FrøkenJ Skrevet 22. desember 2009 #26 Skrevet 22. desember 2009 Fikk ikke det spørsmålet med 1 mann som jeg fikk i fjor. Men nå som jeg er gravid igjen og det blir ca 17 mnd mellom de,kunne det umulig være planlagt!!!...er det så forbanna uvanlig med litt tette??jeg er 28 år.vært sammen med BF i snart 10 år, gift i 3,hus, 2 biler begge med fast jobb...ser ikke helt problemet. og uansett som alle de andre sier...planlagt eller ikke planlagt...så er jeg jo like glad nå som jeg var forrige gang...gleder meg MYE til å bli to barns mor....
Bride09 Skrevet 22. desember 2009 #27 Skrevet 22. desember 2009 Jeg er 26 år og er en av de siste i vennegjengen som har blitt gravid. Jeg har alltid fått spørsmål om når vi skal ha barn osv.. Da har jeg svart at jeg skal bli gravid på bryllupsnatten min.. og jammen så ble jeg ikke det =) Den lille i magen er planlagt, men jeg må innrømme jeg ble veldig overrasket når den satt på førsteforsøk
sunnill Skrevet 23. desember 2009 #28 Skrevet 23. desember 2009 jeg får ikke det spørsmålet omtrent pga de fleste vet vi har prøve veldig lenge med å bli gravid.
Ønsker troll 2010 Skrevet 23. desember 2009 #29 Skrevet 23. desember 2009 Jeg skjønner ikke helt hva som er så fælt med å få det spørsmålet jeg da... Tror heller ikke de som spør mener noe vondt med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå