Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #1 Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk: lue og votter stekepanne wokpanne smartpenn til jeg skal begynne på studier til høsten 2500 i kontanter 1400 i gavekort småting til kjøkkenet julepynt sokker tupperwarebokser bok om innredning av barnerom Veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #2 Skrevet 24. desember 2009 jeg fikk- av mine fire barn... ett nydelig krus...fylt med hjertesjokolade (+ dorullnisser og annen julepynt de har jobbet med i hele desember=) av min kjære.....badeoljer, kremer osv..til "hjemme-spa" og gavekort til frisør.. av min mor....... gavekort på barnevakt + en helaften på byen...(som hun spanderer) er også meget fornøyd=)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #3 Skrevet 24. desember 2009 parfyme 2 smykker 1 ring 2 sett med øredobber armbånd digital bilderamme motorvarmer til bilen foodprosessor 2 esker med bestikkdeler 1 serie på dvd ansiktskrem håndkrem 4 store gode badehåndkler 1 gavekort jeg er kjempe fornøyd :-)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #4 Skrevet 24. desember 2009 jeg fikk ski kenwood maskin gavekort på 3200,- 1500,- fine hjemmelagede gaver fra mine søte små <3 sengeklær + litt annet pyntegjenstander, sjokolade o.l
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #5 Skrevet 24. desember 2009 7600 kr Duker EL- tannbørste skåler vaser karaffel osv.... Fikk en del bursdagsgaver og innimellom... av tanter og onkler.. (Hadde bursdag 03 desember).
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 24. desember 2009 #6 Skrevet 24. desember 2009 Jeg har fått: Janus ullundertøy. Genser og stilongs Elektrisk tannbørste. 32 tommers tv. Sort ullkåpe som stopper litt ovenfor knærne. Sort boblekåpe fra Zara. Gavekort på hudpleie, 1 t kroppsmasasje og avslappende bad. Dette fikk jeg av mann og mine foreldre. Imorgen blir det pakker fra svigers og den delen av familien. Vi har også fått en støvsuger vi ønsket oss og 15.000kr.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #7 Skrevet 24. desember 2009 Fikk en stavmikser, en dvd og en varmeovn:)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #8 Skrevet 24. desember 2009 Så mye penger dere får da Deilig Her fikk jeg - deilig morgenkåpe - jeg har på nå - Madonnafigur - 12 tallerkener jeg har ønsket meg - 12 t-skjeer jeg og har ønsket meg - smykke - kjøkkenhåndklær - div annet til kjøkken - sølvnisse - 80 talls-spillet - diverse lys - hjemmelaget seigmenn - broderier fra et av mine barn
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #9 Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk (noe sammen med mannen): - 3 gensere - Hello kitty nattkjole:) - Ansiktskrem - Hårkur - 3 gaveesker med dusjsåpe, bodylotion o.l - Kaffeservice, 6 deler - 2 kakefat - Duker - Kjøkkenhåndklær - Kaffekanne - 2 små lamper - Stilig gulvlampe jeg har ønsket meg lenge:) - Konfekt, krukke med snop - penger, 2000 kr ca
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2009 #10 Skrevet 24. desember 2009 Vi fikk 1500 til nye madrasser, så er godt på vei. (studerer, så vanskelig ellers) Jeg fikk et nydelig smykke av sambo, enda vi ble enige om å ikke kjøpe noe til hverandre, og ellers et framskap og bøttevis med kjøkkenutstyr. Fornøyd.
Gjest Skrevet 25. desember 2009 #11 Skrevet 25. desember 2009 Først av alt fikk jeg en strålende, og morsomt julefeiring med herlig mat og god drikke i godt selskap:) I gaver fikk jeg: - 4 bøker - Ullpledd - Kaffekvern og 1kilo kaffebønner - Babyklær - Sengetøy til meg og til baby - Fleecejakke - "Kosebukser" - Espressomaker - Lysestake - Duker - Pynteting og gavekort Er super fornøyd og har hatt en utrolig fin kveld:)!!!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #12 Skrevet 25. desember 2009 Jeg er så fornøyd med denne julen her Vi venter en liten en og trodde vi skulle bruke en liten formue på søt han trenger, men fått det meste i kveld. - Bilsete - Voksipose - Vippestol - Sengetøy x 2 - Blå bamse " it's a boy" - Smekker - Håndkler - Tøffler/sko - Pysj x 2 - Body x 3 - Klessett x 2 - Blått fotoalbum - Helseteppe - Gavekort, 800 kr, Babyshop Pluss litt annet da: - Canon 500d (fra meg til min kjære) - iPhone 3G s (fra min kjære til meg) - 3000 kroner - Sko fra Nike - Morgenkåpe - Sort kjole i tung silke - Tre kjeder (perle, "mor til en", "E") - Smykkesett - En bokserie - Et spill - Fat fra Hadeland - Div. lys og dill - Div. stæsj til kjøkkenet - Stavmixer - Div. produkter til hud og hår - Vin - Stor matkurv -
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #13 Skrevet 25. desember 2009 Guri, så mange og fine gaver dere får! Jeg er også fornøyd med mine gaver: - Genser - Skjerf - Tøffler - Hvitløkspresse - Krimbok - Krus som Knotten har malt på - 1 stk. glassbyggerstein som Knotten har malt på ene siden. (veldig fin hvis man setter et lys bak)
Lilleleen Skrevet 25. desember 2009 #14 Skrevet 25. desember 2009 Jeg har bare fått fine gaver i år ) Jeg fikk: *2pk bleier til knøttet som kommer i februar *masse klær til knøttet *temperaturmåler til badekaret til knøttet *hjemme strikket sokker, genser og teppe til knøttet *En utrolig fin tegning av Ole Brum som en i klassen til søsteren til samboeren min hadde tegnet. Han er veldig flink!!De går på vgs. *vanter *ny mobil og handsfree m\blåtann *en stor veske *en fin pengepung *kjele *dampkjele (til å ha i en vanlig kjele) *kokebok *gavekort på 400kr *en lilla kosedress som jeg kan ha på sykehuset *pysjbukse som jeg håper passer etter fødselen *kardigan *t.shorte
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #15 Skrevet 25. desember 2009 MASSE, gidder ikke ramse opp alt! De beste gavene var et rosa digitalkamera med veske fra sambo, og en hårklipp m/farging og striping til frisør, fra mamma og co ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #16 Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk kjempemye fint: Steketakke kaffetrakter kaffebokser med kaffe og sjokolade Fotoapparat Råflotte pyntenisser Julepynt fra Hadeland Gassovn Sengetøy Bok coctailglass i den serien vi samler i. Penger: 2200.- Konfekt Glassbeholder med lys Mye av dette fikk jeg sammen med mannen min da.. Er like overveldet i år som alle andre år.. Flotte gaver.:-)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #17 Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk(hvertfall det jeg husker): Jean Paul jakke J`adore parfymesett 7000 kr Diamantsmykke Smykke Spasett Pynt Bakesett Krystallpynt 3 pysjamaser Masse ullundertøy Joggebukse Digital fotoramme Klær Hårføner Hudpleie Sjokolade osv osv Er veldig fornøyd. Mini fikk jo veldig mye fint..
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #18 Skrevet 25. desember 2009 Av mannen min fikk jeg en alliansering m/ 1 diamant i, har ønsket meg en sånn kjempelenge, men hadde ikke forventet det nå i det hele tatt:) De gangene jeg har snakket om en sånn ring, har jeg sagt at jeg helst ville hatt en med bare 1 diamant, sånn at man kan sette inn nye ved spesielle anledninger. Har et sølvarmbånd jeg fikk av han for ca 10 år siden, og har fått en ny charm til det innimellom, det betyr kjempemye for meg. Hver charm har et minne om en spesiell anledning. Ellers betyr de hjemmelagde gavene fra barna aller mest, de er kjempeflinke hvert eneste år, og veldig stolte når vi pakker opp:)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #19 Skrevet 25. desember 2009 Vel, etter vi fikk guttungen er det han som får mest gaver, ikke vi voksne lenger, he he. Det jeg fikk var ullgenser og ullstilongs fra Devold, håndkle i to størrelser, badeskum, flaxlodd og noe penger. Så får vi noe mer i romjula for gavene fra søstra mi, farmor og farfar kom ikke fram til jul
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #20 Skrevet 25. desember 2009 "selvvannende urtepotte" CD - Enya Øredobber Veske (råfin veske jeg har ønsket meg lenge!) Et fantastisk maleri Kokebok Dampkjele Lue Bok "foto-ramme" fra Sony Duftlys og store julekuler i fattigmannssølv.. Veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #21 Skrevet 25. desember 2009 Holy moly, tipper du er brennheit i hello kitty nattkjole:) Seriøst, finnes det noen som bruker det?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #22 Skrevet 25. desember 2009 Tja.. det minker med gaver gitt for hvert år - Ett stort/langt sjal - Sånn visakort med 1000 kr på - Duk - Krystallpynt Og så kjøpte jeg og kjæresten oss wii, i stedenfor å kjøpe noe til hverandre , fordi vi slet med å finne noe, så da var det mer moro å kjøpe noe vi hadde lyst på og kunne bruke sammen Og så fikk vi to pynteting som sønnen vår hadde laget selv i bhg, det var stas!! Men ungene fikk enormt med gaver da, er det som teller synes jeg, meg er det ikke så viktig med
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #23 Skrevet 25. desember 2009 vi fikk gavekort på elkjøp fra foreldrene våre, legger til litt selv også blir det tørketrommel på oss fra mannen min fikk jeg gavekort på spabehandling og det gleder jeg meg utrolig mye til ellers fikk jeg dusjsåpe, ansiktsmaske og bodylotion, noen kokebøker for brownies, sjokolade og baking (mannen min gleder seg veeeeldig til jeg skal prøve de hehe) Guttungen fikk mest slik det skal være gøy å se min snart 5mnd gamle sønn bli fasinert av pakkene, så fint papir som knitra sånn gøy vøttø hehe
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #24 Skrevet 25. desember 2009 hmmm ett dataprogram jeg har ønska meg lenge 1000 kr ett konsollbord, kjempehappy ett "pelspledd" som jeg også har ønska meg 2 lommebøker konfekt, 2 esker noe pynt minsten har laga symaskin som jeg skal kjøpe på mandag 2 glassfat tja, det var vel det:) også fikk jeg masse glede tilbake over gavene vi (les: jeg) hadde kjøpt og ga til de andre:) gull verdt!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. desember 2009 #25 Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk: iPhone 3G s Stort smykkeskrin Smykke Juleservise(sammen med mannen) Telemarks sølv (sammen med mannen) Klær Kokebok Sminke Undertøy Barnevakt en hel helg Spa behandlinger(men de fikk jeg tidlig i des) Bilde Er veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå