Millies Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #51 Skrevet 5. januar 2010 Tja... Graviditetssymptom og tegn på at tanta melder sin ankomst er veldig like virker det som... Ja, det er jo sant at det fortsatt er håp så lenge hun ikke kommer. Men jeg har mistet litt troen nå... Men, men. Ble faktisk ikke så skuffet som jeg hadde regnet med. Det skjer når det skjer! Satser på at hcg stiger om et par dager;-) hehe...
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. januar 2010 #52 Skrevet 5. januar 2010 jepp,seff gjør det det.:-D sant at det er mye det samme med symp ja,og det er veldig dumt:-( jeg ringte jordmor idag,og ang tvillingene på guens side så hadde jeg en større sjans til at det kunne bli det ja:-) trodde det bare var på damenes side jeg når det er arvelig,men det er visst ikke det.hmmm.hjelp?? hehe jeg har også epilepsi,så det var muligheter for å få tidlig UL i uke 12.yess,det vil jeg ha!!! skal ringe fastlegen imorgen ang det:-)) det begynner sånn sakte å synke inn at jeg skal bli mamma igjen nå:-))
Millies Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #53 Skrevet 5. januar 2010 Bra du har trua på meg!;-) hehe Åy,åy,åy! Tenk om det er tvillinger da!! :-D Greit å få tidlig ul da så du blir ordentlig fulgt opp. Har du hatt det lenge da? Blir sikkert litt mer virkelig når du har snakket med noen om det og er kommet i kontakt med jordmor og lege vil jeg tro ja:)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. januar 2010 #54 Skrevet 5. januar 2010 hehe ja da blir det faktisk 5 barn her i huset!!!:-))) nei,regner med det er ett barn.satser på det også.hehe. ja epilepsi har jeg hatt i mange år.det hadde jeg da jeg fikk mine første også,men hørte aldri noe om tidlig UL.rart,men nå var det jo jeg som maste litt om at jeg gjerne vil på UL litt tidligere,og da var det jo epilepsien som kunne være unnskyldningen for å få:-)) selvfølgelig har jeg tro:-) må jo ha det:-) har du murringer nå da?
Millies Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #55 Skrevet 5. januar 2010 Da får du nok å hengeg fingra i! Godt de største er så store da hvis det skulle vise seg å være to i magen:) Merkelig at du ikke hørte noe om det da ja, men tidene forandrer seg jo. Kanskje de er mer obs på det nå! Og det er jo en kjent sak at man må stå på og kreve selv for å komme seg frem i helsevesenet.... Ja, man må ha tro! hehe... ja, litt murringer nå også..
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. januar 2010 #56 Skrevet 5. januar 2010 ja her jobbes det på spreng kjenner jeg.hehe har egentlig murrnger før tanta kommer uansett,men ble opphovnet på et vis der nede denne gangen. kjenner det også godt etter bikinilinjen.hehe ikveld tenkte jeg å låne film og kjøpe smågodt,fokk sånn plutselig lyst til det:-)) bare gubben får tid snart nå så:-D
Millies Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #57 Skrevet 5. januar 2010 Det er nok bare tanta som er på tur for min del. Men jeg kommer snart etter deg! :-) Hehe.. kanskje du får dilla på smågodt! ;-) Nå skal jeg være litt mer sosial her også. Kos deg så snakkes vi!:-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. januar 2010 #58 Skrevet 5. januar 2010 ja,de skjer når det skjer uansett:-)) nei,gud forby at jeg får dilla på det.hehe ja,vi skrives igjen:-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. januar 2010 #60 Skrevet 5. januar 2010 tusen takk Anne-M:-) håper du snart kommer etter på 1 tri:-)
førstegangs-prøver<3 Skrevet 5. januar 2010 #61 Skrevet 5. januar 2010 det håper jeg å ei venninde av meg er gravid, fikk vite det idag.. de hadde ingen planer og kunne gått venta med å få barn - kunne ønske det var meg - for jeg ønsker det
Millies Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #62 Skrevet 5. januar 2010 Hehe! Smågodt er godt det da! Nå har jeg vært ute å gått tur i -22! Skal si jeg ble hvit av rimfrost!! Godt å parkere fremfor ovnen igjen! ;-) Når har du IKM Anne M.?=)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 6. januar 2010 #63 Skrevet 6. januar 2010 ut å gått i 22 minus? huff og brrr:-( jaja,så lenge man har ordentlige klær da:-) ja,når har du ikm da Anne M? ja,ddet er typisk at noen som ikke planlegger å bli gravide,blir det når man er prøver selv. det er mange som jeg kjenner også som har blitt gravide etter jeg ble prøver.kan ikke huske det var så mange før vi ble det. men så er man extra obs på dette når man er prøvere da.
Millies Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #64 Skrevet 6. januar 2010 I dag er det -24 her. Fyrer som bare det!!! Skal snart på jobb også :s But, but! "Det er bare å hoppe seg uti det";-) Tr er på plass, men jeg prøver å se positivt på det og tenker at da blir det ny pp. Hvis jeg er som deg klaffer det på 8pp hos meg også, da kommer jeg etter på 1.tri i uke 5;-) Sambo og jeg snakket om det i går at hvis vi ikke blir gravide før april tar vi en liten pause. Er litt kjedelig med desember- barn med tanke på jul og at det er så sent på året. November får gå selv om det også er sent... Men vi får se. Vi tar det som det kommer. Og skal være glade om vi får det til å klaffe. Da får sent på året være sent på året:-) Jeg kjenner jeg blir litt irritert jeg når de som ikke planlegger å bli gravide blir det, og forholder seg til det på en måte som er helt vanvittig! Ei jente jeg vet om som er like gammel som meg ble gravid her for litt siden, men hun tok abort. Nå kan det jo selvfølgelig være grunner som jeg ikke vet om for det, men noen tar det liksom som en selvfølge. grr....
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 6. januar 2010 #65 Skrevet 6. januar 2010 her har det holdt seg på 19 minus her.har hatt fri,og fyret i hele dag. ja,den forbanna tanta.hun er jo pliktoppfyllende og møter opp hun. grr:p skjønner godt at dere ikke vil ha desember barn ja.da er det mer enn nok fra før å gjøre og ting som foregår:-)) men satser seff på at det blir oktober-barn,ikke sant?hehe jeg har bestilt meg første kontroll til fastlegen nå.det blir i uke 8,den 2 feb.han har jo sånn mini-ultralyd så jeg gleder meg til å se den lille spiren:-)) ikveld skal jeg ute med to venninner å spise god mat.det gleder jeg meg til:-) vi bruker å trimme ilag,men ikveld er det for kaldt,så da tar vi en god middag istedet:-D noe må man finne på,når man er pratesjuk og temp ikke tålerer gåturer.(ihvertfall ikke etter min mening)
Millies Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #66 Skrevet 6. januar 2010 Her er det -30 nå!!! Kan tro det er kaldt!!! Brrrr!! Kan ikke huske at det har vært så kaldt her før... Har plassert meg i sacco'n fremfor ovnen igjen nå rett etter jobb;-) Trives best her! Vi går definitivt for oktober-barn! Det er det bare fire i familien som er fra før ;-p Hehe Så spennende det blir med mini-ul da! hehe... Da kommer kanskje ting litt mer på plass. Koselig når man kan finne på noe sammen! Tr er delvis på plass, men ikke for fult. Veldig rart det her...
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 7. januar 2010 #67 Skrevet 7. januar 2010 -22,5 her nå,og det er kaldt her ihvertfall.fyrer i vedovnen hele tiden:-)) ssacco og tv er bra ja:-)) godt å bare sitte der å nyte resten av kvelden tenker jeg:-) er supertrøtt idag.egentlig skulle man ha vett til å legge seg,men det er så godt å sitte å slappe av etter at barna har lagt seg:-) gleder meg på helg nå,men det blir ikke mye avslapping på lørdag ihvertfall.har 2 barn på handball-lag,og denne lørdagen skal jeg stå å steke vafler av 4 liter røre.starter kl 11 lørdag morgen.gleder meg til å se de spille:-)) hvordan er det med deg da? er tanta kommet for fullt eller? er ihvertfall snodig om det bare er litt som kommer,i starten.
Millies Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #68 Skrevet 7. januar 2010 Bikkjekaldt!! Huffa! Gleder meg til helg jeg også! Da skal jeg bare slappe av! Skal på middag lørdag, men det tar ikke så på egentlig;-) Åh! Det blir masse vaffler!! Men alt har sin sjarm! Er artig å se de spille ja! Hehe... Tanta er kommet for fult! Hadde så vondt på jobb i kveld at jeg ble kvalm! Æsj!! Men sambo har lovt å gjøre meg gravid så jeg slipper det. hehe... ;p
Millies Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #71 Skrevet 9. januar 2010 Hvordan gikk vaffelstekingen i dag, Nanna? Jeg har bare sløva hele dagen. Driver og leser siste boka av Stieg Larsson, er på slutten nå og det er suuper spennende! I kveld har jeg og sambo koset oss med biff og vin:) Har fått el tester i posten i dag så neste helg blir det travelt tenker jeg ;-p Ha en fortsatt finfin kveld!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 9. januar 2010 #72 Skrevet 9. januar 2010 hei igjen:-) joda,det gikk bra det,med mange trivelige damer og jenter. men,jeg sto på føttene så og si konstant fra kl 10 45 til 1730,så jeg er helt skutt.føler meg syk.og korsryggen tar snart knekken på meg.klarer ikke å sitte på vanlig stol,bare sofaen. håper bare det ikke er noe galt.er 5+0 idag,og har tenkt å holde meg til uke 40:-) sambo disket opp med middag mens jeg sov på sofaen idag,med svinestrimler med div.mmm,supergodt:-)) verdens beeste kjæreste:-)) Stieg Larssonbøkene,er bare knallbra.har lest de selv:-)) det er godt å kose seg en gang i blandt.må huske det også i disse prøvetiden:-))
Millies Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #73 Skrevet 9. januar 2010 Huff, ikke bra så tidlig!! Si det til dotoren når du skal dit! Har ei venninne som skal ha bebbis nå snart og hun har slitt med rumpa lenge. (hehe... ble litt rart så jeg) Kan ikke sitte vanlig på vanlig stol. Men hun jobber fortsatt 100%, men det kommer jo helt an på jobben man har... Men det har ikke vært noe galt for hennes del. Deilig med sånne omtenksomme kjærester! Du fortjener det i disse dager, sikkert ellers også;-) Ja, man må kose seg når man har tid:) Herregud, har drukket to glass rødvin og mer tåler ikke jeg. Er ikke så ofte det skjer kan du si... hehe... jaja..
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 9. januar 2010 #74 Skrevet 9. januar 2010 hehe,jeg har problemer med ryggen til vanlig da,så det har vel mye med det å gjøre å regner jeg med.og at jeg har stått i 6 timer idag,det tåler ikke føttene mine egentlig ikke. prob der også,hehe.er ikke bare 33,men 83 i alder kjennes det ut som:p ja,omtenksomme kjærester er bra å ha:-) 2 rødvin? hehe,nei,jeg kjenner det selv jeg etter et par glass når jeg drikker,men da er det jo billig rus da.hehe
Millies Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #75 Skrevet 9. januar 2010 Problemer med ryggen er ikke til spøke med. Alt henger jo sammen og ryggen er jo veldig viktig. Jeg fikk sånn masasje-dings til å sette i en stol av sambo til jul, OBH- Nordica den er veldig fin for rygg og skuldre. Hehe... Voksen vordende mor altså! ;p Ja, det er bra å ha! Det skulle bare mangle! Huff, ja, er nesten litt flaut. Er på grensen til å bli litt fnisete, men får prøve å holde meg! Er lenge siden sist jeg smakte alkohol så det er kanskje en grunn. Men billig er det ja, i aller høyeste grad! Tjohoo! ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå