Gå til innhold

26/12 Hvor mange dager igjen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 22 dager igjen, og imorgen er jeg vel da fødeklar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har igjen 7 dager nå :D Krysser fingrene for at snuppa holder seg inne til etter kl 00 på nyttårsaften hvertfall =)

Skrevet

8 dager igjen til termin. Jeg vil også helst ha han der inne til rett over nyttår, men kommer han så kommer han:) Men, jeg holder meg langt unna sex de neste 6 dagene:)

Skrevet

5 dager igjen... Krysser fingrer,tær og bena på at han holder seg inne til tidligst 01.01.1010 :)

Skrevet

39 dager igjen, nå er jeg høygravid :-)

Skrevet

5 dager her også og kniper for harde livet....men, har vært ute å måka snø 3 ganger siden i går kveld. Er heldigvis like rolig i magen, så da håper jeg han har tenkt å holde seg der inne en stund til siden det ikke har gitt utslag.

Skrevet

-3 dager her....

Og snødd inne, så håper ikke det blir noe riktig enda;)

Skrevet

26 laaange dager. :)

Skal ha Ks, så jeg vet heldigvis at når de 26 dagene er over, er han ute. :)

Skrevet

6 dager til termin. Tipper 8-12 dager til fødsel.

Skrevet

Er en dag på overtid nå, termin i går. Håper at hun venter til januar med å komme...

Skrevet

10 dager igjen til terminen og jeg gjør ingenting for å trigge ut fødselen :P

Er 2. gangsfødende så det kan jo skje ting før termin, men jeg ønsker helst at han venter til etter nyttår ja :)

Skrevet

80 dager...altså fortsatt ufattelig lenge igjen for meg....:-).

Skrevet

23 dager igjen. Nå er det ikke lenge til måneden for oss januarmødre står for tur!

Skrevet

-8... venter... litt utalmodig nå. Sist fødte eg 8 dager etter termin, det skjer vel ikke nå.

Skrevet

73 dager igjen men får vite den 30 desember om når jeg får satt igang før

Skrevet

23 dager igjen:) synes det er veldig kort tid til nå:) gleder meg mye til å se han...

Skrevet

52 her. ÅÅÅÅÅÅÅH så lenge det er å vente!!! Har hatt et tøft svangerskap og gleder meg sånn til å se lillejenten vår!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...