hvor lenge jeg har jobb for avdelingen jeg jobber på skal kanskje avvikles. Dritt!! Men, men, det ordner seg for snille jenter sies det så da gjør det kanskje det for meg også. Alt går.

Den tanta er som alltid trosfast! Det var nå jeg skulle komme etter deg på 1.tri, sant? Hehe...

Har ikke så vondt som til vanlig denne tr. Merkelig. Ellers pleier jeg å knyte meg i smerter de første dagene. Men alt forandrer seg. Har startet på bidronninggele igjen nå, og håper å finne el så jeg kommer over på wild yam og at det gjør susen. Da blir det novemberbarn da. Det er lov å drømme! :)

Hvordan går det med deg nå? Har du vært hos legen? Jeg husker ikke når du sa det var. Neste uke? Spennende!

Skrevet

Skrevet

...oj... var virkelig ikke meningen så sende samme innlegger sååå mange ganger. Så at det var flere som har hatt problemer med BIM i dag, var nok derfor...

Skrevet

Hei på deg! :)

Hvordan går det?

Nå fant jeg tråden vår på side 3 så jeg tenkte jeg måtte skrive litt:)

Nå har tanta dratt igjen for noen dager siden her så nå er det snart el-jakt. Får vel starte snart. Er ikke så gira denne pp. Det ordner seg vel en gang. Har jo blitt spådd av flere at det skal/skulle skje i januar/februar. Om det virkelig skjer er jo en annen sak. Ei venninne av meg fikk bebbis i går. Hun hadde termin i midten av februar, men jenta hadde det travelt gitt:)

Ha en riktig god helg! :)

Klem

Skrevet

hei hei:-)) ja,nå er det lenge siden jeg har vært her inne.

formen er bedre nå enn tidligere.nå er det bare energien som mangler,men jeg er fornøyd med den formen jeg har nå i forhold til tidligere uansett:-)

har sett den lille på miniultralyd,og der så vi jo en liten klump som rørte på deg.hehe det var moro. skal på ultralyd igjen 4 mars på st.olavs da.da er det mere å se :-)

er ikke lenge til EL nå nei,men skjønner den tankegangen om att det skjer når det skjer.det hadde jeg også de siste mnd før jeg ble gravid.

moro at venninna di har fått bebbis da:-)) da blir du mere babysyk og trener mer regner jeg med.hehe:-D

Skrevet

Hei, hei!

Så moro å se spira da!:-) Blir kanskje litt mer virkelig da:-) Bra at formen din er bedre! x-er fingrene for at den holder seg bra.

I dag er jeg hjemme fra jobb fordi jeg er helt sausa forkjøla. Har hatt jobbhelg også, men siden vi ikke er så mange på jobb i helgene har jeg ikke hatt samvittighet til å være hjemme. Så, sambo var sånn forrige uke, og jeg er sånn nå. Har dermed ikke blitt så mye sengekos som det skulle blitt, men pytt sann. Jeg gidder ikke å stresse mer. Har ikke husket å teste etter el hver dag en gang.. hehe...

• 2 uker senere...
Skrevet

hallois:p hvordan går det me deg da? skjer det noe? jeg har det bare bra.orker bare ikke å være her inne så mye.mmye som skjer,så blir liten tid til det.

skal på UL nestee torsdag på st.olavs.håper på 3D-bilder,så vi får se bedre.:-)

ellers er formen opp og ned.best fra morgonen,verst på kvelden.men har en knallgod kjæreste som stiller opp og hjelper til med både det ene og andre,så jeg er litt "bortskjemt" hehe.

Skrevet

Hei! :)

Går inn i pp 10 nå, tanta kom i dag og jeg er DRITTLEI! Havnet på legevakta forrige helg fordi jeg fikk så forferdelig vondt i livmor. Lå i fosterstilling i sengen, kunne ikke røre på meg og fikk ikke puste ordentlig fordi det var så vondt. Var hos legen igjen på mandag og ble henvist videre til ul, vet ikke når det blir ennå. Men jeg er så lei alt akkurat nå at jeg kan ikke beskrive det.

Det var dagens utblåsning.

Lykke til på ul! Bra kjæresten din skjemmer deg bort! Det fortjener du! ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

oj!!!! har du vært på ul å funnet ut hva det var?? d hørtes veldig vondt ut:-((( håper du er bedre nå da:-)

jeg var på ul på torsdag,og her blir det visst en gutt som kommer:-) alt sto bra til,og skal på ordinær ul 13 april:-)

håper jeg ikke strør salt i sårene nå,men måtte skrive en oppdatering.skjønner du er lei nå ja:-(( sender deg en klem,og krysser fingerene for at alt er bra nå og at spira sitter denne pp:-)

Skrevet

Innkallelsen til ul ble merkelignok sendt til min gamle adresse til min mor så jeg hadde egentlig time forrige tirsdag, men jeg ringte og fikk flytta den til tirsdag førstkommende.

Nei, kjærevene, strør da ikke salt i såret! :) Er jo kjempekoselig! :) Så artig, en liten guttespire! :) kos!!

Vi hadde egentlig tenkt å ta d litt cooli i mars med tanke på desemberbarn, men skjer det så skjer det og da er det meningen. :)

Skrevet

hvordan gikk det da???? her er alt bra.bare energien som magler nå:-)

du kan jo være sikker på at når dere helst ikke vil ha desemberbarn,så blir du vel gravid nå.hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...