Monajenten Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Shackles burde VIRKELIG ha vunnet i dag!
Mom2Two Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Burde noen ha vunnet? Hehe, nivået er så latterlig lavt:-p
Gjest Mylian med twins Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Chand burde aldri v ært i en finale
~sjiraff~ Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Er igrunn ganske stum... av de to finalistene fortjente han det minst... Jaja.. vi får se hvor lenge han varer.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Elin burde ha vunnet!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Kjente jeg blei litt skuffa nå, selv om jeg ikke har fulgt så godt med.
Monajenten Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2009 Hehe nei kanskje ikke, men nå er det nå sånn at 1 av 2 vinner:-P Og Chand burde røket ut for lengst, Shackles er ihvertfall "noe nytt" her i Norge, og definitivt mer "superstjerner" som de så fint sa, enn Chand.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Kan ikke annet enn å signere Mom2two..
Pirkeanonym Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 Jo lo godt når han vant. Hva sier det om musikksmaken vår, og hva sier det om de som stemmer?
Gjest Skrevet 18. desember 2009 #14 Skrevet 18. desember 2009 herregud da...blonde ungjenter i miniskjørt som synger gørrkjedlige poplåter finnes det hundrevis av...trnger ikke flere altså..Dessuten har de stått siste og måtte synge om igjen MANGE ganger...hadde publikum virkelig fått bestemme hadde de faktisk vært ute for lenge siden... Ikke at jeg digger trønderrock no særlig altså ,men heller han enn de...
Monajenten Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 18. desember 2009 Hehe, jeg bare ristet på hodet. Men han har jo et helt fylke (en hel landsdel?!) med seg, så det var vel ikke annet å vente. Men jeg sier det igjen - OMG. Jeg ønsker ihvertfall ikke å høre på trønderrock dagen lang;-)
therehag Skrevet 18. desember 2009 #16 Skrevet 18. desember 2009 ingen av de fortjente å være med i finalen... blir så oppgitt.. mange gode gikk ut pga politisk spill fra dommerene...
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 18. desember 2009 #17 Skrevet 18. desember 2009 Heia chand, jippi!!!!! dere som ikke liker får bare la være å sette på radioen da vettu!!! HAHAHAHA! han har jo talent, herregud.. han skriver sanger selv(fine sanger)spiller og symger bra. kanskje ikke så veeeldig spennende men.. ;p
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. desember 2009 #18 Skrevet 18. desember 2009 helt enig monajente.. vist man skal høre han på radion fremmover ja da hører ikke jeg radio mer.. men tror han er glemt om 1mnds tid jeg..
Glad_mor_85 Skrevet 18. desember 2009 #19 Skrevet 18. desember 2009 synes ikke nivået har vært lavt, vært MANGE virkelig gode stemmer der. Heiet på Chackles
*dum&deiLig*™ Skrevet 18. desember 2009 #20 Skrevet 18. desember 2009 Dersom Chand ikke hadde vært inder, hadde han blitt ledd ut som harry trønder som synger trønderrock og hadde aldri kommet videre etter første audition. Hele greien med Chand er at enkelte synes at det er fascinerende at en inder elsker trønderrock og synger på trøndersk.
erteposen + 4 Skrevet 18. desember 2009 #21 Skrevet 18. desember 2009 Jeg aner virkelig ikke hva dere snakker om og noe sier meg at det er noe knyttet til en tvkanal jeg hadde glemt eksisterte:)
Monajenten Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #22 Skrevet 18. desember 2009 Signerer *dum&deiLig* 100% !
Gjest Skrevet 19. desember 2009 #23 Skrevet 19. desember 2009 Signerer dum&deilig jeg og. Håper og tror han er glemt om en måned til. Om et år kommer vel plata, og da sier alle: Hvem iallverden er det? Åååå, han som "vant" x-factor. Men hele x-factor var jo noe tull da. talentløse folk, talentløse dommere (mira craig, hold deg til musikken din!) og ikke minst en tragisk og talentløs programleder! Noen flinke deltakere var det jo, helt klart, men ikke noen som passer inn i et konsept som x-factor. Har dere sett det engelske/amerikanske? Om dere har sett det, skjønner dere hva jeg mener..
piano♫ Skrevet 19. desember 2009 #24 Skrevet 19. desember 2009 Jeg er kjempeglad for at Chand vant. Han skriver nydelige låter som treffer folk, og framfører dem med sjel. Tror nok det er det folk har sett. Shackles var flinke de, ingen tvil om det, men de er et produkt av dommerne (som har satt dem sammen), flinke stylister, koreografer, arrangører og sangpedagoger - i tillegg til at de selvfølgelig hadde gode stemmer i utgangspunktet. Nå sier de at de skal holde kontakten videre, og håper på platekontrakt --- de bor jo så langt unna hverandre. Ergo: uten platekontrakt vil vi kanskje ikke se dem igjen? Chands x-faktor kommer innenfra, han brenner for det han gjør, skriver sanger selv, og hadde kommet til å greid seg bra enten han vant eller ikke. :-)
Gjest Sauen har julekuler på Skrevet 19. desember 2009 #25 Skrevet 19. desember 2009 Jeg håper vi ser mer til Gabrielle ihvertfall, utrolig flink og hun har uten tvil x-faktoren! Og så skal jeg kjøpe cden til Elin :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå