Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #26 Skrevet 25. desember 2009 Steroanlegg Blue Ray dvd spiller Canon digitalkamera Guess klokke Bøker 2 par briller Kenwood kjøkkenmaskin Parfyme fra Marc Jacobs Halssmykke fra Snø Myyye hus og kjøkkenting Superundertøy Lue Øredobber Mange flasker vin Bilder sønnen vår har laget i barnehagen (kjempefine) Gavekort Varmedress
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #27 Skrevet 25. desember 2009 Hadde en herlig kveld med familien og god mat. Jeg fikk: Iphone Bergans jakke Sengetøy Ny bærbar PC Masse klær Motorvarmer og div. annet til bilen kamera DVDer og CDer Innrammede bilder av barna med dikt Hårspray og ID pudder 4 smykker og 2 par øredobber Mye pynteting, lys og servietter, bakst 3 gavekort badekåpe, shampoo og såper Skjerf, lue og votter kjøkkenting Rettetang/krølltang Veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #28 Skrevet 25. desember 2009 Vi/jeg fikk: Et nytt bad, tegnert av megselv. Kjærlighetsspa weekend Surround anlegg med dvd spiller 7500kr En bilderamme som jeg har ønsket meg et halvt år. Klær Pysjamas Diamantring Diamant anheng til armebåndet mitt Spinningsykkel Langrennski
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #29 Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk: To fuktighetskremer Hjemmelaget ting som datteren min har laget i barnehagen Sammen med samboer: To puter Dynetrekk Støvsuger Vannkoker Hmmm ja det var vel det
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #30 Skrevet 25. desember 2009 - Babyaalbum og øredobber fra H & M ( måtte kjøpe til meg selv fra min far) - Ett par strikka ullsokker (varme og deilig da) - Mye søt julepynt fra jentene mine(største gaven var hvordan de gledet seg over å gi gavene til meg og min mann) - Et håndkle - En rar stor håndlaga julekule med noe krimskrams hengene fra, skal vel se kunstnerisk ut (i fra mine svigerforeldre) - Flotte perleøredobberi fra mannen min - Et halskjede fra min svigerinne som var ganske morsomt Største gaven er vel å se fornøyde barn og deres gaver, selvom man selvsakt håper på noe finfint selv også. Nå har jeg lest raskt igjennom deres lange lister og det som har festet seg som jeg gjerne skulle hatt selv er vel SPA behandlinger, weekend opphold med mann, deilige gode kremer, deler til service jeg samler på og glass, litt oppmerksomheter rundt den lille som snart kommer hadde vært koselig, liker å få klær vanligvis også (men nå er jeg jo kulerund, så hadde ikke vært så moro nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå