Gå til innhold

Hvem måker hjemme hos dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mannen gitt.

Trukke jeg klarer å skyfle et lass med snø 2 meter engang..

Det gjør han helt automatisk heldigvis:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen har hovedansvaret..

Han som ville ha stor gårdsplass, og jeg ville ha gressplen.. Så dealen ble da at han tar seg av snømåking og jeg gressklipping..

Skrevet

Vi får regning av han som brøyter byggefeltet her en gang i året, er han som brøyter veien opp til huset vårt og tunet. Vi har aldri hatt så mye snø at vi har måttet ta noe utenom, men i år har vi måttet lage en åpning fra brøytefonene til å gå til gjestene når de parkerer i tunet og skal inn hoevddøra. Selv går vi inn i garasjen og videre inn på vaskerommet.

Skrevet

Mannen elsker snøfresen sin, så han får gleden. Fikk fresen for 6 år siden, aldri mer uten.

Skrevet

jeg tar spaden og måker trappen og gangstien opp til garasjen. Litt av gaten også om mannen er på jobb (sving og bakke). Når mannen er hjemme måker han hele nabolaget med traktor.. Skulle lært meg å brukt traktoren jeg også..

Skrevet

aner ikke hvem som har måkt i dag - men måkt er det.

pappa pleier å måke, noen ganger glimter jeg til

Skrevet

vi bytter på:) idag gjorde vi det sammen. tok oss 1 time... men bra trening når man dytter i seg så mye julemat;)

Skrevet

Vi deler på. Jeg syns det er veldig gøy med freseren, så jeg prøver å løpe først ut til den. Men er snøen for tung for den slik den har vært nå har jeg gitt opp, da må min mann bruke sine krefter....

Skrevet

begge, men blir nok mest sambo, hvertfall nå siden jeg er så dårlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...