Gå til innhold

Ang gravide på fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal faktisk på fest i dag... Skal på vorspiel først, og så ut på et ute-sted etterpå. Jeg har termin om 4 uker. 4. svangerskapet, jeg har lyst å gå ut sammen med mannen min, er det feil fordi jeg er gravid? Man må da vel få gjøre som man vil???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff HI. Ikke kjekt å føle seg ekskludert fordi man er gravid/ har baby. Jeg er selv 21 år snart og har vært på et vors mens jeg gikk gravid. Sammen med mine bestevenninner! Etter fødselen som er snart ett år siden har vi vært ute sammen kanskje 3-4 ganger eller noe slikt ( Jeg går sjeldent ut)

Skikkelig dårlig gjort av venninnen din! Skjønner deg kjempegodt, man føler seg kjempe ensom når andre finner på ting uten deg.. Når det er sagt tror jeg ikke at jeg hadde følt meg komfortabel ute på byen med masse fulle mennesker på et trangt utested med stor mage ;)

Skrevet

Jeg er bare 8 uker på vei, men de fleste venninnene mine vet jeg er gravid..

Jeg har blitt spurt av to forskjellige venninner om jeg vil være med ut i morgen, og det skal jeg :)

Jeg spurte selv ei venninne flere ganger da hun var gravid om hun ville være med meg, og det var ho opptil flere ganger .. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...