Gå til innhold

Hva fikk du av mannen i år da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

TøffiTrynet: I lysløypa eller på Momyra? ;o) *lol*

Var på lysløypa igår (uten ski og staver vel og merke.. Bare for å ta med hunden på tur.) Og jeg løper og løper og løper.. Idag sitter jeg inne med kraftige bekken-og ryggsmerter!

*Nice*

;o)

God Jul da=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får klokke men jeg har fortsatt ikke bestemt meg for hvilken;-)

Skrevet

Fikk vinterjakke og boksere:-)

Vinterjakke hadde jeg ønska meg lenge så jeg er stor fornøyd:-D

Skrevet

Begge deler, -må bare vente til det er kjørt løype først! ;) Men er vel ikke nok snø i lysløypa enda da. Så håper på masse snø! :) På Momyra er det vel nok..

Håper dere koser dere masse i jula! :) Og pass godt på deg selv og magen din.. :)

Selv er SÅ fornøyd med at lille frøken perfekt på 5 uker har funnet ut at det går an å sove om natta også.. :) *Lykke*

Skrevet

Superundertöy, truser og kjökkenvekt :)

Skrevet

Skøyter :) Han ble litt lei seg da jeg hadde kjøpt mer til han enn han til meg. Men jeg er strålende fornøyd, da skøyter var det jeg ønsket meg.

Skrevet

Jeg hadde ikke ønskeliste, ei heller sagt direkte at jeg ønsket meg slik og sånn til jul, men likevel så fikk jeg rosendahl grand cru servise til 6 , frokost-, middag-, suppe/desserttallerkner og kaffe/tekopper. Jeg har småklaga litt på hverdagsserviset vårt, så det var jo kjempeklaff.

Man skulle jo tro at det holdt i massevis, men han hadde også kjøpt en ring i hvitt gull+ to brettspill. Alt strålende suksess.

Skrevet

Ullundertøy, det nye wii fit-spelet og nokre filmar :o)

Skrevet

Kameraveske til kameraet jeg fikk til bursdagen(som var en uke før jul)

Ullvangsokker

Jenta som lekte med ilden på Blue Ray

En bok, svensk forfatter som jeg ikke har lest før

Såper fra lucky duck

Mummi frokostskål, har de fleste koppene nå så det var perfekt å få frokostbolle :-)

Skrevet

En Longines klokke med perlemorskive og diamanter:) Veldig fin og veldig fornøyd!

Skrevet

mini-pc fra han og ungene, og guttefigur til mamma-smykket mitt....! :D fornøyd? JAAA...! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...