Millies Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Hei! Og god jul i stua! Hatt en koselig jul så langt? Her har det vært selskaper hver dag. Jeg har hatt barnevernsvakt så det er jo en fin unnskyldning til å ikke drikke alkohol;-) Testet positivt på EL lille juleaften så nå håper jeg vi har truffet blink i romjula! Hvordan går det med deg? Når har du IKM? Symptomer?
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 hallo!!!:-)) og god jul ja:-) joda,det har jo vært mye gode middager og godis.hehe godt å få hvile seg ut litt med litt extra soving og familiekos:-) hadde EL engang mellom den 16-21,og da var vi flinke.hehe:-D ikm er 1 jan,lurer på om det blir en test på nyttårsaften,men er lei av negative tester,så det spørs om jeg bare venter en stund og ser om ikke tanta kommer først.den pleier jo å møte opp til rett tid. jaja,det spørs om jeg klarer å holde meg da;-) symptomer har jeg jo,men jeg er så "heldig" å ha de samme sympt hver mnd før tanta kommer,så jeg tør ikke å tro på det lenger. har ømme pupper,litt stikking i lysken og murringer i korsryggen og magen.igårkveld følte jeg meg syk.eller sånn som du føler før du får feber og virkelig blir syk.men idag er jeg bare lat.hehe:-D hva med deg? har du noen symp? litt tidlig kanskje..når har du ikm da??
Millies Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2009 Siden det er første gang jeg har testet etter el denne pp er jeg litt optimist, men samtidig er det noe som holder meg tilbake. Jeg tørr ikke å håpe. Men jeg er suuuper trøtt om dagen, men det kan jo ha noe med at man ikke har den vanlig døgnrytmen når man har fri. Ellers har jeg spottet litt et par dager og i går kom det litt frisk blod på papiret. Har ikke vært noe siden. Har ikm mellom 5. og 7. en gang. Jeg kjenner stikninger nederst i magen, men jeg prøver å ikke legge merke til det ;p Vil ikke få forhåpninger!! Håååper du får en hyggelig nyttårsgave!!!:-) Det hadde vært no det! ;-)
Millies Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2009 Siden det er første gang jeg har testet etter el denne pp er jeg litt optimist, men samtidig er det noe som holder meg tilbake. Jeg tørr ikke å håpe. Men jeg er suuuper trøtt om dagen, men det kan jo ha noe med at man ikke har den vanlig døgnrytmen når man har fri. Ellers har jeg spottet litt et par dager og i går kom det litt frisk blod på papiret. Har ikke vært noe siden. Har ikm mellom 5. og 7. en gang. Jeg kjenner stikninger nederst i magen, men jeg prøver å ikke legge merke til det ;p Vil ikke få forhåpninger!! Håååper du får en hyggelig nyttårsgave!!!:-) Det hadde vært no det! ;-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 ja,det kan jo være en spire der da,når du testet etter EL:-) åååå,håpe håpe:-) jeg har aldri spottet noe særlig jeg.nå idag "svir" eller småstikker nede ved skambenet.vet ikke hva det er som foregår jeg,men har ikke kjent det før. ja,enn om jeg kunne fått en popsitiv test nå??? å,så moro det har vært!!! skal skrive på dette innlegget først om jeg er så heldig:-)) det har vært enda edre om vi begge to kunne gått over til 1 tri sammen:-) da har vi kunnet følge med hverandre.det hadde vært veldig koselig da::-)
Millies Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2009 Hm... dette er like spennende hver gang! Nye symptomer kan jo være tegn på at det skjer noe utenom det vanlige:) Ja, jeg laget likegreit en egen tråd til oss. Håper det var ok. Er spennende når man får kontakt med noen her inne som man kan følge litt ekstra med på og dele oppturer og nedturer med! Det hadde vært helt suuupert om vi hadde fått positiv nå begge to slik at vi kunne fulgt hverandre på 1. tri ja!! pst: jeg var forresten inne på spåsiden her i går og skrev et innlegg. Ble spådd at jeg blir gravid innen 3 mnd og at hun så en gutt:-) Håper, håper at det skjer nå!!!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 ja det er o are kjekt med en egen tråd:-)) er bare moro å følge med hverandre synes jeg:-) har den samme "svie-symp enda jeg da.er litt sterkere også.det er rett over skambenet og mer mot venstre.hva der,vet ikke jeg,men de mensmurringene i korsryggen har jeg men ikke i magen.det bruker jeg å ha i ca en uke før tanta kommer. har lyst å teste i morgen,men er den negativ da,så er det så lenge til jeg får skaffet meg en ny test. for 4-5 dg siden blødde jeg neseblod også.det har jeg ikke gjort siden jeg var lita.det er et symp tror jeg ettersom slimhinnene blir skjørere. så spennende med spåsiden da:-)) håper det stemmer da,og at det skjer i denne pp!!!!:-))) vært moro å se om det stemte:) jeg har skrevet der inne jeg også,men fikk ikke noe respons da.
Millies Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2009 Har du hatt sånn svie tidligere når du har vært gravid da? Og neseblod også, enda et nytt symptom! Håper dette er noe positivt altså!!! Men du har ikm 1. januar så da kan du jo teste i morgen om du har lyst. Apoteket er vel oppe igjen på lørdag? ihvertfall på mandag:-) Det er både vanskelig å vente og grusamt å teste med tanke på at man har blitt skuffet så mange ganger før... Jeg ble overrasket over at jeg fikk svar så fort! Men de har mye å gjøre der inne, mange å svare så det er ikke så enkelt. Prøv igjen!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 nei,med de 2 andre jeg har,har jeg ikke testet før jeg var ca 8 uker på vei,og da var det pga at jeg bare visste det:-) den første var planlagt og den andre var ikke det.så symp på de kan jeg ikke huske desverre.det er også veldig lenge siden. ja kanskje blir det testing imorgen,kan jo dra å kjøpe på mandag:-) ja,det er mye å lese og svare på her inne,men så er det jo veldig koselig sted å være,med så mange hyggelige verpesyke jenter også da:-D gleder meg til det ikm-tiden din kommer jeg:-) da blir det enda flere symp å diskutere:)
Millies Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2009 Åy, såpass! Jeg kan egentlig ikke uttale meg om det, men jeg tror ikke jeg hadde klart å vente sååå lenge:) Det går jo fort til mandag:-) så om du brenner av testen din så er det ikke lenge å vente:) Ja, det er veldig koselig her inne! Måå jo inn å sjekke hver dag, blir rett og slett avhengig! Jeg har ikm rundt den 5. tror jeg at jeg har funnet ut nå så det er jo ikke så lenge til det heller. Kjenner jo noen greier her og der, men prøver å ikke tenke så mye på det selv om det er veeeeldig vanskelig! ;-) Får vel snart ta kvelden, må være klar for morgendagen også! Blir bare meg, mannen og hunden i morgen, koselig det også Ha en fin nyttårskveld og godt nyttår til deg! Vi snakkes neste år;-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 nei jeg tenker litt negativt på symp jeg ,for jeg er lei av disse neg testene,så jeg skjønner du prøver å ikke tenke på det ja:) vi blir bare oss selv vi også imorgen.dvs jeg,sambo og mine jenter og hans's sønn:-) med god ribbe,skal vi klare å kose oss:) godt nyttår:) vi snakkes neste år ja.hehe
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 31. desember 2009 #12 Skrevet 31. desember 2009 Jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! testet positivt for 15 min siden:-)) etter 8 pp klarte vi det:) yessssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg nå,mine jenter er hjemme,de er 10 og 11år og vil ikke si noe til de enda,og mannen er på jobb. du er den første jeg skrev til
Millies Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 31. desember 2009 å herreguuuud!!! Sååå braa!! Nå ble jeg glad!!!! GRATULERER!!!! :D:D Så på et annet innlegg du hadde svart på først at det stod "da ses vi inne på 1.tri" å da måtte jeg bare inn hit å sjekke! Ah, beste starten på det nye året da!!!! Gratulerer igjen!!! Kos deg masse med hemmeligheten du bærer på;-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 31. desember 2009 #14 Skrevet 31. desember 2009 tusen takk Millies:-) nå bør du også teste positivt om noen dager så vi kan følges til 1 tri!!!! du bare måå bli med meg dit snart.jeg skal ikke dit enda,venter noen dager,for det føles helt uvirkelig enda.:-))
Millies Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 31. desember 2009 Kan tenke meg det føles uvirkelig ja! Skal du ta flere tester over helga eller? Jeg slår mer enn gjerne følge med deg;-) Fint at du blir her litt til så mister vi ikke kontakten;) Jeg tenkte jeg skulle teste på lørdag. Har bare en test liggende. Det er på bursdagen til sambo så det hadde jo vært beste bursdagsgaven å gi han :-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 31. desember 2009 #16 Skrevet 31. desember 2009 ja,tente å ta en sånn digital som viser hvor langt jeg er kommet,men om jeg klarer å komme meg til apoteket før kl 13 på lørdag vet jeg ikke.men skal prøve:-) ååå,så moro det har vært å teste positivt på dagen til din sambo da:-) jeg har smuglest på det du har skrevet på på ikm uke 1,så jeg vet du har litt symp som du prøver å overse.hehe i tilfelle jeg ikke er her på en stund,ønsker jeg deg lykke til med testingen.jeg ska krysse både fingre og tær:-D
Millies Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #17 Skrevet 31. desember 2009 Spennende å ta en sånn test med ukesindikator da! Om du ikke kommer deg på apoteket på lørdag så går det fort til mandag:) Ja, jeg vil ikke si noe fra eller til i tilfelle jeg blir skuffet igjen, det er såå kjedelig..... Er du sikker på at du greier å holde deg borte da? hehe... Takk for det! Jeg også;-) Vi snakkes!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 1. januar 2010 #18 Skrevet 1. januar 2010 som du ser,gukk det ikke lang tid før jeg måtte inn en tur igjen:p hehe jeg vet akkurat hvordan det er med denne skuffelsen med neg tester og tanta som møter opp.det er noe dritt,rett og slett. men jeg følger med hver dag jeg,om det ommer opp noe fra deg og en positiv test:-D
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. januar 2010 #19 Skrevet 2. januar 2010 dytter jeg:-) hvordan går det med deg da Millies??? er ikke lenge til ikm nå vel???
Millies Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #20 Skrevet 2. januar 2010 Hei, nanna! Hvordan er formen? Nå er det ikke lenge til ikm nei. Har stikninger/svie rett under navlen (vet ikke om det er et symptom, men det har aldri vært sånn før og nå har jeg gått sånn de siste fire dagene ca.) Kjempe vonde pupper, kan nesten ikke komme borti de. Og vondt i livmor og i lyskene. Og enda en ting jeg ikke har hatt før er vondt nederst i ryggen og det stråler nedover beina...? Dette er reelt, men det kan like gjerne være et tegn på tr. Tok en test i dag, men den var negativ:( Er på syklusdag 24 i dag, kanskje det var for tidlig å teste... Bestilte meg flere tester fra billige-tester i går. Håper de kommer rett over helga!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. januar 2010 #21 Skrevet 2. januar 2010 jøss,det høres jo bra ut!!! jeg hadde/og har akkurat det samme,unntatt at puppene var sååå vonde.de er ømme,men tåler å komme borti de for det:-)) jeg testet på dag 27 og har syklus på 28 dager,så det skal du ikke tenke på:-) jeg tror du er gravid jeg,men du må vente med å teste enda.og husk morgenurin:-)) åååååååå,dette er sååååå spennende!!!!:-))
Millies Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #22 Skrevet 2. januar 2010 Seriøst?! Det med vond rygg og nedover beina og alt det andre bortsett fra puppene?? Hm.. interessant!! Jeg får teste igjen når jeg får tester i posten om ikke tr har kommet. Har ikke drukket noe alkohol denne pp selv om det har vært jul og greier. Det har jeg gitt litt mer blanke i i forrige pp'er. Kanskje et tegn det også ;p hehe... Skulle ta et glass vin til maten nyttårskvelden, men tok to svelger så ga jeg resten til sambo...
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. januar 2010 #23 Skrevet 2. januar 2010 joda,det stemmer det,jeg har det akkurat sånn.og jeg er veldig oppblåst og fiser mye.hehe.føler meg opphovnet fra skambenet og opp til der magen begynner også:-D var hos svigermor idag,og da klarte jeg ikke å sitte lenge på en trestol som vi satt på å spiste.måtte bare ha noen "pauser" i sofaen. det ble rett og slett ubehagelig.så du skjønner jo at her jobbes det mye der nede og nederst i ryggen,og noen ganger renner det nedover rompa og lårene. holder til mye her inne nå,for det er kun jeg og sambo som vet dette.vil ha det sånn en stund til.derfor må jeg her inne å skrive med dere snille jenter som både er prøvere og gravide:-)) jeg testet med CB+ jeg,liker de best:-)
Millies Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #24 Skrevet 2. januar 2010 Hehe... Gassy! Det kan være en utfordring! Hm... det er utrolig mye som skjer ja! Tenk at det er liv magen din!! Et mirakel som vokser frem! Koselig!!! Hun fikk ingen mistanke da, når du hoppet borti sofaen? Hvordan tok samboeren din det forresten? Han var jo på jobb da du tok testen. Jeg liker også cb best, men det blir så dyrt i lengden så jeg bestile noen andre tester i tillegg til cb:)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 2. januar 2010 #25 Skrevet 2. januar 2010 skikkelig gassy:-D ja,det er helt utrolig!!!,enn det!! det vokser et lite liv der inne:-)) har ikke gått opp for meg enda,tror jeg ikke:-) nei,hun fikk ikke noen mistanker,men det tror jeg er fordi at jeg blir oppblåst av poteter og brun saus,og det vet alle.pluss at jeg plages litt med ryggen,så det er ingen problemer å skjule det enda. blir vel verre om noen skal be meg med på en fest:p det problemet tar jeg evt da:-) sambo ja,hehe.han måpte med samme.for da han komhjem sa jeg bare helt alvorlig at du må bli med meg en tur for jeg må vise deg noe.hehe(pga ungene) da han fikk testen måtte jeg jo forklare at kryss betydde at han skulle bli far,og da sto han der som et spm-tegn. ubetalelig å se. deretter summet han seg,og kom med smilet og det ble en liten samtale:-) tar litt etter litt her nå med forklaringer om div:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå