Gå til innhold

Hva fikk du av mannen i år da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde laget lang ønskeliste med diamantring øverst, he he. Han valgte ikke det, men 4 andre ting fra listen. Acne olabukse (hadde søkt på nettet for å finne butikk som solgte den til og med), parfyme, krem og el tannbørste. Kjempe fornøyd jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parfyme, som jeg gikk og kjøpte meg - og han sier: Da gir jeg deg den i gave!

*lol*

Og vi spleiset på WII.

Bare helt tilfeldig at den parfymen ble kjøpt, så den på tilbud på den lokale parfymeributikken... Samboeren fikk en boxer av meg, siden han trengte det. Men, ble ikke pakket inn, for han måtte bruke den på julaften, hehe ;o)

Skrevet

Jeg fikk strikkede Uggs, digg morgenkåpe og tøfler pluss ting til badet som jeg var veldig fornøy med. Shabby Chic entusiast som jeg er.

Han fikk elektrisk gitar og fiskestang av meg.

Skrevet

Fikk mini lap top og vintersko =) Helt supert! Han fikk jaktstøvler og en bok han ønsket seg =)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg fikk kåpe og bukse fra Hugo Boss, oneill dunjakke og lue fra Bula.

Skrevet

Sydentur og parfyme:-)

Skrevet

Hus.... :P Vi har nettopp bygget hus, flyttet inn ikke så lenge før jul. Har ikke så mye på kontoene for tiden, så vi droppet presanger til hverandre i år :)

Skrevet

Gavekort på en skobutikk! Jeg vet at om jeg går inn der så finner jeg meg alltid sko jeg har lyst på, men de er alltid dyre. Så jeg bruker å si at der må vi ikke gå inn =P

Også de søte diamantøredobbene!

Skrevet

Tur til Egypt:-)

Skrevet

Ingenting. Vi har aldri gitt noe til hverandre på de 11 årene vi har vært sammen. Kjøper heller ting vi trenger sammen. Har akkurat kjøpt oss en dyr leilighet som skal bygges snart, så vi bruker heller pengene på å spare slik at vi kan kjøpe ting til vårt nye hjem : )

Skrevet

Et nydelig armbånd i oksydert sølv med hjerte- og prismeanheng på + gavekort på en dyr klesbutikk jeg aldri tar meg råd til å handle i.

Har alltid vært misfornøyd med at han ikke velger ut ting selv, kun kjøper gavekort eller noe spesifikt jeg ønsker meg. I år haddejeg ønsket meg Dyrberg Kern smykke eller dette gavekortet, men han fant ingen Dyrberg Kern smykker han likte så han kjøpte dette armbåndet i stedet. Og jeg synes det er dritfint! Så nå er jeg veldig fornøyd :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gavekort så jeg får satt inn sten i ringen min..

Skrevet

Gavekort på spa =) Det samme fikk han til meg.

Skrevet

Jeg hadde ikke ønska meg noe eller egentlig forventa så mye siden jeg skal få en 24 tommers pc-skjerm nå på nyåret, men jeg fikk gullsmykke og ørepynt i gull og ekte perle, klokke, hudpleiesett i merket REN. Ble helt rørt jeg, herlige mannen min, synes det var alt for mye...men nå gifta vi oss i sommer og ga hverandre ikke morgen gave så derfor ble det litt ekstra til Jul :-)

Litt komisk at jeg ikke har hull i ørene og ørepynten nok kosta en god del da, så nå er jeg nesten nødt til å få tatt hull i ørene ;-)

Skrevet

Fikk gavekort sånn at jeg får satt inn sten i allianseringen min :) Fikk også blender med tappekran!!! weeeeee!!

Skrevet

Fikk sånn varmemuffe til vogn (fra dattera) ;)

Gavekort på 500,- fra smakogbehag.no

1 time aromaterapi

Skrevet

En sort ullkåpe jeg ønsket meg, men den visste jeg om. Den var fra barna:)

En sort dunkåpe som han har valgt ut på Zara. Den var kjempefin,

Gavekort på spa behandling. 25 min masasjebad, 30min hudpleie og 60min massasje. Gleder meg! :)

Skrevet

glemte miss boucheron parfyme med bodycream ;)

Skrevet

webkamera. det jeg har ønksket meg lenge :)

Skrevet

Ekstern blitz til kameraet.

Folk lurte på hvordan jeg kunne bli så amorøs av en blitz, men for meg var det den ultimate gaven :)

Skrevet

Jeg fikk også gavekort på skobutikk, det hadde jeg spesifikt ønsket meg=)

Skrevet

Langrennsski med sko og staver. Kjempefornøyd! :) Nå kan jeg også bli med han og ungene på skitur. Gleder meg!

Skrevet

Alliansering

Gavekort på kr.1000,-

Sminkepung

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...