Gå til innhold

BIM-treff Gjøvik, 15. januar :)


s90

Anbefalte innlegg

Hei igjen:)

 

Jeg er litt usikker på om jeg får kommet i morgen, likevel, for sønnen min er syk. (Typisk, han var jo syk på treffet før jul og).

 

Men skal se hva jeg får til:) Vil gjerne treffe både nye og "gamle" igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kunne jo hatt ett treff neste uke, eller uken etter der igjen, ser det er en del som ønsker å komme i morgen, men ikke har mulighet nå. Også kanskje tatt en annen dag enn bare Fredager? Dere kan jo prate litt på det i morgen, også se hva dere mener og syns, noen syns kanskje det blir mye å møtes hver eller annen hver uke. Men, går ann å sette opp ett treff, og bare se også da.. Melder ingen seg på, så blir det jo ikke noe ta. Men, kos dere i morgen, og ha en flott helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar for treff i morgen, vi er vel fremdeles endel som kan??

 

Vi kan godt sette opp et treff hver uke for min del, så kommer man bare når man kan. Er kjedelig å ikke kunne når vi bare har hatt treff en gang i mnd....

Er vel noen som går ut i permisjon nå, og de har jo ofte litt tid å slå ihjel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får nok ikke kommet imårra allikevel... :( Har fått besøk av familie fra nord, så jeg har litt å styre med...

Men hvis vi setter opp noen treff fremover, så er det jo mulig for flere å komme seinere :) Jeg har jo termin om en mnd, så...ja. Nå som folk går ut i permisjon og greier, så er det vel lettere å få møtt opp også? :)

 

Ser ut som det blir en del imårra uansett, da :) Håper dere får det koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!:) Jeg kommer en tur idag,og gleder meg til å treffe dere!...Er nok litt eldre enn de fleste av dere ser jeg,men er like gravid uansett!hehe...

Vi sees senere idag!.;)

Trude(fra Reinsvoll)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...