Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #26 Skrevet 27. desember 2009 Jeg driter i hva dere sier jeg. Jeg ble skuffet, ferdig med det. Neste år blir det et t-lys til farmor, så kanskje hun kommer med et nytt enkeltsengetøy? selv om jeg ønsket meg en vase som er 59kr billigere! Duste fitter...dere er så sykt fed up med dere selv at dere ikke ser problemet! Kom dere avgårde...de hvite hestene står utenfor og venter...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #27 Skrevet 27. desember 2009 litt flaut å lese dette... er det virkelig voksne folk som snakker slik til hverandre eller? bruker ignorere alle sånne krangleinnlegg.. men leste litt av dette fordi jeg også har reagert litt på at mange klager kanskje litt mye over julegavene di har fått.. men når ord som "møkkafitte", "get over it" osv står her må jeg si jeg syns det er litt flaut.. prøver lære barna mine vettig bruk av internett, og forklare dem konsekvensen av mobbing også på nett.. hvordan klarer dere som oppfører dere slik som dette å forklare dette til barna deres? og kan vi i det hele tatt forvente at barna våre oppfører seg på internett når voksne ikke kan?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #28 Skrevet 27. desember 2009 litt flaut å lese hva du skriver 1:43
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #29 Skrevet 27. desember 2009 Hvorfor var det feil å si : Get over it, egentlig?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #31 Skrevet 27. desember 2009 Det ER en selvfølge å få pakke til julen, om man avtaler på forhånd, ditt fehue!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #32 Skrevet 27. desember 2009 kjøss deg i ræva, det er det ikke... gnien drittbestemor
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #33 Skrevet 27. desember 2009 Hvorfor er det så tabu å bli skuffet over gaver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå