Tess28 Skrevet 14. januar 2010 #26 Skrevet 14. januar 2010 Hei igjen:) Jeg er litt usikker på om jeg får kommet i morgen, likevel, for sønnen min er syk. (Typisk, han var jo syk på treffet før jul og). Men skal se hva jeg får til:) Vil gjerne treffe både nye og "gamle" igjen:)
Miri_am84 Skrevet 14. januar 2010 #27 Skrevet 14. januar 2010 Vi kunne jo hatt ett treff neste uke, eller uken etter der igjen, ser det er en del som ønsker å komme i morgen, men ikke har mulighet nå. Også kanskje tatt en annen dag enn bare Fredager? Dere kan jo prate litt på det i morgen, også se hva dere mener og syns, noen syns kanskje det blir mye å møtes hver eller annen hver uke. Men, går ann å sette opp ett treff, og bare se også da.. Melder ingen seg på, så blir det jo ikke noe ta. Men, kos dere i morgen, og ha en flott helg:)
Mrs Mon-e Skrevet 14. januar 2010 #28 Skrevet 14. januar 2010 Blir det no treff i morgen? Ser det er mange som ikke kan nå...
Kari. Skrevet 14. januar 2010 #29 Skrevet 14. januar 2010 Jeg er klar for treff i morgen, vi er vel fremdeles endel som kan?? Vi kan godt sette opp et treff hver uke for min del, så kommer man bare når man kan. Er kjedelig å ikke kunne når vi bare har hatt treff en gang i mnd.... Er vel noen som går ut i permisjon nå, og de har jo ofte litt tid å slå ihjel!!
3b@rns m@mm@ Skrevet 14. januar 2010 #30 Skrevet 14. januar 2010 jeg er klar for treff i morgen=) blir koselig=)
Annej83 Skrevet 14. januar 2010 #31 Skrevet 14. januar 2010 jeg kan ikke likevel. men stiller gjerne neste gang:) kose dere:)
Betina84 Skrevet 14. januar 2010 #32 Skrevet 14. januar 2010 Jeg er også klar for i morgen! Blir koselig å hilse på dere!
s90 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #34 Skrevet 14. januar 2010 Jeg får nok ikke kommet imårra allikevel... Har fått besøk av familie fra nord, så jeg har litt å styre med... Men hvis vi setter opp noen treff fremover, så er det jo mulig for flere å komme seinere Jeg har jo termin om en mnd, så...ja. Nå som folk går ut i permisjon og greier, så er det vel lettere å få møtt opp også? Ser ut som det blir en del imårra uansett, da Håper dere får det koselig!
Mari med gutt nr 3 Skrevet 15. januar 2010 #35 Skrevet 15. januar 2010 Jeg kommer også en tur i dag Gleder meg
Trudelutta Skrevet 15. januar 2010 #36 Skrevet 15. januar 2010 Heisann! Jeg kommer en tur idag,og gleder meg til å treffe dere!...Er nok litt eldre enn de fleste av dere ser jeg,men er like gravid uansett!hehe... Vi sees senere idag!. Trude(fra Reinsvoll)
Tess28 Skrevet 15. januar 2010 #37 Skrevet 15. januar 2010 Jeg får og blitt med en liten tur, så da ses vi om noen få strakser:) Blir koselig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå