Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #27 Skrevet 18. desember 2009 Nei, en kan jo ikke vite 110% sikkert om mannen er utro eller ei, men en ting som er sikkert...dere oversjalu og mistenksomme damer kan jo drive en mann til utroskap eller ut av forholdet. Herregud, hvis dere overvåker ham og ringer konstant så skal jeg love dere at mannen blir drittlei og begynner å søke etter en ny dame der han kan slippe hysteriet! Skjerp dere! Hadde typen min vært så hysterisk mot meg så hadde jeg nok gått! Får være måte på. X'en min var utrolig sjalu, så vet hvor slitsomt det er.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #28 Skrevet 18. desember 2009 Jeg er så enig med HI. Jeg vet også at mannen min aldri ville vært utro mot meg, for både han og jeg har opplevd utroskap før, og jeg vet at han ALDRI ville gjort noe slikt mot meg. De som kommer med slike krasse bemerkninger, og påstår at ALLE menn/kvinner, har det i blodet å være utro, kan bare gå og legge seg. Bare fordi din mann har vært utro, betyr det ikke at ALLE er det på et eller annet tidspunkt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #29 Skrevet 18. desember 2009 Selv om en ikke har opplevd utroskap, eller vært utro selv, så trenger det ikke bety at en ikke har selvinnsikt til å forstå at det kan faktisk hende deg en dag. Jeg stoler på min mann, og personlig tror jeg ikke at det kommer til å hende oss. Men jeg vet så absolutt ikke hva fremtiden bringer, og det gjør ikke dere heller. Det kan like godt hende meg, som deg. Og jeg lurer på da om dere mener at det var dere selv som drev mannen til utroskap.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #30 Skrevet 18. desember 2009 For å være helt ærlig, så tror jeg menn/kvinner driver seg selv til å være utro. Enten så har de en jævla sjalu og overhysterisk partner som snoker osv osv... Ser jo bare noen tråder her inne '' faen, sjekka mail til sambo i dag'' ''snoka på mobilen til sambo i dag'' osv.. Er jo faen ikke rart mennene ikke gidder å være i et sånt forhold, og noen damer er vel lik så utro som menn ..... Selvfølgelig kan det hende, men jeg har sånn tro på at når noen virkelig elsker hverandre, så må det gå an å si det til partneren sin i steden for å gå bak ryggen...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #31 Skrevet 18. desember 2009 Så bra for dere, damer! Skjønner ikke hvorfor dere må bli så sinte bare fordi andre ikke kan stole på gubbene sine til enhver tid, men kjempeflott at dere lever i lykkelig, voksen harmoni med mennene deres
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #32 Skrevet 18. desember 2009 Synes det er topp at noen klarer å leve sammen som et ekte kjærestepar. Og ha tro på sin bedre halvdel. Et forhold er basert på god kommunikasjon, åpenhet og trofasthet. Når noen er utro, så må det ha skurret en god stund i det forholdet, og det vil da komme opp tegn eller noe annet.... Stå på dere damer som har et forhold det er verdt å være i.. Det beste man kan gjøre for hverandre, det er å ikke være så forbanna sjalu. Dere er sammen for en grunn, og det er lov å se på andre mennesker og snakke om andre mennesker.. Det finner mange fine mennesker rundt om i verden, og selv om man er bundet til en person så må det være lov til å kikke seg litt rundt uten at 3 verdenskrig bryter ut. Slutt å snok.... om det har skjedd noe så vil sannheten en dag komme frem. Heller nyt tiden dere har sammen, gjør det beste ut av det og ta vare på hverandre..
MrsLene Skrevet 18. desember 2009 #33 Skrevet 18. desember 2009 Man skal aldri si ALDRI! Flott at du kan stole på mannen din, slippe han løs og ikke være misstenksom. Men ikke vær for naiv. Jeg lykkelig gift. Går ikke rundt og tror han vil være utro mot meg, men skal ikke være blind og naiv heller.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #34 Skrevet 18. desember 2009 Man kan godt tro at mannen er fullstendig trofast etc, mens han bare er flink til å leve et dobbeltliv. Enig i at man aldri kan være sikker. Men siden jeg har klart å være trofast selv i 12 år med mannen min, tror jeg også at det finnes menn der ute som klarer å være trofast. På seg selv kjenner man jo andre :-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #35 Skrevet 18. desember 2009 "Når noen er utro, så må det ha skurret en god stund i det forholdet, og det vil da komme opp tegn eller noe annet...." Det der er bare bullshit! Helt fornøyde kvinner og menn kan finne på å være utro, fordi de har sjansen. Å tro noe annet er blåøyd og naivt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #36 Skrevet 18. desember 2009 Jeg kan si at han er den mannen jeg har stolt mest på i mitt liv, også når det gjelder utroskap. Vi begge kom fra et forhold der Xène var utro, og begge vet hvor smertefult det er å bli bedratt når du satser alt på et forhold. Og jeg trur det er en fordel for oss, og når vi bestemte oss for å satse for fult på forholdet. Så hadde vi heller ingen hemligheter, vi har begge tilgang på alt og vi deler vennene våres. Jeg kjenner hans venner kjempe godt og han mine, det gir en god tryghet. Vi er så åpene og ærlig mot hverandre som det går ann, og vi er bestevenner i tillegg til samboere. Men selv jeg kan ikke si med sikkerhet at han alltid vil være trofast, livet kan snu på et øyeblikk av mange grunner... Jeg trur ikke man kan med sikkerhet si noen ting, å forutsi fremtiden trur jeg er umulig. Men jeg har valgt å stole på ham, og skulle ting vise seg å ikke være slik som jeg trudde eller ønsket. Så må jeg bare prøve å komme meg videre og håpe på at det finnes noen andre som er villig til å satse alt...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #37 Skrevet 18. desember 2009 Er det noe jeg aldri har i tankene eller tenker på så er det utroskap. Verken jeg eller min mann er spesielt begeistret over noe sånt. Vi er bestevenner, kjærester, samboere og foreldre. Og dagene vårres er bedre er noensinne. Har en nydelig flott gutt på snart 2 år, og vi har et så fint liv. Begger har blitt utsatt for utroskap, og er det noe vi forpester så er det akkurat det. Vi har snakket om dette, og om en av oss en gang kanskje skulle miste følelser eller treffe en annen person, så er det på sin rett å si i fra til den man har levd sammen med en stund og stiftet familie sammen med. Ja, vi er fortsatt unge. Har bare 23 år på baken, men nå som jeg har vært sammen med min mann i 6 år så vet man litt, og vi har ingen hemmeligheter for hverandre. Vi begge vet passordene på hver sin facebook, e-mail, vi titter ofte på mobilen til hverandre for vi har iphone og forskjellige spill osv på den. Vi har felles økonomi, null gjeld, og vi lever godt. Vi er ikke sjalu av oss. Snakker åpent. Ser jeg en lekkerbisk som går på gata så sier jeg det rett ut ''dæven, han der var faen meg fin'', ser han en lekker liten sak gå nedover gata så sier han det samme. Men hva betyr det? Ingenting, jeg går ikke å tenker på den jævla lekkerbisken jeg så. Altså, visst folket bare kunne være liiiitt mindre sjalu, og kanskje snakke åpent og være ærlige med hverandre så tror jeg de fleste ville kanskje ha unngått utroskap. Jeg sier ikke at det er alt som skal til, men kanskje det har noe med det å gjøre. Amen.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #38 Skrevet 18. desember 2009 Vi kan aldri få full oversikt over den andres liv. Dette gjelder da ikke bare utroskap. For alt jeg vet kan mannen min ha kriminelle aktiviteter på gang når jeg tror han er på jobb. Han kan ruse seg, eller ha et gamblingproblem. For alt jeg vet kan han underslå penger fra firmakortet. Han kan ha en unge jeg ikke vet om. Men jeg går jo ikke ut fra at det er slik. Og jeg dobbeltsjekker ikke bevegelsene hans for å "bevise" for meg selv at det er slik. Jeg elsker ham, og ønsker han skal ha det godt sammen med meg. Tillit, venner, det er det det handler om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå