Gå til innhold

Tuuuusen takk til NAV!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff. koslig å få avslag på fremtiden sin rett før jul!! :( blæh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får gjøre som oss andre: Skape din egen fremtid

Skrevet

Jo takk du! skulle jeg gjerne gjort!

Skrevet

Der det fins vilje, fins vei

Skrevet

Det finnes vilje skjønner du! jeg er syk,og går på rehab.penger. men jeg ville ikke være hjemme. så jeg fikk meg en praksisplass. men 3-4 timer med buss slet meg fullstendig ut. så jeg orket ikke. søkte de om billån(ingen andre vil gi noen med rehab.penger billån) men fikk avslag. noe som vil si at jeg ikke kommer meg til noen praksisplass uten å bli utslitt. og da blir jeg heller ikke bedre!

De kunne gjerne ventet til etter nyttår med å sende meg avslag!

Skrevet

Jeg går på rehabilitering og fikk innvilget billån i banken.

Du får spare til egen bil da. Synes ikke det er riktig at NAV skal bruke penger på bil

Skrevet

man har ikke så mye til overs når man går på rehab. i tillegg er jeg alene med 2 små! jeg sa ikke noe om at nav skulle bruke penger på bil!!! men gi meg ett lån som jeg kan betale tilbake!!!

Skrevet

Om du ikke klarer å spare hvordan skal du da kunne betale på et billån?

Skrevet

men hvor lenge må jeg spare da tror du? er ikke bare å spare en tusenlapp i mnd og kjøpe bil etter 3 år... da er det litt sent!

Skrevet

om du har rehabliteringspenger og er alenemor til to små, burde du totaltsett ha råd til et bilån om ikke du har ekstreme boutgifter eller annet tull.

jeg ville prøvd igjen.

du trenger jo max 20 000 til en bil, og det er ikke mye penger. det er 1/2 av det banken gir meg i kreditkort, og jeg har det samme som deg bare minus rehabilitetspengene.

Skrevet

det var 20 000 jeg søkte om. og ja. jeg klarer fint å betale det ned..

Dette hadde ikke bare gjort det enklere for meg å være i en praksis.men det hadde også gjort hverdagen med 2 små mye enklere og bedre.

Pluss at jeg kunne fått tilbake friheten min,som også kunne gjort meg bedre..

Jeg går på rehab. pga angst og depresjon! man blir IKKE bedre av å sitte hjemme. ikke kunne besøke noen.eller komme seg på en praksisjobb! dette er jo noe som gagner nav også! hadde vært no anna om jeg ikke gadd å gjøre noe! men jeg VIL faktisk gjøre noe og bli bedre!

Skrevet

Dersom Nav skal innvilge bil for å lette hverdagen til folk, hva da med de som ikke har sertifiktat? Skal de først få innvilget dette, og så bil?

Skrevet

det er snakk om å hjelpe en person til å bli frisk. og komme seg ut i jobb og forsørge seg selv. NAV burde vel være bedre tjent med det enn at jeg ble gående hjemme til evig tid?

Skrevet

Jeg spør bare; hva hvis du ikke hadde hatt sertifikat? Hva skulle Nav da ha gjort?

Skrevet

Du får klage på vedtaket hvis mulig og søke lån andre steder. Lykke til, du skal se det ordner seg :)

Skrevet

Da hadde jeg vel tatt førerkort da!! Og betalt for det selv. Jeg vet forresten at nav har betalt for førerkortet til andre før. akkurat av samme grunn. for å få seg jobb!

Her er det ikke snakk og å FÅ heller. det er snakk om et lån i en vanskelig situasjon! som jeg håper å komme ut av. Men det klarer jeg altså ikke uten hjelp!

Tusen takk juuuuulekakling :)

Skrevet

Hvorfor skulle du hatt råd til førekort, men ikke til bil?

Skrevet

hvis du er syk klarer du vel ikke kjøre 3 timer med egen bil heller?

Skrevet

Hva med å starte å spare, kanskje du kan få kjøpt deg en bil til sommeren? Alt går om en legger god-vilja til. Skjønner du vil ha bil akkurat nu, men det er ikke alltid slik det går, ikke for de som jobber heller.

Skrevet

Du får invilget et lån på 20 000 i banken med rehab penger. Dersom du ikke får det, så har du en crapy bank, og bør bytte.

Ikke se så mørkt på det. Det var jo et lån du i utgangspunktet søkte om. Gå heller i banken du, og lån penger til bil der. Ordner seg.

God jul!

Skrevet

Herregud da folkens hun prøver å komme seg ut av en kjip situasjon! Synst du er flink HI, som prøver å komme deg tilbake i jobb! Utrolig kjipt gjort å ikke gi deg et billån da! Men kanskje du skulle ha prøvd i forskjellige andre banker? Lykke til!!!

Skrevet

Tenk deg hvordan det hadde vært om alle som hat angst og depr. hadde søkt om billån på nav! Dette går ikke ann HI. Skjerp deg og finn en løsning.

Skrevet

syns dere er veldig ufine i denne tråden!! Skjerp dere! Selvfølgelig var dette surt! Er ei som prøver å gjøre noe med situasjonen så får hun bare høre at hun må skjerpe seg.. går det ann??

Dere vet ikke hvorfor hun går på rehab penger men selvfølgelig er det en grunn til det!! Det står ikke alltid på vilje dumme nek!

Skjerp dere!

Skrevet

Står det ikke på vilje? Hadde hun villet jobbe der hun fikk jobb, hadde hun fått seg leilighet nærmere. Dumme nek! Som jeg skriver...hva om alle med angst og depr. hadde forventet lån av Nav til bil?!!???!?

Bruk den kula som sitter på toppen av kroppen din. Kalles et HODE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...