Gå til innhold

Dine drømmer for 2010?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker at lillemann skal få barnehage plass til høsten, at vi får bygd på huset, at jeg får meg jobb i nærheten av der jeg bor. Og så ønsker meg en spire i magen til sommeren! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at mannen steriliserer seg hehehehehe STORT ønske

Men det viktigste av alt: Jeg håper og ønsker at min beste venn skal bli frisk og lykkelig igjen...... og at ungene mine får et lykkelig år. En lottogevinst hadde også gjort meg svært lykkelig:)

Skrevet

At livet fortsetter som nå.

Skrevet

At jeg får en sunn og frisk datter og at forholdet mellom meg og barnefar holder :)

Skrevet

At vi blir ferdige i tide med oppussing av kjelleren, slik at vi kan leie ut fra mars når jeg blir arbeidsledig.

At jeg får innvilget ks.

At nurket i magen er velskapt og frisk og at fødselen går bra.

At vi får solgt huset og finner et nytt uten å måtte bo midlertidig et sted i mellomtiden, altså at vi kan flytte rett fra dette huset til neste :-) (dette blir forhåpentligvis mot slutten av året)

At familien min holder seg friske og glade.

Skrevet

At alle er friske og at vi får ønske et fosterbarn velkommen "hjem" =)

Skrevet

For en herlig ting å gjøre, Libido, håper ønsket ditt går i oppfyllelse :-))

Skrevet

at jeg blir friskere slik at jeg klarer å gjøre mere sammen med barna, og kansje besøke noen veninner og dra i skogen en tur. Og at resten av familien holder seg friske

Skrevet

Ja vi også! Får besøk av bufetat i Januar og begynner på kurs når det blir satt igang. Men ventetiden kan være lang (noe som egentlig er positivt, med tanke på at det ikke er noen barn som trenger oss) siden vi ønsker et barn som er yngre enn gutten vår på 3,5.

Men vi får ta det som det kommer. Ser frem til å begynne på kurs hvertfall!

Skrevet

Et bryllup kanskje? En liten baby til? Sertifikatet i boks???

Skrevet

- At vi blir ferdige i 2.etg

- At vi får en frisk baby

- At alle i familien holder seg friske

Skrevet

koselig tråd!

Egentlig kan det nye året fortsette der 2009 slipper men jeg håper jeg kan bli i bedre humør i 2010 og at lillesøster kommer frisk og rask i mai.

Ellers hadde det ikke gjort noe at vi får bygget om til et ekstra soverom heller :D og en liten lottogevinst.

Skrevet

2009 har vært et flott år så jeg håper 2010 blir like bra. Dvs. at alle i familien har god helse og generelt har det veldig bra. bortsett fra det har jeg har et stort ønske for 2010, men det vil jeg ikke dele her;)

Skrevet

ønsker meg en liten baby i magen =) sambo vil vente, jeg vil nå!!

håper vi klare å kjøpe leilighet=)

Skrevet

Jeg ønsker meg veldig at lillegutt skal bli storebror, og at alle i familien forblir friske etter et knalltøft år hvor jeg mistet min kjære pappa.

Skrevet

Jeg håper at sønnen min blir storebror i løpet av 2010, helst oktober;) Og så håper jeg at sønnen min fortsetter med alle fremskrittene sine, og at han får bytte til et nærmere hus i barnehagen han går i:) Og så ønsker jeg at pappa får seg ny jobb allerde fra i år og at alt ordner seg for foreldrene mine:) Og så klart ønsker jeg at at alle i min familie og at alt av venner holder seg friske:)

Og så har jeg et ønske om at ei god venninne blir gravid nå, de har prøvd i snart et år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...