Gå til innhold

millies søker nanna 32 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei ryggprob er ikke å spøke med,men så vet jeg jo om det,så blir ikke hysterisk om jeg har vondt da:-)

åå,så heldig du er,snill kjæreste:-) lurer på om jeg skal kjøpe noe sånt jeg også snart.trenger vel det fremover nå regner jeg med:-)

det er lov å være fnisete,vi lever bare en gang.godt å ha det sånn noen ganger syns jeg:-))

du får ha en fortsatt fin kveld/ natt,og pass på så ikke morgendagen blir så veldig dryg:p :-D kan fort bli det med vin innabords.hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er som sagt veldig effektiv så jeg anbefaler den! :-)Vet ikke hvor mye den koster, har ikke fått det ut av sambo, men han har kjøpt den på Expert ihvertfall:-) (Kunne jo bare gått inn å sjekket, men... hehe...)

Ja, det er sant det. Men nå orker jeg ikke mere vin. Tenker jeg pusser tanna og legger meg! Kommer en dag i morgen også;-) tror ikke morgendagen blir så verst;-)

Ha en fin kveld/natt du også.

Sov godt!

Klem fra millies! :)

Skrevet

natta millies:-))

klem:

Skrevet

juhuuuuu!! idag er formen på topp og har arbeidslyst til hundre:-D har ryddet nå og vasket klær ++.nå skal jeg vaske litt gulv og steke en ribbe:-)) yesss,så godt det er å være i så god form:-))

det beste av alt er det kun er -7 grader idag.ser i sola og det er jo nesten sommer.hehehe:-D

ha en fin dag da Millies.. stoor klem:-))

Skrevet

Åy,åy, så herlig da! :))):D Jeg har bare støvsugd og ikke noe annet i dag. Har hatt besøk da. Er fortsatt -23 her, men det er jo mildt i forhold til det det har vært i det siste. Nydelig vintervær da! :) Satt og så på sydenturer her for nen dager siden, men det er liksom ikke bare å bestille i tilfelle man skulle være så heldig å bli gravid. Det vil jo si at om vi hadde tatt en tur i juli/august så hadde jo magen vært ganske stor;-) *Drømme*:)

Ha en fortsatt fin søndag, Nanna! Måtte formen holde seg like bra i lang tid fremover!!:)

Klem:)

Skrevet

nå har jeg og ei venninne vært ut på en lang trimtur:-)) det gjorde godt etter et digert måltid med ribbe og tilbehør.hehe

formen er fortsatt god den,men kjenner det er kveld nå.det er bare å legge seg på lading til en ny arbeidsdag snart:p

ja,en syden tur hadde vært noe det.jeg kunne tenkt meg å dratt på vinters tid jeg da.feks januar.den er så lang at det hadde ikke gjort noe om vi hadde vært i syden et par uker akkurat:-)

Skrevet

Hørtes godt ut å gå en laaaang tur! Blir bare innesitting her siden det fortsatt er så kaldt. Og jeg må innrømme at jeg begynner å bli rimelig rastløs!! Nå har jeg akkurat lest ferdig siste boken av Stieg Larsson. Hva skal man lese nå da?? Bra bøker altså!! Synd han gitt bort i så ung alder!

Får vel snart finne senga... Mandag igjen i morgen.. blæh! But, but... :)

Skrevet

Hei og hopp!

Hvordan er formen?

I dag har jeg hatt en litt slitsom dag på jobben. Etter jobb var det mere jobb og kvelden ble veldig kort. Nå har jeg så vondt i hodet at jeg tror bare jeg må gå å finne senga snaart. Sambo har vært hjemme fra jobb i dag pga feber og manneforkjølelse. Håper det ikke biter på et hardbarka kvinnemenneske! ;p

Måtte bare innom her å lese og skrive litt;)

Skrevet

helluuu:-)) joda,idag har og er formen bare dritt igjen. med kvalme,varm,og plutselig så fryser jeg.som om jeg venter feber,men den kommer ikke.trøtt og sliten.disse dagene hater jeg.men det er verdt når jeg tenker på premien da:-))

huff stakkar da:-(( disse dagene når det er extra slitsomt på jobb er veldig laaang og dryg ja:-(( skal legge meg jeg også,men vil helst ta med kjæresten for da blir det fortere varmt.hehe

disse mennene og sykdom:p da er de jo nesten døden nær,når det renner fra nesa og feberen kommer:-D nei,det biter ikke på et hardbarket kvinnemenneske kan du skjønne.vi må jo ta vare på mennene.hehe de skulle prøvd en fødsel og et halvår med mens.hadde vært moro å sett hvordan der har taklet det:p

Skrevet

Sitter vist fortsatt her jeg.... hm... selvdisipliiiiin!! Huff, så kjedelig at formen er sånn da. Legg deg godt under dyna og slapp av!!:)

Hehe... nå måtte jeg nesten le litt! Ja, tenk om de plutselig fikk mens og de smertene det medfører, da hadde det vel vært like før vi måtte ringt 113 tenker jeg!! Hahahaaaa! Å fødsel, herregud! Nå har jeg jo ikke vært gjennom det selv men... Det hadde vært moro å sett hvordan de hadde taklet det ihvertfall!

Jaja, nuvel, nå skal jeg pakke sammen pc'en å finne senga, faktisk... hehe...

Natta!

Klemmert! ;)

Skrevet

Hei og hopp!

Hvordan står det til?

Jeg har begynt på bidronninggele og wild yam etter el denne pp. Eller dvs jeg begynte på bidronninggele i går da... Håper det gjør susen! :)

I kveld har jeg vært på jobb så nå skal det bli godt å finne senga kjenner jeg!

Var bare en liten uppdeit;)

Håper alt er bra med deg!

Klem

Skrevet

heihei:-)) såbra da.de sier jo at det hjlper,så vi får no bare håpe og krysse fingrene for det:-))

har det bare bra.etter forholdene.mye trøtt og sliten,men det hører jo med:-)

mye og gjøre for tiden,så jeg har ikke vært her inne siden tirsdag.

nå gleder jeg meg til det blir helg,så det går an å sove litt lngre på morgonen:-) skal prøve å lure med meg sambo på salg på ørdag.hehe har bare så lyst å se på litt knøtte-klær:-)

Skrevet

Hellu!

Vært på salg i dag eller? Og ble det noen klær til lille spire? :) Artig å gå å se på og kjøpe kan jeg tenke meg! :)

Har du fortalt til noen at dere skal bli flere eller? Hvor mange uker er det nå forresten? 7? Eller er jeg helt på viddene? hehe...

Jeg har testa el noen dager nå, men ingen positiv test ennå. Har kost oss litt likevel da:) Prøver å ikke stresse med det. Har skjedd masse greier på jobb i det siste så jeg har ikke fått tid til å tenke så mye på babymaking:) Det er kanskje bare positivt....? Hvem vet. Denne pp tror jeg blir laaaang... Synes det tar så lang tid fra tr til el, og det tar sikkert enda lengre tid fra el til ikm... Men, men... Sånn er det og det er ikke noe vi kan gjøre noe med. :)

Ha en fin kveld, nanna!:)

Klem

Skrevet

heipå du:-) joda,jeg bare kikket jeg da:-) på knøtteklær ja.men det ble jo litt klær på meg og resten av fam da:-)) har ikke fortalt noen ennå.er litt redd det skal gå galt. men jeg har vært og er så dårlig form med konstant kvalme,svetter og fryser,så det går vel ikke lang tid før noen lukter lunta:-) formen er rett og slett RÆVVA som vi trøndere sier:p

det er bare positivt å "glemme" babymaking.det er da det som regel sjer hos de fleste:-)) tiden fra EL til TR er grusom syns jeg da.det er jo da vi lurer på om det har skjedd noe:-))

blir ikke værende her inne så ofte nå når formen er såpass ille,men er innom og ser noen ganger:-) idag skal vi på 2 bursdager,og jeg nesten gruer meg.har tatt paracet nå,så holder vel ut.

ha en fin dag:-)

Skrevet

Huff, så kjedelig at formen er sånn. Du kan ikke få tak i noe kvalmestillende, eller hva det heter, på apoteket da? Svigerinnen min var veldig plaget med kvalme. Jeg kjøpte et sånn bånn hun skulle ha på hånda til henne som klemte på undersiden av håndleddet. Kjøpte det på helsekost. Det hjalp litt. Hun prøvde også akupunktur og det hjalp veldig. Kanskje det kunne være noe?

Hvordan går det på jobben da når du er i så dårlig form? Du kan jo få deg en sykemelding hvis du ikke greier. Pass på deg selv! Skal ikke presse seg selv vettu. Hør på kroppen din:)

Klem

Skrevet

heipådeg:p

formen er som vanlig idag også,men nå har jeg skaffet meg kvelmatillende tab hos legen:-) de hjelper bra:-))

det er ikke bare bare å være gravid kjenner jeg:p me som er glemt ja:-))

hvordan går det med deg da? når har du ikm?

Skrevet

Så bra at det hjelper da:) Får håpe formen blir bedre etter hvert:)

Tja, når har jeg ikm, trodde i utgangspunktet 2. feb, men det ser ikke ut til at jeg har hatt el ennå så da blir det vel senere. Jeg vet ikke. Merkelig ynes jeg at el ikke har kommet ennå, men, men.. Er på cd 15 i dag.

Skrevet

er hjemme idag jeg.hadde bittelitt brun utflod igår og ble skeptisk..akkurat nå er det ingenting heldigvis:-)) men så trøtt det går an å bli da:-D

hvordan går det da? har EL kommet eller? viktig å kose seg uansett da,man vet aldri;-)

Skrevet

Hei!

Huff, greit å være hjemme og ta det med ro da. Har du snakket med lege eller noe eller?

Jeg vet ikke om el har kommet. Fikk nye tester i går så jeg testet da, negativ den også. Fikk ikke testet på onsdag, så mulig det var da. Kjennes ute som jeg har hengende en tung ballong på høyre side litt ovenfor lysken. Var slik forrige mnd også, men da på venstre side. Vi får se.

Kos deg hjemme i dag! Og ta det med ro! :)

klem

Skrevet

joda rinte legen igår,men han kunne ikke gjøre noe uansett ettersom jeg er bare 6+6. må runde 8 uker for å se noe særlig på UL.

jeg testet ikke etter EL,men merket det uansett med kvalme det der spes utfloden osv... den der ballongen kan jo være at EL er der ,eller kommer snart iallefall:-))

du må bare ta med deg hjelpen din (sambo),og jobbe for fullt fremover.hehehehehe

Skrevet

Hm... Men det er jo ikke uvanlig å få litt brunlig utflod/ha små blødninger i starten da. Men jeg skjønner at du blir bekymret! Får du tidlig ul i uke 8 da eller?

Håper og tror det går bra med lille spire jeg! :)

Jeg har merket det etter el at puppene har blitt ømme, men det har de ikke blitt ennå, kjenner at det er noe på tur så jeg får vel bare vente... Jeg har vært skikkelig grinete noen dager nå med tanke på el som ikke er det osv.. + at det er litt tøft på jobben om dagen. Jeg er verneombud så jeg får all dritten. hehe... Nå går jeg jobbhelg i møte så det er bare å manne seg opp å dra på jobb.

Hjelpen min og jeg jobber på ca annenhver dag, håper det holder:)

Skrevet

joda,skal ha tidlig UL til fastlegen 2 feb,og da håper jeg at du tester positivt samme dagen:-)

joda,jeg tror det går bra,for jeg har alle symp som det er mulig å ha fortsatt.

ja,jeg hadde ømme pupper i EL-tiden jeg også,men det hendte seg jeg ikke hadde det å.rart. men det skal jo klaffe om dere jobber annenhverdag hele syklusen.hos oss tror jeg det klaffet for at vi hadde sex dagen etter EL også den mnd det skjedde.det hadde vi ikke før:-)

ja,du jobber i barnevernet du?? det kan jeg tenke meg er en jobb du får mye dritt for ja.. er ikke noe særlig med jobbhelg når man har hatt en drittuke nei:-(( men du får bare tenke at jeg gjør en god jobb for de som trenger deg:-))

Skrevet

Greit med tidlig UL for deg da! :) XXXXxxxxx fingre for at alt er bra! :)

Vil dere vite kjønn når den tid kommer eller? Jeg har tenkt litt på den om jeg noen gang blir gravid, vet ikke om jeg vil vite, men vet heller ikke om jeg klarer å la være hehe...

Hm... dagen etter el ja.. egget slippes vel etter at el slim og positive tester har gitt seg...?

Jeg jobber til vanlig på et asylmottak for enslige mindreårige flyktninger, men jeg jobber også litt for barnevernet:) Jeg er utdannet barnevernpedagog. Har litt mange baller i luften noen ganger å da roter det seg litt til for meg... hehe...

Skrevet

ja krysser fingrene for at alt er bra,for jeg er såpass "dårlig" at vi tenkte å fortelle det til de vordende b.foreldre og barne nå.det er ett skikkelig pes å holde det hemmelig.

ja,vi skal vite hvilket kjønn det er.jeg har kvisten full av jenteklær,så om det blir en gutt,slipper jeg å hente alt det.kun det nøytrale:-)

har kjøpt oppskrift på babyklær(strikking) til mamma og oppskrift til babyteppe til svigermor,så vi tenkte å skrive et kort ifra spira om det er mulig for de å strikke til sept,så spira slipper å fryse:-) gleder meg til å se ansiktsutrykket på de.hehe

joda,det er jo slik at egget slippes da,men da ble det 2 dg etter da:-))

det høres ut som du har mer enn nok å jobbe med ja:-) kan bli vel mye kanskje... da blir det fort litt rot.hehe

Skrevet

Kanskje like greit å si d da ja. De lukter vel snart lunta likevel.

Så morsom måte å si det på da!! hehe!! Da blir de nok overrasket! :) Artig!!!

Hm.. det er greit å vite. det er jo gjerne sånn at man står på som best man kan til el er over og så blir det ikke så mye ellers, men kanskje det da er viktig å stå på noen ekstra dager altså! Takk for info! Det skal jeg huske på :)

Ja, noen ganger så må jeg bare kaste inn håndklet, men det er ikke så lett. Og vi kvinner har det jo med å få dårlig samvittighet for alt så jeg er heller ikke så god på å si "nei" som jeg neon ganger burde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...