Gå til innhold

26/12 Hvor mange dager igjen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

54 dager, lang lang tid men det går vel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

32 dager igjen! Veldig sliten og stor, men håper likevel han holder seg inni der noen uker til.

Skrevet

15 dager igjen, og jeg kniper! :) Har ingen tro på at det blir desemberbarn, men merker jeg er glad for hver dag som går uten fødsel... ;) Jeg har også vært ute og akt med toåringen og måkt snø i hele dag, så håper ikke det har satt i gang noe...! ;)

Skrevet

Minus 3 dager...Ventetiden er ulidelig, huff! Vil bare at babyen skal komme NÅ! Å nå termindato var et skikkelig antiklimaks, skjedde jo ingenting...

Skrevet

Har gått i surr med dager etc,men de prøver og sette meg igang igjen på mandag. Vært inne på sjekk idag,og har perm til imorgen kveld,utslitt:-(

Skrevet

12 dager igjen og er klar nåååå!

Skrevet

Kommer trippende over hit til 3. trimester i dag, 86 dager igjen!

Skrevet

15

Skrevet

Hei hei alle sammen :)

Nå hiver jeg meg med på nedtelling jeg også, siden termindato nærmer seg med stormskritt, igrunn...

I dag har jeg 29dager igjen til termin.

Hun har snudd seg med hodet ned i bekkenet, og jeg kjenner nedpress og maserier...

Men, går nok en stund enda..vil jeg tro..

Man vet aldri.

Dette er mitt 3.barn, og det er bare 14mnd siden forrige fødsel, så det gjør meg ekstra spent på om hun kommer før termin el ikke.. :)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

28 dager igjen å jeg satser på at mini holder seg der til 2010 selv om vi har vært nære på et par ganger alt

Skrevet

28 dager igjen her :) begynner å bli utålmodig nå kjenner jeg..hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...