Gå til innhold

BIM-treff Gjøvik, 15. januar :)


s90

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Vi ble bare 3 stk på forrige treff, men det var veldig koselig!

Håper å se flere av dere igjen på neste treff :)

 

Har bare satt opp sted, dato og klokkeslett i midten av januar, så får dere si ifra hvis det ikke skulle passe, eller om dere ønsker andre forandringer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde egenlig tenkt å komme på fredag, men så kom jeg så godt i gang med julehandelen og hele greia ble glemt ;)

Jeg vil gjerne være med neste gang, det blir mitt første BIM- treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å komme :) Hvis alle skriver i denne tråden, slik at vi vet sånn ca. hvor mange som kommer, så er det litt lettere å finne hverandre, kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg blir nok med eg og.

(må få tak i barnevakt til dei to minste)

 

Men eg berre lurer på ein ting, er det bare fredager som passer?

Gleder meg til å se dere igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er ikke sikker på hvorfor det alltid har blitt fredager :P Mener å huske at noen sa at de kunne være med på dagtid enkelte fredager, eller noe...?

Men hvis det skulle passe bedre med en annen dag, så får vi sikkert til det også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesann!

 

Var kjempe koselig forrige gang, og jeg blir gjerne med neste gang også.

 

Var vel i utgangspunktet jeg som ønsket å ha treff på dagtid på fredager, for det var den eneste dagen jeg kunne når vi hadde første treffet. Men nå er sykemeldigen min utvidet, og kommer nok til å fortsette å være det, så vi kan godt sette en annen dag hvis det passer bedre for andre!! Men helst ikke mandag eller tirsdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:) godt nytt år. jeg har og lyst til å få med meg bim treffet:) skal se om jeg får det til den 15. Er i så fall mitt første og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forholdsvis ny på Toten ( bor på Eina), så hadde vært koselig å utvide omgangskretsen og treffe noen i samme situasjon. Vi venter en liten en i slutten av april. Har dere ett bestemt møtested på Lasse Liten, eller er det bare å se etter store mager? Litt usikker om jeg får til å komme, skal på senvakt. Men dersom jeg får tid dukker jeg opp.

Er det andre fra Eina/ Vestre Toten her??Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ikke noe spesielt sted... Bare å se etter store mager ;) Jeg som har termin om en mnd. er ihvertfall ganske stor nå :P

Jeg er forresten fra Vestre Toten, bor på Bøverbru :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Hyggelig at så mange slenger seg med:) Jeg fikk ikke vært med på forrige treff heller, men var med på det første treffet, og det var veldig hyggelig:)

 

Litt usikker på hvordan det blir med meg og jobb fremover , men hvis jeg har mulighet, så blir jeg også med 15.jan:) Skal si fra når det nærmer seg!

 

Ha en super uke så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig med flere nye!!!

 

Begynner vel å bli en del mager nå, så bør vel være greit å finne oss. Var verre første gangen, for da hadde vi ikke vokst så mye enda;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer på fredag, enten alene eller med min yngst sønn på 1 år :)

Koselig at det er så mange som blir med da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner jo å nærme seg terminen for noen av oss :)

Vet om flere som setter opp treff 1 gang i uken, også kan man komme hvis det passer. Får snakke om det på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har veldig lyst til å treffe dere på fredag,men får et etterlengtet besøk av mine foreldre som bor 3 timer unna(i Sandefjord)...

Må se hva jeg rekker,og hvis ikke håper jeg det snart er et nytt treff!??:)

Kos dere masse uansett,så sees vi kanskej snart!?..

 

Mvh Trude!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært noe, og kanskje en annen dag enn kun fredager.. Mange får ofte besøk da, ellert reiser bort (av de som ikke er i jobb enda, som jobber) Hadde vært ålreight å møte andre gravide før man føder, kun 4uker til termin i dag:) Joho.. Må si jeg gleder meg til å møte lillegutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...