Tøysetipp Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Hvilke tanker eller ønsker har du for det nye året?
Gulosten™ Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 At ting går sånn nogenlunde som planlagt når vi skal bygge hus. Dvs. at kommunen bør få fingeren ut av rumpehullet sitt og godkjenne søknaden (vi sendte søknaden i juli), og at entreprenører, rørleggere, flisleggere, forskalingssnekkere, gravere o.l. kommer når de skal! Forhåpentligvis kan vi feire jul i nytt hus neste år . . . Hadde heller ikke skadet med en barnehageplass til lillegutt, som er født 10 timer for seint til lovfestet rett på plass neste år. Sukk. Også håper jeg at familien min fortsetter å være ved god helse, og at min egen helse blir litt bedre
wirre;o) Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Mitt ønsker er at jeg skal klare å finne igjen meg selv som individ, som kjæreste og som venninne. Jeg har latt morsrollen ta for stor plass, og ser meg selv, wirremannen og gode venner og venninner sakte, men sikkert, forsvinne. Jeg mener at dette vil gjøre meg til en bedre mor også. Du da, Tøysetipp?
2smågull Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 At livet blir litt enklere å leve. og at jeg kan klare å være en god og tolmodig mor for ungene mine! og at vi får oss en bil. så det praktiske også kan bli litt enklere!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 mine drømmer for 2010 er at vi holder og friske og at jeg gjør det bra på skolen og at ting er som det er nå. - vi har et supert liv sånn som ting er
Gjest Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 At pappaen min kommer seg til hektene igjen etter kreftsykdom og at behandlingen fungerer, og at han får et bra liv og klarer å leve med kreftsykdommen som er kronisk.(medisinene bare stagnerer sykdommen, og begrenser symptomene,helbereder ikke.)
Ugl@ Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 At ting fortsetter slik det har gjort siste del av 2009 og at vi og alle de vi er glad i og bryr oss om også får et fint år.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 Mine ønsker er å bli gravid. Å få summet meg til å kontakte kjøreskole, må få lappen nå altså...blir 29 om fire dager og tenker det er på tide:=)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 At vi holder oss friske:) Og at jeg blir ferdig med studiene og får fast stilling;) Lei av å være vikar...
therehag Skrevet 19. desember 2009 #10 Skrevet 19. desember 2009 At det kommer til å gå greit å bo i USA og at lillejenta ikke skal bli spist av en alligator i parken:/ at helsa holder at studiene går bra at samboeren min skal skjønne at han vil ha en unge til FORT;) at jeg skal finne motivajon til å ta vare på meg selv, og gå ned litt i vekt..
♥♥♥ Skrevet 19. desember 2009 #11 Skrevet 19. desember 2009 At mistankene mine stemmer slik at det kommer en baby i august/ september, selvom det ikke var planlagt.... At kjære og nære holder seg friske At snella får bh- plass At storebror trives på skolen- begynner i 1. klasse til høsten At vi får rydda og gjort ferdig hus og hage At samboers arbeidsplass er trygg og at jeg får ut fingeren og går ned i vekt, såfremt magen ikke blir som en badeball da
Jenny-penny Skrevet 19. desember 2009 #12 Skrevet 19. desember 2009 Å bli gravid Å fortsatt trives med jobben min At verden kommer til enighet ang klima At jeg og min kjære forblir forelsket og tar vare på hverandre og familien:)
lille sprelle Skrevet 19. desember 2009 #13 Skrevet 19. desember 2009 God nok helse til at jeg kan kose meg med familien
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 19. desember 2009 #14 Skrevet 19. desember 2009 Mine ønsker og drømmer: Å få meg jobb når permisjonstiden er ute. At lillemann får barnehageplass At jeg og alle rundt meg holder seg friske Og at jeg kanskje treffer på en forelskelse:)
Tøysetipp Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 19. desember 2009 Håper du får ønsket ditt oppfyllt wirre-med-to-smånisser. Og at du finner tilbake til en god balanse som en kjæreste, mor og venninnne. Mitt ønske er og lykkes på ivf-forsøk. At min datter får et søsken, konemor sitt første barn og at familien min blir komplett.
Cat.68 Skrevet 19. desember 2009 #16 Skrevet 19. desember 2009 Egentlig så håper jeg bare at 2010 fortsetter i samme gode steam som 2009. Dette året har vært helt fantastisk, alt har falt så på plass, etter maaaaaaaaaaaaaaaange laaaaaange år med motgang. Egentlig hadde jeg håpet dette året aldrig ville tatt slutt. ;o))
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. desember 2009 #17 Skrevet 19. desember 2009 Min drøm for 2010 har allerede blitt oppfylt - for om noen få måneder flytter vi nemlig til Sverige! =D Har aldri reist noe særlig eller funnet på sånne ting - så dette blir spennende!
Monajenten Skrevet 19. desember 2009 #18 Skrevet 19. desember 2009 - at jeg fullfører skolen med god mappe og god karakter - at vi holder oss friske alle sammen - at jeg får en relevant jobb med grei betaling, evt. klarer å starte opp for meg selv - at det dukker en enebolig opp i området som er innflytningsklar, til under 4 mill - at jeg kaaaaaaaaaaaaaaanskje blir forlovet:-P (i wish) - at jeg kan få litt mer energi og overskudd - at en evt. baby nr. 3 blir planlagt (ikke unnfanget;))
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. desember 2009 #19 Skrevet 19. desember 2009 Ønsker at livet skal forbli slik det er nå)) Pluss et par ønsker til som jeg ikke vil dele med noen;-)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 19. desember 2009 #20 Skrevet 19. desember 2009 Ønsker at alle rundt med som jeg er så inderlig glad i skal holde seg friske og lykkelige. ( og så meg selv da..) At lillebror som kommer i februar er frisk og rask, og at familieforøkelsen gå fint. At huset vi planlegger blir ferdig. Ellers er jeg kjempefornøyd med livet! :-)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 19. desember 2009 #21 Skrevet 19. desember 2009 At jeg får meg fast jobb slik at vi kan prøve på nr 2, og at jeg blir gravid i løpet av året. I tillegg håper jeg alt går i orden med husbyggingen:-)
lille je Skrevet 19. desember 2009 #22 Skrevet 19. desember 2009 God helse for dem rundt meg, at ungene mine fortsetter å være friske og herlige som nå Få meg en bra jobb nå når permisjonen min er over, helst fast:) OG KANSKJE få kjøpt oss en enebolig rundt her vi bor nå.
mam <3 Skrevet 19. desember 2009 #23 Skrevet 19. desember 2009 - At vi enten få kjøpt et hus eller får startet byggeprosessen med et "egetkomponert" - Baby i magen min!
cherry coke Skrevet 19. desember 2009 #24 Skrevet 19. desember 2009 At ting går akkurat som nå=) At datteren min og jeg får nok et fint år, men med litt mindr bekymringer for enkelte. At broren min blir 100% frisk Ønsker også å være litt mer sosial, skal bli flinkere å beøke vennene mine, der er jeg alt for sløv. Og så myyyye mer sex! ;-) hihi
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. desember 2009 #25 Skrevet 19. desember 2009 En mer rettferdig handelspolitikk sånn at også utviklingsland kan være med og bidra At fler nordmenn tar til vettet og velger å beholde velferdssamfunnet i stedet for å velge partier som fremmer individet At ingen jeg kjenner blir syke At min kollega får oppleve nok en jul med sine barn, til tross for en langvarig og hard kamp mot kreft At folk flest kan bli litt mer glade for det de har, og fokusere mindre på det de ikke har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå